Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Pam & nog iemand:):):) pooh??
    ik weet t niet meer:(

Gefeliciteerd!!!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje hahaa die cremespoeling, dementie. Ik vond die jurk trouwens ook erg mooi hoor.

pam gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag he.

xxxx

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Haha, nee, Pam en Bubsie....
    Het duurt wel even voor ik jarig ben:D

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Pam: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :( :( :( Manlief belde net, hij is waarschijnlijk pas eind van de middag thuis .. Dus zal wel niets worden om nog ff weg te gaan.. Jildou ligt nu in bed, hihi die viel al in slaap met eten :p en ik zal even snel een ronde met doggie en doggie doen.. En daarna maar ff hangen denk ik zooo.. voor zolang het duurt.. Krijg net de bevestiging van de 20w echo binnen :D :D Zaterdag half 12 kunnen we heen :D :D :D !!! JAHOE :D

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    gefeliciteerd Pam :D
    hier bekaf,voormiddag in de stad rond gelopen en ga nu ff op de bank. :)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

@dithje mooie jurk hoor wauw!!
    @nancy wat een mooie wagen meid en wat heb je lekker los gelaten met shoppen super meid!!
    @sam joehhoee bijna je echo spannend
    @es voor jou ook bijna echo spannend
    @PAM EN BUBSIE VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN MAAR ER EEN LEUKE DAG VAN :)
    @petatje ook lekker geshopt heerlijk ..

de was ook iemand met zon lieve man maar ben het ff kwijt hahah... hier ook zon man in huis heerlijk he!!

hier eindelijk heerlijk geslapen en druk hier pff alles leeg ruimen voor maandag dan komen ze eindelijk voor de zolder yippie we kunnen aan de gang ...heb al helemaal de babykamer in mijn hoofd hoe die gaat worden :D

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kom alleen ff goeie middag zeggen, dylan is flink ziek en ligt nu ff te slapen op de bank, manlief is de keuken aan t verbouwen (kastenwand komt erbij). ik ga nog ff snel wat aan de was doen want als dylan weer wakker word dan heeft hij mama nodig ;) .

nog een fijn weekend en voor diegene die carnaval vieren veel plezier. wij zouden wel gaan kijken naar de optochten enz...maar ivm dylan gaan we niet.

knuffie

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    valt niet mee zon dreumes he? jelle was er ook zon 1 pfff maar kan je zeggen komt allemaal goed hoor het duurt ff met heel veel geduld ..en zeker nu je zelf weer zw bent valt het dubbel zwaar had ik destijds ook ...hier pubbers maar die kunner er ook wat van hoor en kunnen nog steeds oostindies zijn brrrr .... nu beginnen we weer helemaal over nieuw maar moet zo zeggen dat we er zon zin in hebben .. hahah.... het heeft ook zijn charme zon hummen groot en klein elke leeftijd vind ik leuk en geniet er met volle teugen van al moet je wel eens flink brrrrrrrrrrommen ....:D

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha Angel, ik had al zo'n vermoeden dat ik niet de enige was. Maar ik moest vanmorgen echt ff spuien! Hij was echt zo dwars en stout en tja, ik heb veel geduld, maar het is af en toe gewoon echt op. Vooral toen hij me een flinke klap op m'n buik gaf. Doet hij anders bijna nooit, want hij is superlief voor de baby, wil alleen maar aaien en kusjes geven. Daar kan ik momenteel niet goed tegen, ik doe al 2,5 maand alles om dit kleine beebje gezond en wel op de wereld te zetten! Nou ja, ik ben lekker met hem buiten in de sneeuw gaan lopen, heb 'm lekker moe gemaakt voordat hij naar bed moest. En uiteindelijk zelfs nog pannenkoeken gebakken. Doen we bijna nooit, maar hij vindt ze heerlijk (maak ze met sojamelk ivm z'n allergie). Lang boos blijven lukt me toch niet.:D

Nu ligt hij nog te slapen, terwijl z'n papa boven op zolder flink aan het klussen is. En het gaat er niet bepaald zachtjes aan toe. :( Ik had 'm dus allang weer wakker verwacht voor de carnaval, maar ik ga 'm er echt niet voor wakker maken hoor! Ik heb dus lekker op de bank gelegen en dus een beetje kunnen bijkomen.

@ Kikkert: beterschap voor Dylan

@ Sam: heb jij nog een beetje kunnen bijtanken vanmiddag? Jammer dat je man zo laat thuis is. Wel super die bevestiging van je 20 wkn echo!

@ Dithje: haha, toch gek dat het niet schuimt ;):D Hier ook zo'n gevalletje.... Ik zei pas al tegen m'n gyn: dat zwanger zijn is prima, maar ik wordt er niet intelligenter op ;) Nou ja, een maand of 9 na je bevalling is het weer over hoor ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh :D Kinderen :D :D !! HIHI..
    Nou neej dus. Jildou heeft nog geen 3 kwartier geslapen en dat terwijl ze onder het eten gewoon in slaap viel.. Maar denk dat ze gedroomd had, want ze lag in bed te huilen, dat doet ze meestal niet.. Toen heb ik haar op gegeven moment maar meegenomen en hebben we samen op de bank de tubbies liggen kijken, nou ja ik half geslapen :p .. Ze was toen wel heel lief moet ik zeggen..

Net ff bij s ouders wezen kijken. Vloer ligt er in. Daarna nog ff om tv wezen kijken. Zijn er wel beetje uit, maar we gaan zaterdag nog even in l 'warden kijken..

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ahh es wat leuk zeg, echt schattig.

Ik had vanmiddag dat ik 5 keer moest plassen in een uur, ben bang dat het mijn blaas weer is. het brande ook een heel klein beetje.
    Raar, want ik heb elke dag 1 liter cranberry sap op.
    Ben wel een beetje bang.
    Ook last onderin buik, als ik opsta , maar heb ook hele dag gelopen, misschien bandenpijn?

xxxxx

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heb even een brutale vraag

meiden als jullie voetbalplaatjes van de albert hein hebben en er niks mee doen mogen wij die dan mss hebben?

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo dames!!

Wel terug gelezen maar beetje vergeten, las bij pooh volgens mij een lekkere peuterdag;) Sam had laatst ook zo'n week heel vermoeiend maar gelukkig gaat hetw eer over..
    Hmm ik las ook nog dat Jildou vroeg wakker was en smiddags gedroomd had:( gelukkig wel heerlijk tubbies kunnen kijken, dat doe ik ook vaak met Sam als ik kapot ben;)
    Sue leuke dag gehad gisteren?
    Er waren ook nog 2 jarige pam en dithje? gefeliciteerd!!
    Verder weet ik het echt niet meer sorry..

Wij hebben Sam vanmiddag naar mijn ouders gebracht, mis hem wel hoor! Vanmiddag slingers en uitnodigingen voor zijn b-day gekocht. Leuk cadeau vind ik moeilijk nog tips?? hij wordt 2.

Net de draagdoek die ik wil gevonden!! de bykay zal even een fototje neerzetten..
    Trouwens ik werd vanmorgen wakker met zo'n gek gevoel in mijn buik! heel zwaar leek wel beurs. Niet echt pijn maar zeker niet lekker zeg maar.. weten jullie wat dit is?

xx

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hoop dat het is gelukt

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja!!
    ben zo'n kneus in dit soort dingen

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Eline klinkt niet heel fijn :( Hoop voor je dat het geen bo is!!

Kikkert, hier geen aH-boodschappen. Sorry.

Bellamano: Neej herken ik weer niet ;) Sorry ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk hoor!!!

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Wauw!!! Mooie jurk Ditje, waar heb je die gevonden? Ik heb ook veel feestelijkheden. Oom 60 jaar, 2 bruiloften allemaal mei en juni en ben druk op zoek naar iets moois.

Vandaag de nieuwe auto opgehaald....whoeieeeeee!! Hij rijdt heerlijk en is zoooo mooi! Wel spannend hoor om in een nieuwe auto te rijden hoor.

Gisteravond naar Najib Amhali geweest. Echt onwijs genoten! Heb zo gelachen. Was echt ff genieten.

Ik voel de baby trouwens steeds vaker. Nog niet heel duidelijk maar wel dat ik zeker weet dat het niet mijn darmen ofzo zijn. Heerlijk gevoel.

Oh...zag ook nog een mooie wagen voorbij komen. Gaaf met dat zilver, t is toch zilver?

Deel Deze Pagina