Ow ow ow mevrouw is vandaag in protest geloof ik.. de hele dag voel ik haar al schoppen, zo vaak en lang heb ik haar nog nooit gevoeld Merk het wel aan me maagzuur bah! maar dat nemen we naar voor lief..
Gefeliciteerd met je nieuwe auto!! Watvoor?? Oehhh najib amhali ik ben jaloers.. Ik voel vandaag de baby ook ECHT!! het kan niet anders denk ik Bijna al de hele avond af en aan
Goeieavond meiden! @Pampapilio, HOERA! Gefeliciteerd meis en nog vele jaren! @Suekes, meis ben weinig online geweest de afgelopen dagen. Nog gefeliciteerd met je trouwen en hoe was het?? @Rest, wel enigszins bijgelezen maar bijna niks onthouden , sorry!!! @Hier, bedankt voor de reacties op de kinderwagen, zijn er zo blij mee Het is inderdaad een beetje grijs/zilverachtig. Vanmiddag hadden we visite en zojuist terug van verjaardag van mijn zwagertje. Was gezelli Trouwens gisteren dit voedingskussen gekocht en vannacht voor het eerst mee geslapen. Zoooooooo dat had ik eerder moeten doen, wat ligt dat lekkerrrrrr! Hijs echt supergroot en megazacht, heerlijk! Bekijk bijlage 51265
Hihi lekker Nancy !! Als het me gegund wordt kan ik prima slapen !! Heb ik dat ding niet voor nodig ! Zooo het is weer buikje tijd HAHA!!!
Goedeavond iedereen! Pam en Bubsie, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG! Dithje, mooi kleed zeg! Waar heb je deze gevonden? Sam, ach een dikke knuffel meid, is niet gemakkelijk he als je moe bent en even wilt rusten? Nu is het moeilijker dan als je van een eerste zwanger bent he? Hier vandaag ons nieuwe wagen gaan ophalen! Helemaal blij! Dochterlief was heel enthousiast en zoonlief liet het maar allemaal gebeuren Nancy, mooie wagen hoor! Jullie hebben jullie flink laten gaan! Eline, terug een blaasontsteking? Ach, dikke knuffel...misschien eens regelmatig veenbessensap drinken?!
Mooie buik Sam! Ja, Najib was echt leuk. We hebben een Renault Clio Estate gekocht. Mooie ruime wagen met genoeg kofferbakruimte. Echt heel blij mee. Zit nu Mr Dolittle te kijken.
Vraagje voor de meiden met een navelpiercing. Hoe gaan jullie dat straks doen? Een flexibele kopen? Ik wil hem wel graag inhouden namelijk.
lizz ik heb zelf 2 navel piercings onder en boven in en ik hou ze in zolang het gaat wel vervang ik ze door die speciale voor tijdens de zwangerschap, bij dylan moest ik ze de laatste weken eruit halen want het stond op knappen en de vk vond het helemaal niks haha vooral omdat ik er 2 heb
@Nancy mooie spulletjes! Goed geshopt hoor. @Dithje, leuke jurk zeg! @Sam, balen dat Jildou zo aan het spoken is. Houd jezelf maar voor: 'Het is een fase'. Haha is mijn mantra en het helpt echt @Lizz, de eerste zwangerschap heb ik hem de hele tijd kunnen laten zitten. Wel een flexibele erin gedaan. Maar de 2e zwangerschap moets ik zelfs de flexibele uitdoen omdat hij echt te strak stond en ging uitscheuren. en pijn dat het deed Ik wilde hem na de bevalling terug indoen, maar helaas het gaatje zat al dicht. En dat terwijl ik hem al ruim 10 jaar had! Als mijn buik ooit nog goed komt na de derde wil ik hem wel weer laten zetten. @Pam en Bubsie; gefeliciteerd!!!! @Eline, ooh ik hoop het niet voor je meid, dat het weer blaasontsteking is. Dat zou wel balen zijn he... @Pippo, ben benieuwd naar jullie wagen! Hier: Vandaag lekker gezwommen, 3 dozen schoenen weggegooid en verder boodschappen gedaan en lekker met manlief en kinderen in de stad geluncht. Morgen gaat Stef met E line naar de princes en de kikker (film) en ik ga lekker niksen Liefs Elea
Net terug van een verjaardag waar 3 kinders waren van rond de 3 4 en 5 maanden. Heb er één de fles mogen geven! Helemaal leuk natuurlijk!!! Nu erg moe, en last van maagzuur, dus lekker slapen! morgen samen met mijn mannetje naar de bios!!
Hoi meiden, ff snel reageren: Nancy en Dithje gefeli met de goeie echo's meiden, super! Nancy ik heb je ge-PB-t natuurlijk, veel te nieuwsgierig! Mooie wagen zeg en maxi cosi en een hele lijst, heerlijk joh! Ga weer even verder lezen!
Dithje, mooie jurk zeg, zeker bruiloftwaardig! Pam (sowwy) en Bubsie, gefeli met jullie verjaardagen!!!!!!!!! En heel herkenbaar Bubsie, elke dag krampjes bij opstaan van overvolle blaas denk ik ook.. En hier ook verleden week getest op blaasontsteking, niks te vinden.. Es wat lieffff! Ok ik trek ghet niet meer dus ik ga afraffelen, morgen weer een dag hoor! Onze bruiloft was geweldig! We hebben zo genoten echt Eline, je hebt straks de dag van je leven meid! Ik vond het altijd heel cliché maar ik wil terug naar gisteren!!! Iedereen was er, ik heb een kunstwerk van vrienden gehad met Lucky-3 erop (ipv lucky 13 het merk waar wij veel shirts van hebben) en dan met vlammetjes en wij erop en ons aankomende kindje erop. Ik maak na de vakantie een foto want die moet je zien! Het was echt onvergetelijk en ik heb me nergens druk om gemaakt! Ik wil teruhuhug! Foto's volgen nog hoor, heb echt weinig tijd en morgenaaf vertrekken we op vakantie (vliegtuig vertrekt snachts...). De baby schopt de hele dag heerlijk door echt geweldig geniet er zo van! Bij thuiskomst hebben we de 20 weken echo al, de tijd vliegt! Dikke knuff slaap lekker en i'll be back! xxx