Ah de rest viel mee toch maar ff doorgegaan! Mooi kussen Nancy, ik haal er 1 na de vakantie (anders baal ik dat ik in een luxe hotelkamer lig ZONDER mijn kussen hahaha). Ik heb net een prenatalbon gehad dus zodra ik terug ben hebbe hebbe mijn mijn! Es fijn dat je haar voelt he? Maar dat maagzuur mag wel weg idd. Sommige dagen komt het zuur de hele tijd omhoog bij mij.. Sam: ik wens je een goeie nachtrust en een ochtendje wat langer doorslapen toe! knuff! Euuuuuhhhh navelpiercing hahah maareh wat raad je iemand met sterren op der buik aan??? Die worden straks natuurlijk echt megagroot en uitgerekt hahahah dat gaat er uitzien!!! Ik smeer al sinds 12-13 weken zw bio oil, hoop dat het enig effect heeft... hmmmm.. Dikke xxx slaap lekker en ws pas weer na de vakantie meiden, kga jullie missen! xxx Sue
Suekes wat lekker zeg dat je het leuk hebt gehad. Gingen jullie ook gratis trouwen of niet, ben het even kwijt. Iemand vroeg van navelpiercing, ik heb toevallig gisterenavond een zw schaps piercing gekocht, via internet. nancy wat een mooi kussen met nijntje, waar heb je die vandaan? Bubsie gefeliciteerd Ik heb gisterenavond heel veel gedronken, en mijn plas lijkt nu gewoon. Hoop dat het zo blijft. Ook geen buikpijn meer. Sam hoe heb je geslapen? xxxxx
Goedemorgen meiden, @ Sue: Fantastisch dat jullie zo'n geweldige bruiloft hebben gehad! Geniet nog lekker na en veel plezier op jullie honeymoon! @ Eline: fijn dat je buikpijn nu minder is. Hopelijk kun je dat vandaag zo houden. @ Es: dus je hebt alvast kunnen oefenen? Balen van dat maagzuur. @ navelpiercings en tattoos: daar kan ik niet over mee praten, dus geen adviezen van deze kant @ Elea: geniet van je dagje niksen! @ Nancy: mooi kussen! Vannacht weer zo lekker geslapen? @ Sam: en? hoe was jouw nacht? @ hier: pffff, niet echt top geslapen. Wakker geweest tussen 3.30 en 4.15. En vervolgens werd Sebas om 5.30 wakker Hij heeft vervolgens nog wel een uurtje in z'n bed liggen kletsen en zingen voordat hij er echt uit wilde, maar toch Mss alle carnavalsindrukken die hij nog ff kwijt moest.... Net dus ontbeten en nu maar lekker een pyjamaochtend houden denk ik.
Suekes, dat klinkt erg goed, het is idd cliche, maar het is wel waar !! Een hele fijne vakantie!! Bubsie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Aaah wat zijn jullie lieverds !! hier gisteravond vroeg naar bed gegaan, vanochtend 7 uur was Jildou weer wakker, maar wat wil een mens nog meer dan met z'n gezin lekker in bed te liggen en een baby in je buik voelen schoppen !! Heerlijk !! Had alleen nog wel even wat langer willen slapen, maar ach.. Jildou heeft nog wel een uurtje wat bij ons gedommeld dus dat was al heel wat !!
morgend dames! Sue:nogmaals gefeliciteerd en een prettige reis! Sam:fijn dat je al wat beter hebt geslapen! Euhm voor de rest ben ik weer vergeten. Dikke knuffel voor iedereen!
Mogguh dames!! @Sue, geweldig dat je zo een superdag hebt gehad!! En nu heerlijk op vakantie! Heel veel plezier!! Geniet ervan @Eline, hopen dat het goed blijft gaan meid! Het kussen is van de Babydump, helemaal geweldig! Het kussen is groter dan dat ik ben (1.60m) dus dat slaapt fantastisch natuurlijk @Pooh, jij komt ook niet echt aan je slaapie toe he sjonge Nu maar lekker bankhangen (voor zover dat kan dan he met een kleine die ook rondloopt ) Ben je naar de carnavalsoptocht in Delft geweest? Zo ja; was het nog wat?? @Sam, Fijn dat je nog IETS aan slaap hebt kunnen pakken.. Merk echt dat zwangeren die al moeder zijn het dubbel zo zwaar hebben hoor nu, jeetje... @Petatje, dikke knuffel terug! @Hier, Ben net uurtje uit bed. Vanmiddag wat voor mijn vader op zijn werk in Rotterdam regelen (kantoor is ook op zondag open) en voor de rest lekker niks! Fijne zondag meiden!
Sam wat goed dat je weer beter hebt geslapen zeg, lijkt me ook heerlijk gevoel, met je gezinnetje in bed, en je baby voelen schoppen. Pooh, vervelend dat je niet goed hebt geslapen, wel grappig van sebas, dat ie al een uur lag te zingen hahaha nancy wat ga je hard zeg met je 21 weken, wow, super Ik heb deze piercing trouwens gekocht:
@ Suekes, meid allereerst van harte gefeliciteerd. Je gaat nu als getrouwde vrouw door het leven al veranderd niet erg veel haha. Super dat je zo'n geweldige dag hebt gehad. Geniet van je vakantie! @ Pooh, ah nog een nachtbraker, haha. Wat vervelend meid dat je zo slecht hebt geslapen. Lekker een dagje je pyama aan en lekker luieren. @ Sam, super dat je nu in ieder geval wat beter hebt geslapen, dat doet een mens goed. @ Nancy, leuk kussen hoor. Wij hebben die andere van de babydump met de giraf erop. En alweer 21 weken je bent nu officiƫel over de helft meid. Gefeliciteerd! @ Petatje, haha jij bent ook zeef he, haha. Verder alles goed? @ Eline, hopelijk blijft het goed gaan meid! @ All, nou hier dus weer slecht geslapen, pfff. Draaien, plassen, klokstaren, draaien, plassen en klokstaren. Wat kan zo'n nacht dan lang duren. Ach we hebben geen dingen te doen vandaag dus voor mij lekker een hang bank/bed dagje.
Nancy mooi hoor !!! Wat betreft dubbel zo zwaar.. Nou dat weet ik niet hoor !! Ja als ze nog klein zijn slapen ze wel eens wat minder en Jildou heeft dat net nu ik het wel wat harder nodig heb, maar normaal is ze heel makkelijk.. Is ook wel beetje risico dat je loopt denk ik als je vroeg voor een tweede gaat.. En je moet gewoon wennen aan het feit dat je niet meer tot 10 uur in bed kunt liggen.. Maar dat waren we al gewend met de honden, dus dat scheelt... alleen kon er dan 1 blijven liggen !! Ooh ja, gelukkig sneeuwt het hier ook alweer.. !! Eline mooie piercing zeg!!!
nancy: mooie echo!! De rest lees ik later ff terug! net kaarten besteld voor de bios.. we gaan naar avatar 3D 8) ben benieuwd.. Nu ff wat eten..
hier gaat alles goed hoor Marsim,lief dat je het vraagt. Was ik eergisteren nog heel blij dat ik ons popje echt heb voelen schoppen en papa ook. Is ze gisteren heel de dag stil geweest en vandaag ook nog geen beweging gevoeld ach,komt vast goed mooie echo nancy!
Ik ben trouwens zo naar de verjaardag gegaan! 8)8) voor de eerste keer echt gepronkt met mijn buik.. ik had geen zin om hem meer langer te ''verbergen'' onder een dik vest En allemaal hele leuke reacties gekregen!! Mijn vriend zat er helemaal trots naast.. hihi Bekijk bijlage 51370
Bedankt voor de reacties op de echo, ben helemaal trots @Eline, mooie piercing. Is dat zo een flexibele?? Ik heb een tongpiercing, nou maar hopen dat ik 'm niet kapot bijt met de bevalling @Marsim, wat een slechte slapers allemaal, echt balen joh Pak lekker je rust vandaag, is het echt zondag voor (hier trouwens met sneeuw) @Sam, ja en misschien merkt Jildou ook wel dat er 'iets' is met mama.. Kids hebben daar een zesde zintuig voor Kan ze best van uit haar doen zijn. @Es, mooi buikie meid! Ik had gisteren ook een buikband om en kreeg erg leuke reacties op de verjaardag, leuk he om heerlijk te pronken Veel plezier bij de bios!! @Petatje, fijn dat je je alweer wat beter voelt meis. Heb trouwens ook dagen dat ik de kleine niet voel en dan weer dagen heel veel. We lopen ongeveer gelijk, dus kan wel kloppen @Iedereen, heb gisteren, op aanraden van een collega, via uitzending gemist gekeken naar 'generatie 2010'. Wat gaaaaaf! Gaat over 4 of 5 gezinnetjes die zwanger raken, bevallen en dan gaan ze die kids volgen naar de volwassenheid. Volgende aflevering is januari 2011, dus als ze 1 jaar zijn. Maar supermooi om te zien hoe verschillend die ouders er mee omgaan enzo.. Aanradertje!
Wat heerlijk Sue dat je zo genoten hebt. Ik ken het gevoel. Leuk Es, Avater 3d, lijkt me heel apart. Ben benieuwd hoe je het vomd, laat je het even weten? Het sneeuwt hier gewoon weer! Balen, wilde even een rondje met de nieuwe auto maar dat laat ik nu wel uit mijn hoofd hoor. Jammer. Dan even een vraag. Ik heb de laatste weken soms erge buikpijn. Het is met name 's nachts en wordt er dan ook echt wakker van. Het is echt mijn hele buik die ik dan pijn doet. Iemand ook eens datzelfde gevoel gehad? Het voelt anders dan de bandenpijn die ik wel herken.
Lizz: doe je niet teveel? als ik namelijk op een dag veel doe heb ik ook last van mijn buik, ook een drukkend gevoel op mijn buik, alsof er een baksteen op ligt!? Misschien toch wat gas terug nemen...
bedank allemaal voor de felicitaties. ben wakker gemaakt met een ontbijtje op bed door manlief en 2 kadootjes. een hangmatje voor de kleine en een kersepit knuffeltje. lief or. ik ga me lekker jarig voelen vandaag!! deze verjaardag vind ik het leukste haha omdat we vast weer een hoop voor die kleine drukte schopper krijgen. (hij/zij schopt vanmorge al goed, alsof tie zegt. gefeliciteerd mama!!)