@Es, leuk zit te kijken! @Lizz, geen ideee eigenlijk... Ik denk inderdaad dat je je dan te druk maakt @Bubsie, gefeliciteerd!!
Bubsie gefeliciteerd! De dag begon al heerlijk voor je zo te lezen! leuk hoor! Buikpijn, als ik op internet lees kom je op de ergste verhalen. Maar niet verder gelezen dus. Volgens een vriendin zou het ook nog een blaasontseking kunnen zijn, maar ik heb geen pijn met plassen ofzo.
Nou ja, zouden toch 2 afleveringen zijn van de VK-praktijk grrr jammer zeg :x @Lizz, bel anders de VK morgen even als je er niet op gerust bent.. En niet alle verhalen 'geloven', dan word je gek
Ja is zo Nancy, wat je soms op internet vind. Had het bij de vorige controle idd ook al aangegeven dat ik buikpijn had maar zij zei dat het door het groeien van de baarmoeder kwam. Naja, dat gloof ik dan maar. En misschien doe ik onbewust toch teveel en wil nog teveel. Gewoon doorgaan. Vandaag dus ook maar een rustig dagje doen. Ff geen huishouden.
Hallo daar Heb net even de tip van Nancy opgevolgd en generatie 2010 gekeken. Leuk! @Lizz, navragen kan altijd he. @Bubsie nogmaals gefeliciteerd! @Sue, van harte meid! Hoe voelt dat nu, het leven als getrouwde vrouw Geniet van je vakantie!!!! @Es, groot gelijk hoor, lekker pronken. Voor je het weet ben je die dikke buik zat en daarna kwijt, waarna je 'm weer mist Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, tot 10 uur Lekkerrrrrrr. Nu lekker met C élya in huis aan het rommelen, we gaan zo lekker eten en dan samen in bad. Liefs Elea
@ Bubsie, zie jou was ik vergeten, sorry. Meid van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag. Laat je maar lekker verwennen. @ Nancy, ik heb inderdaad ook de afleveringen gezien op nederland 1. Vorige week en afgelopen donderdag. Als ik dat allemaal zie begint het nog meer te kriebelen. Ook kon ik mijn traantjes niet binnen houden bij sommige stukjes. Dan ga je dagdromen hoe dat zo bij jou zal zijn en ja hoor daar komen ze dan, haha. Maar inderdaad een aanrader. Helaas dat we nu een heel jaar moeten wachten op het vervolg. @ Lizz, meid ik herken die buikpijn een beetje maar inderdaad als ik echt teveel heb gedaan. Pak je rustmomenten zou ik zeggen en doe het rustig aan. Je moet nu voor 2 zorgen he. @ Es, meid groot gelijk. Showen die buik, haha.
@Elea, 10 uur wat heerlijk!! Lekker genieten hoor @Marsim, nou ik kon het ook niet drooghouden hihi wat een mooi programma.. Inderdaad jammer dat we weer moeten wachten nu
Zag ineens wat bekende namen vallen. Leuk! Hoe is het met jullie meiden? Ik zit nu op de 9,1 weken, dus steeds meer richting de 12...
Hey Zij! Hier alles perfect! Net 20 weken echo gehad en was prima in orde, super! Wat ga je hard, helemaal top meid! houden zo
Hey van de hoek! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat heerlijk dat je nog 5 weken tot de 12 weken grens moet. Hoe voel je je?
Nandy, Bubsie (gefeliciteerd trouwens ) en Petatje, jullie zitten allen ronde de 20 weken. Wat heerlijk joh. En van dat trappelen, dat kan idd wisselen hoor. Jullie zijn er wel vroeg bij. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik pas de eerste trapjes in week 22 geloof ik. En hij was geen trappelgek, als je hem zo ziet lopen nu denk je wel anders. (mijn zoon loopt sinds 5 februari helemaal los en is niet meer te stoppen (5 maart is hij alweer 15 maanden). Gefeliciteerd joh en is de pret-echo (wat ik zo helemaal niet mag noemen in het ziekenhuis, omdat je er ONWIJS voor gestudeerd moet hebben, wil je dat werk mogen doen) al geweest of gaat ie snel komen?
Hoi Lizz, dank je wel. Wat bedoel je met de nog 5 weken . Naar mijn idee zijn het nog 3 weken Ik voel mij wel goed hoor. Begin wel alweer vocht vast te houden. Ik moet ook elke dag bloedverdunners spuiten, omdat ik kans heb op bloedproppen aanmaken. Dat is iets minder, maar het is voor een goed doel. Heb ik met de zwangerschap van mijn zoon ook moeten doen. Ik breek zo wel ff in he. Ik ben totaal geen juli mama Maar een september of wie weet oktober mama. We gaan het zien en beleven. (Morgen intake vruchtwaterpunctie, dus wéér een echo en wel mijn 4e alweer. 24 februari heb ik de gewone echo weer, dat is al snel en dat wordt dan alweer mijn 5e. Dát is het voordeel van een medi-geval te zijn ).
He Zij: Van harte gefeliciteerd !!! Uuh Lizz: 1 ding: Blaasontsteking en zwanger hoeft totaal NIETS met pijn bij het plassen te maken te hebben!! Maar moet zeggen dat je het alleen soms hebt, denk ik ook niet dat het bo is hoor !!
Ah nee he!! :x Ik heb volgens mij een aambei *Auw* heb er ooit een fistel gehad die moest onder narcose weggehaald worden, maar nu is het echt anders.. doet wel zeer zeg en met afvegen ook bloed aan wc papier.. Morgen maar ff de huisarts bellen denk.. *zucht* zwanger zijn is leuk maar die kwaaltjes!!! :x
Es.. aah neej, au !! Ik had ze tijdens de zw niet, maar met persen tijdens bevalling 1 gekregen.. Nou man dat was niet fijn.. Al was het wel mijn redding, anders had ik waarschijnlijk totaal rubtuur gehad, en nu is hij net op tijd gestopt door m'n vriend de bei !! Maar heb er lang mee gekloot moet ik zeggen.. Inmiddels is hij 'weg' maar zal straks wel weer komen !!
Gefeliciteerd zij! Ik had al een felicitatie gegeven in topic tempkaartjes Hier niks te beleven Nog een week voor de echo Aambei iemand las ik net voor de zieken knuff. Me vriendin belde me, die had tog een positest zei ik? die is wat bleod verloren, en de bloedtest was de hcg gehalte 43, bij een zwang duur van 5 weken.. Weten jullie of ze zich druk moet maken? ze is maar heel klein beetje verloren ook niet eens rood.. vind t zo erg
Als t niet rood is, kan het nog alle kanten op.. 5 weken met hcg van die hoogte is volgens mij niet aan de hoge kant, maar goed, t kan zomaar een paar dagen verschillen natuurlijk...
he ladies, ben 10 dagen op vakantie geweest en heb waarschijnlijk veel gemist. We zijn heerlijk naar de zon gegaan naar Marrakech. echt lekker, maar wel wennen nu weer in de kou. vlak voor de vakantie weer bij gyn. geweest en alles was goed. hartje gehoord en baarmoeder groeide goed. Ik heb alleen nog steed niet echt een buik en kan sommige broeken gewoon nog aan. Heeeft iemand anders dat ook? soms baal ik er wel eens van, want wil er nu wel eens mee gaan pronken dat ik zwanger ben. Maar je ziet het nog niet. 1 maart pas echo dan ben ik 23,5 week dus moet nog wel eevn geduld hebben. dat is dan mijn (20) weken echo. hoop dat ze ook kunne zien of het een jongetje of meisje is.