Hansje.. Ik zat gisteravond mn foto's van de buiken van bij eerste zwangerschap te bekijken. Mn buik van nu 16 weken komt overeen met toen bijna 28 weken!!! Dusss... Is normaal hoor !!!
@Zij, fijn dat je je goed voelt meid! Wel minder dat je moet spuiten maar voor een goed doel inderdaad. Heel veel succes meid en hopen dat je heeeeeeeel snel de magische grens hebt bereikt @Es, AUWIE! Das minder zeg, sterkte ermee @Mamma chan, o das minder zeg voor je vriendin Kan ze de VK misschien bellen? Bloed is spoed denk ik dan altijd maar.. @Hansje, das lang geleden! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad en alles goed gaat. Wel nog lang wachten zeg op de 20 weken echo @Hier, ben me een partijtje pissig.. Mijn vader is natuurlijk veeeeeel langer aan het overwinteren dan de bedoeling was en daardoor loopt er veel qua administratie in de soep. Betalingsachterstanden, wagen die gekeurd moet worden en ga zo maar door. En wie mag dat regelen: wij dus :x Bas vandaag ook weer naar mijn pa zijn werk geweest, want tja kantoor was op zondag gewoon open volgens pa. Nou mooi niet, is die jongen helemaal voor niks geweest in de sneeuw en niet naast de deur. Ben echt de beroertste niet hoor, maar wat een gedoe. en dan komt er natuurlijk bij dat ik het verschrikkelijk vind dat hij zolang weg blijft, dus speelt ook mee natuurlijk... Volgend jaar mag ie z'n zaakjes ff wat beter regelen hoor grrr :x
Nancy gefelicteerd met je 21 weken btw !! Bleagh wat balen zeg ... Ooh en ja hoor, Jildou is ook alweer wakker !! Je zult ook eens 1,5 tot 2 uur slapen he
Hansje, goed dat je het lekker heb gehad nancy mooie echo foto zeg , lief Die piercing is flexibel ja,ben benieuwd hoe die staat. Es mooie buik al zeg, die groeit hard Wij hangen de hele dag al op de bank, een serie aan het kijken, rosswell. We gaan straks bij een vriendin langs, en daarna hapje bami eten bij mijn moeder. Lizz ik had met die blaasontsteking ook geen pijn bij het plassen, maar wel veel last in mijn buik, vooral snachts, voelde ook anders als bandenpijn. Zou je urine even na laten kijken bij de huisarts voor de zekerheid. xxxx
Zo, net lekker gedoucht. Tja, bijna 16.00 uur, dus dan mag het wel he? Heerlijk zo'n pyjamadag, 't is dat straks vrienden komen eten, anders vrees ik dat ik vanavond gewoon zo weer m'n bedje in gekund had De mannen zijn nu samen aan het stofzuigen, Sebas met de kruimeldief en manlief met de stofzuiger. Ik met m'n benen op de bank, helemaal goed toch? Na het douchen weer meer last van m'n buik, ook echt pijnlijk af en toe. Dus rustig aan en benen omhoog. @ zij: we kennen elkaar niet, maar hier ook een typje wat iedere dag antistolling moet spuiten. Spuit je Innohep? 't Is niet leuk, maar neem van mij aan, 't is echt voor het goede doel. (bij m'n eerste bevalling in 2006 kreeg ik daarna een massale longembolie...) @ Hansje: welkom terug! @ Nancy: balen zeg, als je andermans klussen mag opridderen terwijl ze het niet goed hebben achter gelaten:x @ Lizz: ik zou ff laten testen op blaasontsteking en het anders toch nog weer bij de vk aankaarten hoor. @ Es: auw! Hier moet ik ook heel erg oppassen voor aambeien. De truc bij mij is iedere dag minimaal 1 kiwi eten en veel water drinken. @ Sam: maar heb je nu nog ff zelf kunnen liggen? @ mama chan: die waardes zeggen me niets. Spannend hoor. Ik duim met je mee. @ Eline: Roswell ken ik niet, zal eens googlen. Hier kijken we momenteel The West Wing. Na vorige zomer The Sopranos gekeken te hebben. Heerlijk met z'n 2-tjes op de bank. Nou ja, dat gaat nu wat minder makkelijk als voorheen, maar het is wel lekker! Zo, nog ff helpen met een beetje opruimen en dan kan de visite komen
Haha Pooh, lekker hoor.. Neej niet zelf gelegen, maar ben nu dus wel moe !! We hebben de babykamer nu zo goed als leeg !! Zal een dezer dagen het dressoir wat daar nog staat op de foto zetten en op mp.. Wordt het niet verkocht dan naar kringloop !! Onze babykamer komt toch pas eind april dus hebben nog ff tijd !!
O jammer Sam! Wel lekker dat de babykamer nu zo goed als leeg is. Dat geeft toch ook wel weer een lekker gevoel! Ff een vraagje: het is nog vroeg maar hebben jullie al nagedacht over fles- of borstvoeding? Van een aantal (Elea bijv.) weet ik dat ze bv gaan geven. Bij Sebas heb ik met bloed, zweet en tranen 4 weken bv gegeven en zit nu zooooo te dubben of ik het weer ga proberen of voor het "gemak" ga van fv. Sebas is allergisch, dus op zich zou bv wel goed zijn, maar wie zegt dat bv geven een garantie is dat z'n broertje of zusje niet allergisch zal worden/zijn? Met fv weet je gewoon waar je aan toe bent, en het lijkt me makkelijker te combineren met nog een dreumes/peuter die al rond loopt. Maar tegelijkertijd knaagt er toch weer iets aan me of ik geen bv moet gaan geven. En vervolgens vraag ik me af of ik weer die ellende in wil van kloven, dubbele borstontsteking, een kind wat niet goed hapt etc...... Kortom: ik weet het niet meer Iemand tips of adviezen?
Haha en nu is het nog leuker, ik zag de foam-plaatjes van animal farm die we voor de babykamer willen toevallig op mp en ook nog in de buurt, dus ik ff een gek bod doen en het is geaccepteerd !! Haha!! Beebje is er zo te voelen ook blij mee !! Ik ga ook bv geven Pooh. Maar wat jij wilt, moet je zelf weten. Ik wil wel zeggen dat het ene kind bv geven niet het andere kind is. Jildou wilde wel goed happen maar zoog niet, heb maanden met tepelhoedje gevoed en later kon ze gewoon zonder !! Ja hoe het zal gaan, zal niemand van ons weten. Wat je zelf allemaal zegt, klopt helemaal!! Ik denk dat je vooral je eigen gevoel moet volgen!!
Hey Pooh, gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor! Van de fles worden ze ook gezond groot, het is het beste vervangmiddel nietwaar Maar kan me je twijfel wel voorstellen. Ik had als voordeel dat het bij mij 2 keer heel goed ging, maar als het niet was gelukt was ik echt niet blijven tobben hoor. Een gestresste moeder heeft je kindje ook niets aan Maar proberen kan altijd natuurlijk, of je moet er van te voren al zo erg tegenop zien... Zoals Sam ook zegt, ieder kind is anders, dus wie weet hapt brusje wel gewoon makkelijk aan. liefs Elea
@Sam, lekker de babykamer bijna leeg! Hier ook weer aan de opruim geweest. Weer 2 vuilniszakken kleertjes (had er al 6 weggedaan ) en 2 dozen schoenen om weg te doen... Ik zoek echt alleen maar de dingen eruit die nog helemaal zo goed als nieuw zijn. En dan nog heb ik van iedere maat een doos over. Erg joh. Nou maar hopen dat het weer een meid is, anders moet ik het alsnog weggooien... Ik heb ook nog een enorme zak jongensspul staan, van mijn zus. Dus als het nou geen jongen is, moet dat weer weg en dat is ook weer zo zonde... HĆØ, doe mij er nog maar van allebei 1 dan @Hansje, welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Hier ook nog geen overtuigend dikke buik hoor, al begint hij nu ineens te komen. Kan sinds een dag of 2 echt niet meer in mijn gewone broeken... En bij mij is het al de derde zelfs, dus je zou toch zeggen dat er rek genoeg in zit @Es, ow balen zeg, aambeien... Hopen maar dat je er snel van af bent... @Mooie piercing heb je gekocht Eline. Ik vond die flexibele nooit leuk, maar deze is wel erg lief. @Nancy, wel fijn dat jullie dat voor je vader willen doen dan. Al moet hij wel zorgen dat hij het dan goed doorgeeft natuurlijk. Sta je daar voor jan l%l :x Maarja, hij zal jullie er vast wel dankbaar voor zijn! Weet je al wanneer hij terugkomt? @Zij, gefeliciteerd met je zwangerschap! Nog even en de kritieke eerste weken zijn alweer voorbij! Liefs Elea
Wat een top marktplaatsdagje voor mij !! Geboden op foam-stickers voor babykamer en geaccepteerd . Geboden op litllepeople boerderij+ heel veel extra's is bod ook geaccepteerd !! Helemaal leuk !!! Vindt Jildou vast heel erg leuk!! Kan ze maar spelen !!
@Pooh, lekker lui dus Nou heerlijk hoor, daar is het tenslotte zondag voor @Sam, super he! Helemaal top dat Marktplaats hoor @Elea, goed bezig met opruimen, top! @Voeding, ik zou heeeeeel graag BV willen geven maar weet uit mijn omgeving dat dat niet altijd vanzelfsprekend is.. Dus proberen proberen, maar als ik er diepongelukkig door word, dan zal ik zeker overgaan op FV. We zullen zien
hey meis, ben naar ziekenhuis geweest en had daar een gesprek met psyg, en nu maken ze er een spoedje van, want met mn eigen psyg heb ik pas over 2 weken een afspraak, dus dat is wel fijn. verder is mn regelmaat weer helemaal weg 's nachts aan t spoken en overdag slapen als ik nie hoef te werken. o,ja je vroeg verleden keer of t borderline is, maar t is manisch-depressief (net als mijn mama) lief dat je t vraagt
yay wat fijn! marktplaats is echt super! wij hebben 600 euro op de complete babykamer bespaard door dezelfde op marktplaats te kopen! de 20e halen wij 'm op! wat voor stickers zijn het?
hey fijn dat ZVDH even op bezoek is gekomen! gaat snel he meid! Es: aambei is niet leuk! dikke knuf Nancy: gelijk he je,dat hij in het vervolg zijn zaakjes beter regelt! Claire:dikke knuffel! Las ook wat ober BV of FV,ik ga proberen BV te geven. Hopelijk lukt het. oei,men eten is net klaar. Heb stoofvlees met zoete aardappel. Kom later even terug! xxx
Claire, fijn dat er iig spoedje van gemaakt is meis!!! Hopelijk voel je je snel beter!! KNuffel!!! Het zijn foam-stickers fan decofun van animal farm .. Boerderijdiertjes dus Erg leuk !!
@Claire, ach jeetje wat een ellende zeg... Wel fijn dat je hulp hebt!! Vind het zo sneu voor je, dat je het juist NU mee moet maken, zou zo een mooie tijd moeten zijn... Take care meis en kom vooral je hart hier luchten!! @Petatje, eetse! (mmmm klinkt goed )