Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @pooh; hier geen bv omdat ik op mn 18e een borstverkleining heb gehad. vind t wel heel erg jammer, had graag de keuze gehad :(
    snap heel goed dat je zo loopt te dubben, de nadelen zijn ook geen pretje lijkt me! vooral als je uit ervaring spreekt..

@nancy; wat is er precies met je vader aan de hand, dat hij 'alles een beetje in de soep laat lopen'?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Voor de belangstellenden :p Dit zijn ze ;)

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @sam; ah leuk boerderij! wordt dat dan ook een beetje t 'thema' van de kamer?

@nancy; hopelijk wordt t alsnog een fijne tijd met een beetje 'hulp' :) ik baal er ook wel van, precies nu!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Claire, mijn vader is een goeie vent maar sinds het overlijden van mijn moeder beetje 'makkelijk' geworden. Hij zou van nov t/m half jan naar Portugal gaan met de camper, maar kreeg daar te horen dat hij per 1 jan met pensioen kon en besloot zomaar 2 maanden langer te blijven :$ Ik vind dat a. moeilijk vanwege mijn zwangerschap (moet mijn moeder ook al missen) en b. beetje errug makkelijk! Alles loopt toch door :( Ik zou het niet in mijn hoofd halen... Maarja dat is mijn pa :p

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, o wat leuk zeg!!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Iemand suggesties voor kleuren erbij?? :D
    PFf ben nog echt helemaal out of inspiration :D

7. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @sam; oh deze zijn echt leuk!

@nancy; lijkt me inderdaad erg moeilijk voor jou, zeker omdat je je moeder al moet missen in deze tijd, weet je al wanneer hij terug komt? en ga je t er met m over hebben?

8. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @sam; ik zou zeggen groen, maar misschien komt dat omdat ik automatisch aan gras denk als ik diertjes zie! :p

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @sam, hmmmmm ik heb eigenlijk geen idee (nog)... Ligt ook een beetje aan het geslacht he :p

@Claire, ja ga het er zeker met hem over hebben, maar niet over de telefoon, dan wacht ik tot ie thuis is..
    Tja hij zei 2 weken geleden eind februari thuis maar daar kwam hij van de week weer op terug want 'het is zulk slecht weer bij ons' ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm das minder Nancy :( :( !!!

Wat betreft hangt van geslacht af, daar kan ik niets mee, want we willen het niet weten :D !! We willen eigenlijk geen groen, Jildou haar kamer is dat ook al :p Denk dat we het nu wat minder fel houden ook, maar wie weet, een andere kleur groen :p !! zie net op decofun.com wel leuke ideetjes voor kinderkamer :D !!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lees straks wel terug!

Film was superrrr!! heel mooi! alles zat erin! :):)

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Pooh, ik wil wel proberen borstvoeding te geven. Hoop dat het lukt.

Fijn Claire dat ze een spoedafspraak voor je maken, en echt heel vervelend dat je dit moet meemaken. Jij hebt het dus van je moeder erfelijk meegekregen? Of kan zoiets niet?

Ga morgen even de huisarts bellen om te vragen of ik even mijn plas kan inleveren voor onderzoek. Heb gewoon echt buikpijn en kan het niet plaatsen wat het is. Thanks voor jullie reacties.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Bubsie!

Die jurk komt van de site van Noppies Lizz!
    Over de navelpiercing, ik had er 2.. Heb ze er al uitgehaald. Mijn navel begint al helemaal naar buiten te groeien en ik denk dat de onderste uit uitgescheurd zou zijn... Je hebt speciale zwangerschapspiercings, misschien is dat wat voor je?

Mooie buik Sam!

Wat gaaf Sue dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Geniet van jullie honeymoon!!!

Ahhhhhhhhhh wat een scheetje Nancy! Gefeliciteerd met je 21 weken...

Auwie Es! Brrrr, is niet fijn:(

Welkom terug Hansje!

Hier ook iemand die het nog niet weet hoor Pooh. Zit nog verschrikkelijk te dubben8). Ene dag denk ik ja ik ga (proberen) bv te geven en andere dag nee fv... Nog maar even goed overdenken.

Wat goed Claire dat er spoed van gemaakt is. Sterkte!

@Hier: pffffffff heel veel bij gelezen. Gisteravond hadden wij een kegelavond met de buurt, was wel gezellig en waren om 00.10 uur thuis en toen regelrecht bedje ingedoken. Heb wel last vandaag van het kegelen, kan het wel merken aan mijn banden:(.
    Vanmiddag en vanavond vrienden op visite geweest. Zijn net weg. Gezellig gekletst en gegeten samen, helemaal leuk!

Ben gisteren en vandaag aan het turfen geweest mbt de harde buiken. Heb er gisteren 12 gehad en vandaag ook al weer stuk of 7:$. Morgen toch maar even naar de vk bellen... zit mij niet helemaal lekker. Weet natuurlijk niet zeker of het harde buiken zijn, maar denk het wel:(;):(. Het begint met een heel drukkend gevoel en daarna wordt mijn buik knetterhard..... wat dan vanzelf weer wegtrekt, de ene keer sneller dan de andere keer. Snappen jullie het nog????

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, klinkt zeker als harde buik.. Hardebuiken kunnen ook door blaasontsteking komen .. Pff die blaasontstekingdingen ook :p !! Zou idd ff bellen, dat zijn er best veel.. Als ik normaal doe, heb ik er verder gelukkig geen last van.
    Hier geen navelpiercing, heb sowieso geen mooie navel. Navelbreuk bij geboorte overgehouden... Met 1e zwangerschap kwam hij naar buiten, en nu ook , maar zit nu ook een bult naast.. Als ik veel gegeten heb, lijken het wel 2 navels ;) !! Het is niet anders.. Jildou heeft ook navelbreuk en manlief ook :p HAHA!!

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ja, de hele vrouwelijke lijn van mijn moeders kant heeft 'depressie-problemen' waarvan mijn moeder en nog een zus manisch-depressief, en helaas is het erfelijk en een 'chemisch defekt', iets waar ik lang over gedacht heb met zwanger worden.

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jeetje Dithje, wat hebben ze daar mooie kleding op hun site zeg. Alleen alles waar zwanger voor staat is meteen zo duur. Maar denk dat ik eens bij ons in de stad ga kijken, zag dat ze het daar verkochten.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dus ik begrijp dat je het niet door kan geven aan je zoon dan?
    Je mag nu zeker ook geen medicijnen nemen ertegen?

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Claire: jee meis, het zit je niet mee. Heftig allemaal. Wel fijn dat het er in het zh nu een spoedje van hebben gemaakt. Hopelijk gaat het snel beter met je. Enne... je mag hier altijd ff je hartje komen luchten he!

@ Sam: ik zou toch zeggen groen, maar mss ook wel omdat Sebas z'n boerderijkamer ook groen is;)

@ bv/fv: thanx voor jullie reacties. Gelukkig ben ik dus niet de enige die twijfelt. Het blijft me ook bezig houden, stom he? Meer reacties zijn altijd welkom.

@ Dithje: oeps meid, dat zijn er wel heel veel! Zeker morgen ff de vk bellen hoor. En urine laten checken is geen verkeerd plan.

@ Nancy: hopelijk komt je vader snel thuis.

@ hier: vrienden hebben gezellig meegegeten en zijn nu weer naar huis. Lekker op de bank.
    Sebas is vanavond trouwens flink gevallen: tand door z'n lip. Bloeden dat het deed :$:$:$ Op een plekje is z'n tandje echt door z'n lip heen gegaan, en op de andere plek zit nu een soort bultje met bloed erin, als een soort bloedblaartje. Ook zag ik later dat bij z'n tandje z'n tandvlees een beetje kapot is...
    Het is af en toe ook zo'n onhandige donder... Struikelt over een doos en valt vervolgens op z'n garage.... suffie;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Pooh.. Dat is inderdaad niet zo handig.. Jildou kan ook zo klungelig doen :p !!

Deel Deze Pagina