Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dank je voor je reactie Sam! Weet zeker dat het geen blaasontsteking is. Laatst (lees vorige week) nog laten testen, helemaal niets. Voor de zekerheid nog op kweek gezet, maar super clean!
    Jeetje, wat een navelbreuken bij jullie!!

Klopt Lizz, is inderdaad prijzig. Maar omdat het voor 2 bruiloften is, vind ik het wel te doen. Zag alleen op de site dat ze alleen nog xs en l hebben... heb een s nodig...........ff afwachten dus of ze die nog binnen krijgen.

Het blijft mij ook bezig houden hoor Pooh mbt bv/fv. Ben er gewoon nog niet over uit en heel erg aan het twijfelen:(8).
    Ah wat zielig, knuffie voor Sebas!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, ja dat zal het dan ook zeker wel niet zijn!! Dan zeker even bellen!
    Verder ik zeg altijd maar zo: Als je twijfelt begin gewoon met bv en je ziet waar het schip strandt. Vind je het niets kun je stoppen, maar begin je niet kan je 2 weken later niet nog eens beginnen ;) !!

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai allemaal,

Hoe is het met iedereen? Ben een tijdje niet geweest, maar ben helemaal in de stress door andere mensen.

Heb ik nog iets gemist?

Zag dat Dith zich afvroeg of ze bv of fles moet geven? Maak je nie druk hoor. Ik wilde 100% bv geven, maar bleek bijna helemaal niets te hebben dus ik moest echt overgaan op de fles. En... prima hoor!!!! Geen problemen mee..

Heb ik nog belangrijke dingen gemist?

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    @ MamaT, Korte update; Sue is getrouwd en Petatje heel ziek geweest, maar gelukkig al weer beter. Verder vliegen de blaasontstekingen je hier om de oren ;) wij gaan verhuizen naar Qatar en iedereen heeft weer lekker geshopt!
    Hoe is het met je buikbaby?

@ Sam, hier ook een navelbreuk. Ook al sinds de geboorte, daarna was het een beetje platter getrokken, maar na de eerste weer een heuse deurbel en na de tweede was het nog erger. Heb ook een onwijs grote opening tussen mijn buikspieren zitten... heel eng als ik dan omhoog kom is mijn buik helemaal driehoekig :$ Iets te lang doorgetraind de tweede keer denk ik :)

@Claire, wat jammer zeg dat je nu weer zo'n last van je md hebt... En kan me voorstellen dat je dan wel even moet nadenken voor je aan kinderen begint. Ik heb ook zo'n soort beslissing moeten maken, en weet dat dat heel moeilijk is. Maar het gaat helemaal goedkomen hoor meid. Je hebt op tijd aan de bel getrokken en dat is echt superknap. Nu kun je proberen weer rustig beter te worden!

@Pooh, geef Sebas maar een zacht kusje op zijn dikke lip... Brokkenpilootje :(

Liefs Elea

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heb niet bijgelezen maar geef jullie even via deze weg een dikke knuffel!!!!!!!!

dylan is weer een beetje weter maar nog niet 100% opgeknapt & we zijn druk aan t verbouwen in de keuken dus vandaar weinig tijd voor bij te lezen

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea :D Dat is hier ook het geval ja :D !!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Dankjewel en dat zal zeker lukken, we zijn er helemaal klaar voor, nog een paar uurtjes!

Nancy, mooie echofoto en wat leuk het geslacht! Jammer van je pap, komt wel goed, hij is er altijd voor jullie geweest en nu moet ie miss even stoom afblazen en even voor zichzelf gaan.. Slecht moment voor jou natuurlijk, dat wel..

Oh ik weet ff niks meer...

Zieken en harde buiken en blaasontstekingen veel beterschap!

Eline nog geslaagd voor laarsjes? Wij zijn voor veel geld getrouwd, maar als het aan mij had gelegen waren we gratis gegaan hoor! Op een gegeven moment krijgen we de pen waarmee is getekend voor de huwelijksakte met een hoop bombarie en ik dacht echt (en moest mn tong afbijten) nou dat kan er wel af he, een pen en de verwarming en de lampen aan voor 300 euri's hahaha! Ach ja, afzetters zijn het eigenlijk maar het was het waard hoor!

Inmiddels heb ik wat foto's gekregen van mensen dus hier onze foto (ik voel me diiiiihiiiiihiiiiik) en ze zijn een beetje korrelig haha:

Bekijk bijlage 51611 :

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
  9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Meiden ik wens jullie een fijne week toe en ik spreek jullie dan na de 22 ste weer!

Dikke knuffels en beterschap voor de zieken en veel plezier bij echo's en verjaardagen en feestjes!

Dikke knuff Sue

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Aah, gegeliciteerd SUEEEEE.

Dat ziek zijn, herken ik. Ik ben inmiddels 16.5 kg afgevallen (misschien wel meer). Verders een beetje in de stress door mensen die continue bellen om te vragen of ik hen kan helpen bij het doen van aangiften en andere brieven. Ik heb gewoon geen tijd, maar men begrijpt dat het gewoon niet. Ik doe naast mijn werk (40 uur werken) ook nog een driejarige opleiding. Ik zit er nu dus even een beetje doorheen.

A.s. woensdag trouwens de 20 weken echo!!

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo!!

Net terug gelezen.. Jeetje wat veel hebben jullie gebabbelt!!

BV of FV. Ik wil heel graag weer bv gaan geven. Heb bij Sam eerste maanden met tepelhoedjes gevoed omdat hij erg ongeduldig was en ik een bultje heb naast mijn li tepel waardoor hij moelijk vacuum kon zuigen. Daarna ging het super, wel heeft Sam ondanks de bv een lactoseintolerantie gehad, nu gaat het heel goed maar drinkt nog wel soja melk.
    SUE leuke foto's, Leuk dat je zon leuke dag hebt gehad! FIjne week!
    SAM super leuke sticker zeg! Misschien zacht geel erbij??
    DITHJE.. jij had toch harde buiken? Mijn vk zei dat per 24 uur zoveel harde buiken mag hebben als het aantal weken dat je bent? ik had dat ook een aantal weken geleden en ben toen ook naar het zh geweest en toen zei ze dat? Maar ik zou zeker even bellen hoor, dat kan toch nooit kwaad??
    MAMA T Rustig aan hoor!

Verder ben ik het weer vergeten sorry..
    morgen weer voor controle!!
    Heb net met een paar vriendinnen gegeten is het toch opeen super glad buiten:(

Slaap lekker voor straks xx

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Sue: wat zien jij en je man ;) prachtig uit! Je ziet er uit als een stralende bruid!

@ mamaT: dat afvallen gaat bij jou ook maar door he? Rustig aan en gewoon "nee" zeggen, hoor!

@ Elea: ik heb het hele zachte kusje doorgegeven hoor. Ah, z'n lipje ziet er vanmorgen nog steeds gehavend uit. Maar hij lijkt er verder geen last van te hebben, dus dat is goed. Gisteravond nog wel ff een paar keer bij 'm gaan kijken toen hij lag te slapen, maar hij lag heerlijk te snurken, dus dat was prima. Z'n tandje mag ik nog niet bekijken, dus mss lukt dat in de loop van de dag.

Verder hier vandaag een "relatief rustig" dagje. M'n ouders kunnen vanmorgen niet bijspringen, dus om een uur of 10 komt een vriendin die op maandag altijd studieverlof heeft. Zij blijft dan een uur of 2, en daarna is of m'n vader of m'n moeder er weer. Afgelopen zaterdag had ik Sebas 's morgens in m'n eentje en dat was toch te veel. En tja, ik wil morgen wel naar m'n werk natuurlijk;)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!!

@MamaT, doe jij een beetje rustig aan :( 16.5 kilo afgevallen pfff meis toch... En laat die mensen! Als ze nu niet aan jou denken nu je zwanger bent en DRUK, dan zijn ze het niet waard, belachelijk :x Sterkte meis!

@Kikkert, fijn dat Dylan weer wat beter is en succes met de verbouwing!

@Sue, wat ben je mooi!!! En je bent niet diihiiiik, je bent zwanger hihihi :D

@Pooh, aaaaah een dikke knuffel voor het stuntelkampioentje :(

@Hier, weer aan de arbeid :x Jeetje wat is dat weekend snel gegaan... Maarja, weer kort weekje want vrijdag naar de 9maanden/huishoudbeurs, leuk!
    Verder weinig te melden, fijne dag meiden!!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhhhhhhhhh wat een mooie foto's Sue!

Iedereen een fijne dag!
    Ik ben weer op het werk, redelijk druk dagje... Straks eerst even de VK bellen. Tot laters.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Sue! heel mooie foto! prachtig koppeltje zijn jullie! geniet van jullie reisje :D
    Pooh:dikke knuffel voor jullie brokkenpilootje :(

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue prachtige foto :D
    @mamaT doe jij ook een beetje rustig aan meid....en wat andere denken, laat maar lekker lullen en denken. jij en jou babytje gaan nu voor!!!!!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy werk ze meid

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bv of fv:
    ik wil heel graag bv gaan geven bij dylan was dit niet geluk door uitputtig van mijn lichaam en hierdoor maakte ik geen melk aan. nu lijkt alles al anders ik heb nu al wat productie niet veel maar toch dus ik ook dat het dits keer beter zal verlopen.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben tegen mezelf aan t praten echooooooooo......

morgen heb ik de 20weken echo vind het erg leuk om de kleine uk weer te zien. hier ligt alweer een dik pak sneeuw, erg jammer voor diegene die in de carnavals optochten mee lopen (woon in limburg ;) ) dus jaar zijn en gaan we ook nergens kijken ivm keuken verbouwen en dylan. dylan is gelukkig weer op het hoesten en snotteren na de oude want hij breek de boel weer hier in huis (erg vermoeiend maar goed).

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

heb niet zoveel gelezen
    Lig ziekjes in bed. een griepje te pakken, bijna iedereen van de afdeling ligt ziek in bed handig he :D

BV wil ik ook gaan proberen, maar als het allemaal tegen gaat zitten ga ik denk gewoon over op fles.

Deel Deze Pagina