Goedemorgen!! Jeetje MamaT dat is echt veel!!! DEnk op dit moment alleen aan jezelf meis!!! Voor de werkers: Werkse!! Hier net de da gebeld voor Kyra om te laten helpen. Pff had gehoopt dat het volgende week kon, maar helaas. Dus wordt pas 3 maart. Nou ja, het is niet anders. Zit ik alleen vrijdags omdat ze niet aan de wond mag zitten, maar goed, dat zien we nog wel even, misschien dat iemand ff op ze kan passen !! Verder Jildou 20 over 6 alweer wakker.. Pfff.. En ik ben verkouden aan het worden.. Daar gaat je weerstand door de slaaptekort.. Denk dat ik vanmiddag maar ff tegelijk met Jildou naar bed ga.. Zometeen even de boerderij ophalen voor Jildou, maar eerst de bijkeuken opruimen, daar hebben Kyra en Spike net wat omgegooid en daardoor is de lamp nu stuk die daar stond .. hmmz..
ik ga me even douche want ik heb een gevoelige/pijnlijke plek in mijn buik volgens mij ligt de kleine uk daar flink te duwen
@ sue Mooi stel veel plezier op je vacantie @ zieken: beterschap ik ben ook strontverkouden!! Hier ook de eerste harde buik gehad, wist al bijna niet meer wist hoe die veolden
Hallo Dames! Vanmiddag kom ik weer even online, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn voor een paar weken. We gaan zo naar de pretecho toe! Ben heeeel benieuwd. Weet niet of ze het geslacht duidelijk kan zien, maar eerlijk gezegd maakt me dat niet zo heel veel uit... als ik maar een paar mooie foto's mee krijg en een dvd Tot laterz xoxo Shelly
@ Lucky: beterschap! @ Shelly: veel plezier vanmiddag! Oeps, de laptop moet weer aan de oplader... Tot later!
Beterschap Lucky! Hopen dat je verkoudheid niet door gaat zetten Sam! Ahhhh Shelly, heel veel plezier bij de pretecho! Lekker genieten van jullie beebje... Vanochtend vk gebeld, moet om 14.10 uur even langskomen... Kunnen het over de telefoon toch moeilijk beoordelen... Dus over 3 kwartier alweer in de auto richting huis. Is wel een hele korte werkdag zo.
hey hey ik lees vaak wel ff erover heen maar zag dat lizz buikpijn heeft. ik heb hetzelfde en de meiden om me heen zeiden nog rustiger doen, doe al bijna niks maar ja toch nog een dreumes rond lopen en ik vraag t donderdag aan vk. succes suekes mooie fotos nog gefeliciteerd. en met de rest ook allemaal goed? veel 20 wkn echo gehad? wij krijgen hem van, beetje vroeg(weekje eerder) heb dinsdag echo op fontys dus 1tje verzet, altijd leuk ben echt benieuwd. denk zo dat t weer een jongen word maar hoop klein beetje op meisje maar gezond is belangrijker alleen jongen is wel makkelijker en meisje aparter natuurlijk. ook mensen hier die carnval vieren' wonen in brabant dus ja alleen ahd pakje gekocht is jason vanaf vrijdag? of zaterdag ohtend al ziek of ja koorts maar gelukkig weer weg en gaan straks in zijn boeven pak naar kindercarnaval en hoef vrijdag weer pas te beginnen want zijnmorgen dicht, heerlijk. werk ik kapsalon en ben zom aan t tellen maar de meesten zie ik nog maar 2 x en dan heb ik al verlof. wow dat gaat snel dan he nou meiden is laat van de week weten hoe de echo was en anders meiden die heb krijgen suuces en geniet ervan doei doei
Nog 1 dag!!!! kan niet wachten!!! ben zoooo benieuwd, maar vind het ook erg spannend!!! (de 20 wkn echo natuurlijk) gelukkig hoeven we niet zo laat. 14:00 uur! dus dan hoef je niet zo lang te wachten. Mijn vriend werkt morgen tot 12 uur dus die heeft lekker de middag vrij.. 8)
Zo hier een hele doos little people gehaald.. damn moest 5 hoog en ik heb hoogtevrees!!! Stond daar te trillen en te zweten!! Gatver.. Maar goed, de boel zit nu in een sopje.. Reed ik verdorie ook nog tegen een bloempot aan toen ik achteruit reed, had dat ding nooit gezien (bij een winkel) Geloof dat het meevalt en alleen wat oppervlakkige krasjes die met goed poetsen er wel af gaan hoop ik.. Bahbahbah.. Dus vandaag geen autorijden meer voor mij !! Heb manlief meteen maar sms gestuurd, hihi kan ie het laten bezinken Niet dat ie anders woest wordt hoor !!
hallo meiden, hier ben ik dan weer. bedankt voor de felicitaties! ben gister heerlijk verwend. begon met een ontbijt op bed en kado's van mn man. smiddags en savonds heb ik visite gehad. en heb ook nog wat dingen gehad voor de kleine. zoals. rammelaar, hangmatje, shirtje van lief, badcape, slab, sokjes. en nog wat dingen om mezelf te verwennen. was gezellig maar was kapot. en lag vandaag tot half 11 op bed.haha. maar ja was nodig.
hey dames, hoe staan jullie tegenover eerste het burgerlijk huwelijk en pas een jaar later het kerkelijk huwelijk?
@ Bubsie: leuk dat je gisteren zo verwend bent. @ Sam: oeps! Nou ja, als de Little People maar leuk is toch @ Petatje: prima idee toch? Ik weet dat het vroeger veel vaker gedaan werd. M'n schoonouders zijn ook zo getrouwd.
ik zou heel graag trouwen met men mannetje. En liefst voor ik bevallen ben. Maar vermits we juist verhuisd zijn,er een nieuwe auto moet komen en er een ukje onderweg is is er eigenlijk nu geen geld voor kerkelijk huwelijk met bijhorend feest. Ik zou dus nog voor de bevalling voor de wet willen trouwen en dan enkel gaan eten met getuigen en de ouders. En dan volgend jaar pas het kerkelijk huwelijk. kunnen jullie me volgen? ik wil wel een mooei sprookjeshuwelijk,altijd gewillen maar nu vind ik het belangrijker dat ik,vriend en kindje dezelfde naam hebben. En dat zou ik zelfs in de mac willen vieren ofzo alle,hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
haha goed vraag Pooh, heb het er met hem over gehad ergens in december. En hij wil enkel trouwen met alles erop en eraan. Vandaag heb ik dan nog maar eens iets laten vallen maar hij is nu aan het werk. Hij weet dat ik heel graag zijn vrouw wil worden en zijn naam dus wil dragen. Hij begrijpt dat het heel belangrijk is voor mij. Hij wil zelf ook trouwen maar wil liever wachten om dan te trouwen met alles erop en eraan. Hij heeft beloofd er vanavond met mij nog is over te praten. waah ik klink wel hopeloos nu
Hier geen kerkelijk huweiljk, dus kan m'n mening daar ook niet echt over geven !! Grrr.. Ik lag net te slapen, Jildou slaapt ook.. Begint Kyra te blaffen. De buren hebben een hond logeren van hun opa.. Heel fijn, maar blaft heel veel als ze er niet zijn en daar reageert die fijne russel van mij weer op..Grrrr. Het zit me vandaag niet mee Dus ben er ook meteen maar uit gegaan.. Ga nu de boerderij maar ff poetsen !!
@petatje hier alleen voor de wet-getrouwd, ik wil ooit mss nog wel eens voor de kerk trouwen maar nu nog niet ik vind het wel een mooi idee voor de kerk trouwen maar aan de andere kant denk ik dan weer het kost veel geld ben wel gedoopt maar doe niks met mijn geloof verder. dus ik kan je helaas geen advies geven het enige wat ik kan zeggen doe waar jij je goed bij voelt, ik wilde ook vraag getrouwd zijn voor dylan geboren werd en ben dus met 34 weken getrouwd
Ohhhh Sam, brokkenpilootje.... Hoop voor jullie dat de schade inderdaad meevalt... Wat een leuke kado's allemaal Bubsie! Goed verwend. Wij zijn niet in de kerk getrouwd dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen Petatje. Ik vind wel dat als jullie er achter staan en dit graag willen het vooral zo moeten doen. Het gaat om wat jullie willen! Hier: ben net half uurtje thuis. Bij de vk geweest en alles is nog steeds helemaal goed. Mijn buik voelt heel soepel aan zei ze en af en toe harde buiken kan voorkomen zolang je maar geen bloedverlies en vochtverlies hebt en ze niet met regelmaat komen, bijv om de 20 min. Ook nog even naar hartje geluisterd en luid en duidelijk aanwezig. Volgende week weer voor controle, reguliere afspraak, dus weer hartje luisteren.