Haha petatje, dat valt wel mee hoor Wij zijn "in 1x getrouwd", voor de kerk en alles met alles erop en eraan. Ik weet niet wat je bij jullie in Belgie moet doen om alles voor het kindje te regelen, erkenning enzo. Wanneer je getrouwd bent (in ieder geval voor de wet) wordt er naar mijn idee gelijk ineens veel geregeld. Zo te lezen wil je mannetje ook wel een feest met alles erop en eraan. Mss kun je de voors en tegens voor 'm op een rijtje zetten...zonder 'm natuurlijk vanavond compleet te overvallen Succes!
Haai meiden, hier weer even wat nieuws van jullie opruim-vriendinnetje Heb vandaag 6 (!) dozen speelgoed weggedaan En ja, ze hebben zelfs nog speelgoed over Te erg echt. Mannetje is lekker thuis en dat schiet lekker op. Nouja bij mij dan, want hij weet van ellende niet waar hij moet beginnen... Dus komt hij af en toe maar bij mij staan met het commentaar 'gooi je dat weg? Dat is nog nieuw!' En dan te bedenken dat het zijn idee was om geen extra container te nemen, maar te gaan ruimen. Haha valt hem toch zwaarder dan gedacht Moet zeggen da ik ook wel even moest slikken hoor, toen bleek dat mijn mooie TummyTub niet mee kon... Zag opeens Eline weer voor me hoe ze net 1 week oud zo lekker in dat badje zat... Slik...
Sorry hoor hormonen @Sue, mooie jurk joh! Staat je heel goed, jullie zagen er mooi uit. @Petatje, ik had dat na de geboorte va C élya opeens ook (ja ik ben wat laat altijd ) dat ik het echt zooooo belngrijk vond om dezelfde naam as mijn kinderen te hebben. Nu weet ik niet meerwaarom dat opeens zo'n big deal was, maarja daar komen denk ik ook de hormonen weer om de hoek kijken Waarom zou dat niet kunnen, eerst burgerlijk en dan pas later kerkelijk huwelijk. Zo werd dat vroeger wel vaker gedaan hoor. Heb je 2 keer een feestje @Dithje, fijn dt het niks ernstigs was, die harde buiken. En lekker hartje gehoord! @Sam, ohhhh ik heb dat ook eens gehad met naar achteren rijden Hoop dat de schade meevalt. @Bubsie, klinkt goed, zo te horen ben je lekker verwend! Liefs Elea
Wat een liefie Elea! Echt een smelt moment... Wow, jij bent echt onwijs aan het opruimen. Pffff lijkt mij wel moelijk hoor dat je zoveel weg moet doen. Maar ja, je kunt ook niet alles meenemen naar Qatar. Opruimze!
Gelukkig kreeg ik lief smsje van manlief .. Kan gebeuren lieverd !! Valt wel mee de schade hoor, baal er gewoon van..domme ik..
Zo is het maar net Sam, kan gebeuren. Ongeluk zit in een klein hoekje... Ik ga bij moeders eten, tot straks!
%$#@&^ sta net met mijn vork in het vet en steek zonder er bij na te denken die vork in mijn bakkes, mega-blaar op mijn lip nu boehoe AUW :x:x Maar als ik dan weer hoor over die 2 gebotste treinen dan denk ik: wat zeik ik Jeetje wat erg zeg... verschrikkelijk en dan dat trauma voor de overlevenden brrrrrrrr vreselijk
Meiden, Niet alles terug gelezen want jeetje wat is er weer veel gepraat zeg, haha. Vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad. Ons meisje doet het goed. Alles zag er prima uit, geen gekke dingen. Een gemiddeld kindje, niet te groot, niet te klein, niet te dik en niet te dun. We zijn in ieder geval erg blij dat er geen gekke dingen zijn gezien en dat we ons wondertje weer even hebben kunnen zien. Alleen die donder ging natuurlijk weer gelijk met het rugje naar ons toe liggen. Beentjes stijf tegen elkaar zo van: Jullie hebben het de vorige keer gezien ik blijf niet aan de gang, haha. Ze lag lekker met 1 hand onder het hoofdje. Ik heb vandaag ontzettend last van de bi. Niet normaal, terug gekomen van mijn werk echt even niet kunnen lopen. Ook ontzettend veel moeite met de ontlasting volgens mij net iets te hard aan het persen geweest. Had wat licht roze bij het afvegen. Schrok me weer kapot. Gelijk de angelsounds op mijn buik maar ons liefje is rustig maar een lekker krachtig kloppend hartje. Die schrik zit er dan gelijk weer even in. Heb even een half uurtje zitten trillen op de wc. Nu gaat het weer. Verder ook nergens last van ofzo. Geen krampen of iets. Nu ook niets meer te zien. Hoop dat het maar weer voor 1 keertje was want ...........................
Komt vast goed Marsim!!! Niet hard persen hoor FOei!! Fijn dat de 20w echo goed was.. Zo hier ff wat voor werk gedaan, ga nu even bakje thee drinken en dan straks naar cursus met Kyra.. Bleagh voel me nou niet zo geweldig, maar ja, moet maar wel even heen.. Jildou is helemaal blij met haar nieuwe boerderij trouwens Zoooo schattig !!
@ auw!! blaaar: Hier zo vreselijk zin aan een big mac pffff niet normaal meer t begint nu al dat gesnaai Iemand al iets gehoord van nummer 4??
Auw Nancy! Gefeliciteerd met de goede echo Marsim! Ai, last van ontlasting is nooit fijn... Ik neem 1x per week lactulose, helpt ontzettend goed. Maar ja, ik had voor de zwangerschap ook al problemen en dan word het er nu niet echt beter op8). Nog niets gehoord van nummer4 Mamma Chan..... en snaaien... hier ook hoor! Vind snoepjes en koekjes echt ontzettend lekker.
Nog 1 nachtje slapen en dan de 20 weken echo! Kikkert en Es toch ook? Vind het wel behoorlijk spannend hoor. Of alles goed is, of alles eraan zit. Vind dat 1000 keer belangrijker dan weten wat het is. Ga nu lekker in bad en naar bed. Morgen even m'n urine inleveren bij de huisarts om na te kijken of ik geen blaasontsteking heb. Gisteravond de baby heel goed gevoeld. Zooooo blij!! Meiden gezellige avond en tot morgen. En sorry maar had niks bijgelezen.
@Marsim, gefeliciteerd met de goede echo!! Heerlijk eigenwijs al de kleine smurf @Sam, veel "plezier" bij de cursus bleh En wat leuk dat Jildou er blij mee is. @Mamma chan, nee nog steeds niks gehoord... O hoop schei uit mmmmmmmm alles lekkerrrrr en heb nu alweer trek in een boterham @Es/Lizz/Kikkert, veel succes morgen bij de 20 weken echo!! Spannend! @Hier, net een magnetronsterilisator + boekje en rekje voor de vaatwasser ergens opgehaald via marktplaats voor E 10,-! Gloedjenieuw, helemaal blij mee Doet dat meisje de deur open, is het mijn oude buurmeisje van vroeger, echt supergrappig hihi Nou het is mannentv-avond vanavond dus zal wel veel te vinden zijn hiero
HOi Meiden, heb even niks bijgelezen, sorry weinig tijd vandaag. Was laat uit werk, toen nog naar fysio, en koken, en bankhangen. Lees dat een paar morgen de 20 weken hebben, succes. Ik heb verder even weinig te melden vandaag hahaha Welterusten voor straks, xxxxx
Hey ladies, ik ben echt zoooo moe! Heb dus wel meegelezen, maar weinig fut om actief mee te doen. Straks maar op tijd naar bed, maar niet te vroeg anders lig ik nog langer wakker vannacht.... GRRRR @ Nancy: auwie! @ 20 wkn echo: succes morgen meiden! @ Marsim: gefeliciteerd! Enne...bij mij werkt het heel goed om heel veel water te drinken en iedere dag minimaal 1 kiwi te eten. Anders heb ik echt hetzelfde probleem. En je tijd nemen he, boekje erbij.... Vooral niet te hard persen. @ Mama chan: nee, niks gehoord. Had ze geen buddie? Sorry als ik iemand vergeten ben
Sudoku...nee, daar moet ik nog te veel bij nadenken, hahaha. Doe maar gewoon een of ander tijdschriftje
Meiden, ik meld me alvast af. Zo lekker in bed nog een aflevering van West Wing kijken met m'n mannetje en dan lekker slapen. Moet morgen weer fris en fruitig zijn voor weer m'n eerste paar uurtjes "werken".