hiiii daar ben ik even.. ik heb een aantal pagina's gelezen. Ik wilde vanmiddag achter de pc om gezellig mee te kletsen, maar heb bijna de hele avond mijn ouders pc moeten fixen.. grrrr dus hier zijn maar een paar comments Dithje wat goed dat het allemaal goed ging bij de VK! Es hoe ging het bij de 20weken echo?! Elea wat een lieve foto!! Ik heb trouwens een buikfoto gemaakt, maar ik moet het nog een keertje uploaden. Het begint nu wel te groeien, maar als ik dan weer die foto bekijk is het nog steeds ieniemini... Marsim dat is wel schrikken ja! Maar op de echo was alles goed, dus denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken! Anders even in de gaten houden! Sterkte!!! Ik heb gemist wat er met Sam aan de hand is! Lees iets van brokkenpiloot? Gaat alles goed? X Nancy wat een goede koop heb je dan gedaan voor dat geld Iedereen met een 20weken echo morgen heeeeel veel plezier en succes! Hoop dat de baby's gezond zijn en prachtig zichzelf laten zien. Vandaag hadden wij de pretecho, maar we hebben een MEGA eigenwijs kind.. wilde pas na een half uur haar/zijn profiel laten zien van het gezicht... bewoog zich in de meest vreemde posities en helaas konden we niet goed zien of het een jongen of meisje is. De navelstreng lag tussen de benen. Een keer heeft onze baby ons geprobeerd te foppen door de vingertjes ervoor te houden! haha. Ze gaf een 60% kans dat het een meisje is... ik mocht terug komen de volgende keer, helaas wist ze niet dat we straks in Berlijn weer zitten. Ach ja... over 4 weken hebben we hopelijk de 20weken echo en dan weten we het! Ok mensen... ik zal voor minimaal 2 weken niet meer online komen. Dus ik wens iedereen een fijne en gezonde zwangerschap/baby! Tot over een poos! xoxo Shelly signing off...
Shelly: Ik moet morgen om 14:00 uur 8) dus nog even geduld hebben.. Komen net bij mijn schoonzusje en zwager vandaan, net een heel leuk en super lief kado gehad wat ze zelf getekend en geschilderd heeft.. iets van woezel en pip.. zal zo eens een foto maken, ben er heel erg blij mee!!
ik kom alleen even goeie nacht zeggen, heb aan mijn werkstuk van school gewerkt (tis zover als af gelukkig). morgen 20weken echo om 16uur trusten meiden
Jammer Shelley, dat de kleine nog even eigenwijs was Ze was zeker een beetje verlegen Enne...laat je me nou nog langer op de buikfoto wachten joh? Haha, je wilt gewoon stiekem je buik nog even door laten groeien hĆØ Hier heb ik dt ook hoor, kijk ik naar beneden zie ik echt een enorme buik, bekijk ik de foto, lijkt hij wel gekrompen Haha, beetje verstoord zelfbeeld zeker. in ons hoofd zijn we heel dik Enne... Veel plezier in Londen en hopelijk tot snel! Liefs Elea
es: wat lief dat schilderij!! enne... succes morgen! ik ga ook naar bed. slaap lekker voor degene die nog later op zijn als ik.
En toen lag ZP er ineens weer uit @Shelly, eigenwijze meid/jongen toch die kleine van jullie! Veel succes met de 20 weken echo en hopelijk tot gauw! @Es, aaaah wat schattig en lief zeg! @Es/Kikkert/Lizz, nogmaals veel succes vandaag met de 20weken echo!!! @Hier, rommelig begin vd dag maarja that's my job :x Weinig te melden eigenlijk, fijne dag allemaal met hopelijk veel goede echo's!!
Goedemorgen!! Wat een klote nacht zeg! :x:x veel wakker geweest door de zenuwen denk ik! Maar ook vreselijk last van brandend maagzuur, en nog steeds! Vanmiddag maar ff rennies halen.. Maar eerst om 2 uur de 20 weken echo!!! joepiieee! vandaag officieel op de helft alweer!! Voel ons meissie regelmatig schoppen, ben helemaal verliefd
Lizz/Kikkert/Es heel veel succes bij de 20 weken echo! Veel plezier en succes op het werk Pooh! Wat lief Es! Hier, aan het werk. Drukke dag voor de boeg met veel regel - en uitzoek werk en voorbereiden voor wat heftige dingen volgende week. Na ja, hopen dat de dag snel voorbij gaat... Jippie! Vandaag 20 weken, officieel de helft! Op naar de volgende 20 weken en een wolk van een zoon.
shellyok al zo eigenwijs?hier ook hoor nog even geduld! en tot binnenkort! xxx Es:veel plezier straks! hier ook een slechte nacht hoor! Kikkert: jij ook veel plezier straks! Hier is voor de eerste keer de poetshulp er. vind het moeilijk om echt te blijven zitten dus heb wat opgeruimd al en de lakens in de wasmachine gestoken. Ga zo even naar de slager en de bakker en dan naar de kinesist. Ook voor de eerste keer. Ben benieuwd! Deze nacht wakker geworden van een pijnscheut in men buik. Met het draaien in men bed denk ik een spiertje verrokken? Ons meisje heeft direct 2 keer hard geschopt dus denk dat alles wel in orde is. Heb ze nu ook al gevoeld dus Op het andere forum waar ik zit heeft een vrouw sinds september meegeschreven bij de mei mama's en nu 2 weken terug had ze gepost dat ze was bevallen van haar drieling. op 27 weken. 2 jongens en 1 meisje. en met het meisje ging het niet goed. dus heel het forum heeft mee geleefd enzo. Nu blijkt dat ze het hele verhaal heeft verzonnen! :x bah daar kan ik zo boos om worden! :x
Petatje: Wat erg zeg! hoe kan je daar nou over liegen!! zulke mensen zijn echt ziek!! Thanks Nancy en Dithje.. ben nu best wel zenuwachtig hoor!
Meiden met de echo heel veel plezier vandaag! Petatje geweldig dat je die kleine hebt voelen trappen, super! All, nou sinds gister in totaal ongeveer 10 keer naar de wc geweest voor de ontlasting. Zat volgens mij een beetje verstopt, pffff. Geen roze verlies meer gehad. Vannacht wat beter geslapen dan de nachten daarvoor. Toen ik vanmorgen wakker werd gelijk even naar de kleine meid geluisterd die was al vol in de weer. Weer helemaal gerustgesteld dus. Vandaag ook weer wat minder last van mijn bekken dus ik ga zo even wat boodschappen doen en vanmiddag even naar de kapper. EN................... 10 april hebben we een pretecho 3d/4d en we laten het op dvd zetten. Ben dan 28 weken geweest. Dit was een mooie tijd om het te laten doen zei ze. Onze ouders gaan ook mee. Net mijn moeder al gebeld en die was helemaal blij.
@Es/Dithje, gefeliciteerd met op de helft zijn! @Petatje, en hoe ziet je huis eruit?? Na ja wat is dit nu weer Wat een zieke mensen heb je toch he sjonge jonge :x @Marsim, fijn dat je het een beetje kwijt bent nu en je je wat beter voelt enzo.. Leuk pretecho! Ik wil rond die periode ook 1 laten doen, maar moet nog afspraak maken
Lizz kikkert en es veel plezier vandaag. Ik schrok me rot vanmorgen, stond op de weegschaal, en in 2 dagen 2 kilo aangekomen. Had niet veel gegeten. Opeens zit er al iets van 7 kilo bij, pffff Ben op mijn werk, dus kan verder niet uitgebreid reageren. xxxxx
@petatje nou ja zeg zoiets verzin je toch werkelijk niet, zoiets vind ik schandaling al zijn z'n dingen hier op dit forum helaas ook al vaker gebeurt. @es&lizz suc6 en veel plezier bij de 20weken echo