Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline jij ook al geschrokken ik ook hihi.... ik ging er ook opstaan vanochtend en ineens 1kg erbij * schik schik * ik ben nu 5,3kg bijgekomen in totaal. heel raar bij dylan boeide me dat voor geen meter en nu ben ik er veel meer mee bezig

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ja......mijn laptop doet het niet F7 knopje doet wonderen hihihi *klopt af op de houten tafel*

hier is het een puinzooi in huis doordat de keuken verbouwd word overal ligt wel wat, ik kan er momenteel zoooo slecht tegen en irriteer me aan alles. ook ben ik kotse misselijk.
    dylan die is weer beter of het hoesten en snotteren na, hij is het huis weer aan t verbouwens en haalt werkelijk de gekste dingen uit, tis een lief manneke maar af en toe grrrr.... (begrijp me niet verkeerd hou ziels veel van hem hoor) maar af en toe als ik mezelf niet goed voel dan is een dreumes die heel erg boevig is niet zo leuk ;) .

zien jullie ook mijn banner niet????

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zie idd ook je banner niet Kikkert

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pffffff het blijft hier maar sneeuwen!! ligt alweer een hele berg!! Arggg :x:x ben t zat!!! mja wat doe je eraan!!? ;)

Kunnen beter maar wat eerder vertrekken vanmiddag naar het ziekenhuis voor de echo.. met dat pokke weer!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es, ja ga maar op tijd weg meid, dan kan je rustig aan doen. want met dit weer erdoor moeten is niks.
    succes vanmiddag.

hier ook zenuwen alleen dan voor morgen. ook slecht geslapen, eng gedroomd dat we slecht nieuws krijgen morgen.
    maar hoop dat het morgen allemaal goed is.
    meiden die vandaag een echo hebben. hoop dat ze allemaal goed zijn. succes!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zal inderdaad wel een verrekt spiertje zijn Petatje, vervelend. WAT???? Niet te geloven:x, zoiets verzin je toch niet:$. Wat een zieke mensen bestaan er op deze wereld:(.

Fijn dat je je vandaag beter voelt Marsim en natuurlijk helemaal super dat je geen rozeverlies meer hebt. En wat gaaf dat je de 3d gepland hebt!

Ai Eline, kan mij voorstellen dat je ietwat geschrokken bent... Ach ja, het is voor een goed doel;):p.

3d echo: sinds de 20 weken echo zijn wij heel erg aan het twijfelen over een 3d echo. We vinden het wel heel erg leuk, maar beebje ligt er niet goed voor. Mijn placenta ligt aan de voorkant en hij ligt (nu nog) in een stuit, waardoor de 3d echo echt niet mooi wordt. Sterker nog, je ziet bijna niets.... Een half gezichtje en de rest placenta:(. Vind het dus jammer om daar E 100,- voor te gaan betalen. Misschien maar even bellen naar het echobureau hoe ze daar mee om gaan:(;).

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zo,huisje is terug spik spat proper :D
    bij de kinesist ging het ook allemaal super ;) blijkbaar zit heel men onderrug ook vast dus ;)

Marsim:fijn dat je roze verlies weg is. :)
    Och Eline,hier ook 7 kilo ;) de gyn zei er niets over,de kinesist zei dat hoe meer ik bij kwam hooe meer men rug en bekken belast worden ma ja,kan niet stoppen met eten he :D

Hier wordt ook nog getwijfeld voor een 3D echo,placenta ligt ook hier aan de voorkant.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.. uuh middag :p

Dames met 20w echo succes en veel plezier!!
    Verder wel vluchtig bijgelezen, maar voel me niet zo fijn.. Snotverkouden en barstende hoofdpijn.. Heb vanochtend boodschappen gedaan na het honden uitlaten toen boven en beneden gestofzuigd en was opgeruimd en nu moet ik nog even dweilen, heb ik er iig morgen zelf nog plezier van ;) !!

9. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Hey meiden

nogsteeds ziekjes in bed
    lukt me ff niet om jullie bij te houden hoor.

Waar hebben jullie je luiertas vandaan?? ik zoek nog een leuke.

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mbt 3d echo. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant.
    Maar voor ons is er totaal geen twijfel. Wij hebben een voortraject gehad van 2,5 jaar en heel misschien is dit wel de enige keer dat ik zwanger zal zijn. Tenzij ik op de natuurlijke manier ineens zwanger zou worden ( al is die kans maar minimaal).
    Wij willen dus nu echt alles doen wat we kunnen en genieten er volop van. Mocht ik maar voor de helft dingen kunnen zien dan heb ik toch nog even mijn mooie meisje gezien. Maar snap inderdaad dat voor sommige mensen de situatie natuurlijk heel anders ligt en dan is 100 euro een smak geld.

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam en luckyblue beterschap!

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ik begrijp volledig wat je wil zeggen hoor Marsim. En gelijk heb je.
    Gewoon doen.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja kan ik me voorstellen Marsim. Alleen vind ik het persoonlijk als de kleine er eenmaal is doe je erg eigenlijk niets meer mee en dan vind ik het zonde geld, maar dat is mijn mening :D !!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @3d echo, wij willen het wel doen en dan bij ongeveer 30 weken inderdaad (mijn placenta ligt niet voor hoor). En wij doen er daarna nog wel wat mee want ik wil van alle echo's en de (buik)fotoshoot (gaat een collega van Bas doen) een collage maken voor op de babykamer :D

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo, ik ben d'r weer. Net wakker na bijna anderhalf uur geslapen te hebben....

Ik was kapot toen ik rond 12.00 uur thuis kwam! Dus even wat gegeten en toen naar bed gegaan. Nu wel wat last van m'n buik, dus verder vanmiddag maar rustig aan. (afgezien van Sebas halen op het KDV) Maar... het was heerlijk om weer ff op het werk te zijn. In die kleine 2 uur alleen m'n mail gelezen en een collega met een brief geholpen en natuurlijk kwamen veel collega's ff een praatje maken.

@ Marsim/3-D echo: wij hebben het bij de zwschap van Sebas ook gedaan. Omdat alles zo medisch gecontroleerd werd wilden wij ook een keer ongestoord kunnen "genieten" van dat kleintje in m'n buik. Ik vond het toen het geld absoluut waard, maar ben er nog niet over uit of ik het deze keer weer zal doen. Maar als ik jou was zou ik het zeker doen!

@ Sam en Lucky: beterschap.

Weet je wat ik me zat te bedenken: ik heb nog helemaal niks gekocht voor die kleine in m'n buik!!! :$ Voel me beetje een ontaarde moeder ;) Meer meiden met al een of meer kids die hetzelfde hebben? Nou, gauw maar dinsdag na die echo ff shoppen hoor! (dan kan het als het goed is ook gelijk in kleur, hahaha)

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hellow

Zieken: beterschap..

Iemand nog 20 weken echo gehad?

Es : mooi schilderij:D

Hier net weer van t ziekenhuis( moest met me zoon naar de kinderarts controle)
    En ook voor mezelf:( ik had vannacht hele tijd harde buiken:x
    ik moest komen, urine was schoon:D en ik kreeg een echo op de buik, daar zag alles er goed uit..
    In wendige echo kreeg ik ook omdat ze de baarmoeder bmm wouden meten, die was 4cm:D
    De spuiten doen wslijk wel hun werk..
    die harde buiken moet ik in de gate houden, ze heeft ook nog heel hard gedrukt op me schaamstreek om te zien of er van binnen de bmm open ging, maar dat was gelukkig niet zo:), die pijn die ik steeds voel komt tog echt van de groei, heb ik bij me eerste niet gehad:)
    Oja ze wou ook nog even kijken of ze zelf kon zien wat het werd.. een meisje:D nu weet ik het zeker..

Nou weer gerust gesteld..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk mamachan!!

Pooh hier ook niet :D !!! Maar w8 ook ff na de echo en op wat zomerse kleertjes ;)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Oh, gelukkig! Ik voelde me al een ontaarde moeder;)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Alles was toppie! Alleen kon ze de hartkleppen en niertjes niet goed zien, mijn blaas was te leeg en onze kleine meid was te druk.. haha!
    Verder was het hart prima in orde, klopte goed!!
    Dus mogen we Maandag de 21e weer terug komen en dan op een ander echo apparaat bij de gynaecoloog.
    Dus dan mogen we onze spruit nog een keer bekijken, das ook wel weer leuk natuurlijk, alleen had je wel gehoopt dat ze alles gewoon goed kon zien vandaag!

Maar hetgene wat ze wel kon zien behalve die 2 dingen was gewoon prima in orde! En dat is natuurlijk heel erg fijn om te weten!! Alles lag prima op schema!
    En dat we een druk kind hebben wisten we al, haha, placenta ligt achter dus dat ik haar zo goed voel is goed te verklaren..
    [/FONT]

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Es :D !! Wat zijn er toch veel die terug moeten komen.. Niet zo zeer hier hoor, maar hoor het wel veel.. Hopelijk hoeven wij maar 1 keer dat hele eind te rijden ;) !!

Deel Deze Pagina