GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb het ook op de site gezet, ff je naam blauw gemaakt Leuk om onze echo's te vergelijken, dan zie je het verschil toch echt wel goed..
haha dankjewel meiden! Ik kon er gewoon niet bij want Bat was bezig met jongenskleren zoeken online en weet ik wat allemaal hahahahaha eihoofd! Het was voor mij echt een verassing dacht echt een meid hahaha! Ben hartstikke blij en Bart ook jeuh kunnen we eindelijk gewoon hij zeggen zonder dat ik me meteen weer moet rectificeren hahaha! En heel goed opgemerkt had er niet aan gedacht dat ik de foto zo had genoemd hahahahah! Ik vond em sowieso al erg duidelijk maar ik weet hoe ik moet kijken! Ik zet morgen als de jubelstemming een klein beetje is weggeëbt de foto's erop van de rest van de echo. Ze heeft heerlijk de tijd genomen en ik heb daar minstens een half uur gelegen ipv 15 minuten! Mooie handjes enz, maar die hou je tegoed want ik moet eerst de plaatjes verkleinen etc. Sorry sorry dat ik jullie heb laten wachten! En idd het is 3-3 leuk zeg! Zo klopt de ratio weer! Mooi vergelijk Es idd!!!!!!!!!! Dikke knuff en slaap lekker zometeen .
Oja: maagje was vol en hapte vruchtwater, blaasje was vol dus ten minste 1 niertje werkt al, hij gaapte (hij hihihihi) 5 vingers en teentjes aan beide kanten, geen hazelipje. Voetjes al 2 cm!!!!!! alles was super zover zichtbaar!!!!!!!!! xxx en tot morgen!
Hoe groot was jullie kereltje totaal? vind ik wel leuk om te weten aangezien we 2 dagen verschillen Wat k nie snap.. bij jou op de echo staat 2e trimest, en bij mij 1e vaag.. tis maar 2 dagen verschil..
gefeliciteerd Suekes, een jongen!!! Hahah en ja pielie.jpg was een beetje een weggever hè Veel plezier met shoppen voor jullie mannetje Liefs Elea
Oja, ze heeft eerst alle gegevens erin gezet dus spring automatisch op 2e trim. Ik was nu 16w3d maar hou 8juli aan want eigenlijk kunnen ze nu niet meten. Doorsnede hoofd was bijna 6cm!
ow vandaar! Ik was volgens de opmetingen ook eerder uitgerekend, geen 6 maar 2 juli, alleen wij houden het ook gewoon op 6 juli.. Vind het zo leuk omdat we bijna niks schelen om dan jou verhaal te horen!! Echt precies hetzelfde als bij onze meid.. 8)
Ja dit was echt geweldig! Heel mooi om te zien mijn broertje van 3 was er ook bij en riep de hele tijd pielie in de buik hahaha wat een manneke!
Haha een keer afspreken en beide dvd's kijken hihi, jammer dat je dat niet kan laten zien hier. Het manneke. Lag relaxt met 1 en af en toe 2 handjes onder zijn hoofd alsof hij opeen grasveldje lag.
Ja moet ze allemaal verkleinen en dan erop zetten. Is wel ff wat werk je houdt ze tegoed van me! Anders mail ik ze wel ff?