Goedemorgen!! Super Nancy Es: Mooie foto's hoor !! Hier beetje nare nacht gehad.. Ontzettend verkouden en veel benauwd vannacht, en dan nog vage dromen.. maar ach !! Vanmiddag cursus..bleagh.. En nu een boze jildou omdat ze mn horloge niet krijgt !!
Meiden, ik heb verdorie al 2 dagen last van harde buiken ik werd wakker met harde buik, en gister tijdens(sex) weer eerst had ik vertrouwen tot eind uit te lopen maar nu weet ik het niet meer Alles was goed verder maar is het dan nu notrmaal om dat te hebben? ik doe ook geen zwaar werk ofzo.. Kikkert: knuff voor die situatie! @sam succes bij de cursus @ tassen, zag een mooie ikk heb dr 1 van de hema
@Pooh, wat een plaagkoppie heb jij Die van mij kan er af en toe ook wat van hoor en dan trap trap en als Bas dan voelt, helemaal niks meer Gelukkig dat je buik nu wat rustiger voelt. Ben je toch niet gaan werken vanochtend of was dat sowieso niet de bedoeling? Ai niet handig zo die dubbele afspraak, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren @Sam, balen van je mindere nacht Succes bij de cursus en met de boze Jildou @Mamma chan, leuk kaartje!! Jammer van de harde buiken, blijf hoop houden!
@ Nancy: nee, was ook zoiezo niet de bedoeling. Volgende week pas weer (zit nu op 1x 2u pw...) Haha, dus die van jou kan er ook wat van. Geweldig he? @ Sam: he get, dat is niet fijn. Opengesneden uitje naast je bed vannacht? (stinkt wel, maar het helpt goed) Succes met Jildou. Volgens mij hangt het in de lucht, hoor En succes met cursus! @ Mama chan: leuk kaartje Die harde buiken zijn niet normaal volgens mij. Doen ze ook pijn? Anders toch ff met de gyn/vk overleggen hoor.
Wat naar Mamma Chan! Sterkte voor je vriendin. Vervelend dat je nu al harde buiken hebt. Als je het niet vertrouwd gewoon je vk/gyn bellen hoor.. Wat fijn Kikkert dat alles verder goed was! Vervelend voor jullie dat de verbouwing van de keuken niet gaat zoals jullie verwacht hadden. Moooiiiiiiii Es! Super Nancy! Fijn zo'n brainwave.... Goed nieuws Pooh dat je buik rustiger is! Ohhh, weet je al wat je man gaat doen? Jeetje zeg, dat is niet handig.... Succes met de cursus Sam! Hier: weer aan het werk. Heb echt zo'n #$%&#@ dag vandaag. Helemaal geen zin! Als het aan mij ligt rijd ik regelrecht weer naar huis en ga ik lekker in mijn bedje liggen met een kop thee, een rol koekjes en een boek.
@ Sam, het zou inderdaad best kunnen zijn dat je straks niks meer met de 3d echo doet. Maar toch het idee dat ik mijn meisje zo nog eens extra kan zien vind ik helemaal leuk. Het kost wat centjes maar dat heb ik er helemaal voor over. Bij een tweede is het misschien ook wel anders. Bij een eerste is toch alles nieuw. @ Pooh, meid een dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen zodat je lekker wat uurtjes kan werken. @ Es, super dat de echo goed was. En die keer terug komen dan kunnen jullie mooi nog jullie meisje een keertje zien. @Elea, mooie koffer meid! @ Mama chan, toch nog even fijn om te horen voor de bevestiging dat het toch een meid is, haha. En die prikken doen dus goed hun werk, super. Die harde buiken zou ik toch eens bespreken. Sterkte met je vriendin, toch een miskraam, pfff. @ Nancy, zwangerschapscursus veel plezier! @ Dithje, mooi buikje hoor! @ Kikkert, super dat de echo verder goed was. Dat je een beetje bezorgt bent is begrijpelijk maar wat je zegt dat heeft iedere vader en moeder in spe. We gaan er gewoon vanuit dat het voor de 28 weg is. @ All, nou hier gaat het aardig. Natuurlijk wel een gevoelige bekken maar daar leer ik zo onderhand ook wel mee leven, haha. Die kleine was weer lekker druk vanmorgen. Blijft toch geweldig zon angelsound vooral omdat ik het nog niet echt goed kan voelen. Vannacht super goed geslapen, heerlijk. Straks wat uurtjes naar mijn werk ik hoop dat ik het vol ga houden maar we zullen zien.
@Pooh, o ok ik dacht dat je gelijk weer vol ging, maar goed zo! Kan je weer even een weekje bijkomen.. Ja helemaal geweldig, ik geniet er ook zo onwijs van, niet normaal @Petatje, goeiemorgen! Bij mij alles ok en bij jou?? @Dithje, volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde qua werk :x Word er ook echt niet vrolijk van en dan ook nog eens gemiddeld 40 uur per week bleh @Marsim, klinkt als een redelijk goed dagje voor jou. Sterkte met werken vandaag!
O ja wat betreft de naam, ik ga het anders doen om het toch hier te kunnen vertellen . Noem het gewoon in de vrouwelijke EN mannelijke vorm en jullie weten toch over het algemeen allemaal wel wat het geslacht is Als 2de naam: Antonia voor een meisje en Antonius voor een jongen Mijn moeder heette namelijk met haar volle naam Antonia en Bas zijn lievelings opa Antoon, dus dan zijn beide kanten hernoemd. Ben er echt helemaal mee in mijn nopjes hihi
@Pooh, Oh dat zou ook echt een actie van mijn man kunnen zijn... Hopelijk kan hij het nog verplaatsen/afzeggen. (Hier al een aantal keer precies hetzelfde gehad, maar 1 keer hadden we een heel belangrijke afspraak voor onze dochter en toen was hij 'vergeten' dat hij een meeting had waar 'hij echt bij moest zijn Op straffe van acute echtscheiding kon er opeens toch wat geregeld worden joh Maar moest wel eerst even van me laten horen :x ) @ Marsim, fijn dat je bekken zich in ieder geval redelijk stabiel houdt. Rustig aan doen met werken hoor. Hier trouwens niet nieuw de zwangerschap, maar vind het nog net zo bijzonder als de eerste keer. Misschien ben ik me nu zelfs nog wel beter bewust van hoe speciaal het is en hoe bevoorrecht we zijn @mamaChan, hier ook altijd een harde buik 's ochtends. Maar dat kan verder geen kwaad. Maar als ze regelmatig terugkomen zou ik het toch even melden hoor! Ohja en leuk kaartje zeg! @Nancy, gave tas zeg van Rockstarbaby, leuk zo'n handtasmodel. @Sam, oooh hier ook zo veel vage dromen Het is maar raar wat er zich in mijn hoofd afspeelt Hier; Wij gaan zo naar Parijs de paspoorten ophalen. We hebben de trein van 10 uur gemist dus nemen hem nu om 11 uur. Leuk, daarna met de kinderen naar de 'Tour Eiffel' Liefs Elea
Goedemorgen!! Ik baal als een stekker!! Mijn laptop is overleden geen idee wat er mis is, maar hij wil niet eens meer opstarten. Mijn vriend denkt dat of de harde schijf kapot of dat demoederboard het heeft begeven! Ik hoop da moederboard want dan heb ik al mijn gegeven en documenten gewoon weer terug! Als mijn harde schijf naar de piep is dan kan ik daar naar fluiten! Gelukkig maak ik wel back up's maar dat is ook al een maand geleden.. *zucht* wat een shit zooi!!! Dus straks gaan we hem maar even wegbrengen naar een computer zaak en hopen dat ze hem voor niet te veel geld kunnen fixen! Vannacht gelukkig wel redelijk geslapen, wel last gehad van maagzuur maar niet zo erg als die nacht ervoor! Nu ff wat eten, en dan ga ik jullie verhaaltjes eens terug lezen..
Ooh Es dat is balen!!! Nancy leuke namen hoor !! Elea veel plezier in Parijs !! Mamachan leuk kaartje ! Harde werkers, succes!! Ik zou ook het liefst mn bedje weer induiken, maar helaas.. Net even gedoucht, is ook wel fijn !! Zal zo de kamer nog ff zuigen en verder niet zoveel meer vanochtend .. En verder zou ik nog wat zeggen maar ben het vergeten !! Sorry!!
zoooo ik heb de hele bovenverdieping gedaan zo even naar de vk ff een shot halen pfff nu doe ik nie meer wat ga zo naar me vader hapjes maken Fijne dag allemaal!!
@Elea, leuk Parijs! Hoe hebben jullie het gehad?? @Es, oooooo balen zeg!! Hoop dat alles goedkomt jeetje @Sam, fijne dag, doe (hopelijk) lekker rustig aan verder.. @Mamma chan, jij ook een fijne dag!
Dithje mooie buik heb je zeg. Es lekker je goede echo, mooie fotos zeg van je meisje Kikkert wat vervelend allemaal zeg, maar je echo was goed he heb ik begrepen, lekker. Mamachan Mijn verloskundige zei dat veel harde buiken nu al in de zwangerschap niet goed is, ik zou even overleggen anders. Volgens mij was het nancy met de tas, een mooie. Sam wat naar dat je het benauwd had en verkouden was, hopenlijk gaat het vandaag. Ik had de uitslag van de urinekweek, en die is goed gelukkig. Kreeg gisteren van een bewoner op mijn werk een cadeautje, een roze badcape, van mini mouse. Zo lief zeg. xxxxx
Precies Nancy, blegh:x! Maar ja, we zullen het ermee moeten doen. In ieder geval nog 2 volle maanden.... Omdat ik nu gedeeltelijk in de ziektewet zit voor 10 uur per week, ben ik verplicht om 6 weken van tevoren met verlof te gaan wat betekent dat mijn laatste werkdag 21 mei is!! Maar daar had ik sowieso voor gekozen ivm de lange reistijden en het vele reizen. Mooie naam hoor Nancy, helemaal door de betekenis erachter natuurlijk! Succes met werken Marsim! Veel plezier in Parijs Elea! Pffff Es wat balen! Hoop dat de computerzaak nog wat van je laptop kan maken... Super Eline dat de kweek goed was en wat lief van het kadotje! Hoe is jouw 20 weken echo gegaan Lizz?????
ff ego bericht. heb haast echo was echt slecht uitgevoerd moet do naar vk en dan klaag ik eens. ok geslacht niet altijd zien dat kan wan tdat was dus t geval ok kom ik overheen,.l maar ze is de helft vergeten, binnen kwartier stonden we buiten . oja lipje is dnek ik gesloten. maag je neit gekeken vruchtwater neit gemeten. iets in hersene kon ze niet vinden en zou ze later doen maar vergeten en wijook erg he. heb alleen gezien dat buikje mee op groei liep maar ze zei nis. erg toch of niet. nou sorry hoor maar kom snel alles bijlezen
Net m'n laptop weggebracht! Harde schijf is kapot ben dus alles kwijt.. gelukkig wel een back-up gemaakt poos geleden maar die is niet meer recent. *zucht* Hopelijk heb ik me laptop voor t weekend nog terug..