balen van de laptop Es. Joel: bah,niet leuk. Hoop dat je mag terug komen voor een betere controle Nancy:mooie naam omg hoor echt net op de radio dat het turkse meisje dat in A'pen zondag neergestoken was dat een afwijzing de reden was om haar neer te steken! ze ging niet in op de avances van de dader! grrr hoop dat ze hem snel pakken,kogel moet die krijgen! :x:x Veel plezier in Parijs Elea! doe ze de groeten daar Ooh Eline,super dat je urine goed was en kei lief van die bewoner. Zal wel très cute zijn! foto?
@ Nancy: prachtig! Heel bijzonder ook om de kleine zo te vernoemen naar oma en overgrootopa! @ Elea: ah, Tour Eiffel!!!! Ben denk ik een keer of 6 in Parijs geweest. Geweldige start. En weet je wat me nog het meest bijstaat van Parijs?....crepes! Manlief mailde net dat het voor dinsdag zoiezo geregeld wordt. Gelukkig! @ Es: balen zeg!!!! @ Dithje en Nancy: ik kan me goed voorstellen dat je je werk ook wel zat bent hoor. Zeker als je nog full-time werkt. Natuurlijk wel gek om uit mijn mond te horen, want ik zit weer te springen om wat te gaan doen @ mamachan: spuit weer binnen? Held! @ Sam: rustig aan he meid! @ Eline: wat lief van die bewoner! @ Lizz: hoe was het gisteren? @ Hier: druk bezig om een pan erwtensoep te maken!!!! Mjammie!!!! Maar het hele dorp eet snert volgens mij, want de groenteboer kon het niet meer aan ...Dus veel van de groenten zelf moeten snijden. Nou ja, het staat op dus....nu met de benen omhoog.
Zo net maar weer even gebeld met de baby-dump.. maxi-cosi komt volgende week en de kamer die week erop!! 27 feb komt Vincent zijn vader hier de boel helpen verbouwen zodat de kinderkamer gelijk in elkaar kan als het geleverd wordt. Heb er helemaal zin in!! 8)
@Eline, Wat goed dat je urine goed was, JOEPIE! Aaaah wat lief zeg van die bewoner. In wat voor soort zorg werk jij? Ik werk bij een psychiatrische instelling maar dan wel op kantoor (P&O) @Dithje, mijn streven is om tot 4 weken voor bevallingsdatum door te werken (als het zo blijft gaan althans ) en dat zou betekenen dat 27 mei mijn laatste dag is. @Joel, nou daar ben je lekker mee zeg! pffff is toch niet normaal :x Succes donderdag dan maar.. @Es, aaaaaah nee he wat balen van je laptop/schijf, sjonge! Jeeeee lekker klussen en in elkaar zetten, super!! @Petatje, dat verhaal heb ik even gemist maar niet te geloven zeg, word steeds gekker @Pooh, mmmmmmm kom bij je eten ok Nou iedereen is inderdaad aan de snert want heb net ook een kopje op in het bedrijfsrestaurant
@ Es: super zeg! Na die computer kon je wel weer ff wat positiefs gebruiken. @ Nancy: haha, is goed hoor. 't Is lekker dichtbij, dat weet je We eten wel rond een uur of 6 (Sebas is nogal van de klok....) @ Joel: sorry, had over je berichje heen gelezen (was overigens moeilijk te lezen, maar dat kan aan mij liggen ) Ik zou zeker even klagen bij je vk, want dit kan niet hoor.
hai, tis weer zover hoor manlief heeft alweer vakantie (nou ja is de keuken aan t verbouwen) en meneer loopt alleen maar te zeiken en te tieren wat doe je nou met zo iemand? ik negeer hem maar want hier word ik echt schijtziek van (jaja hormoontje die werken er ook aan mee). net naar de ha geweest om het plasje van dylan en mezelf te brengen, ik heb 99%zeker blaasontsteking want ik heb mega veel pijn met plassen al dik 1 week en dylan zegt dat hij pijn heeft aan zijn plassertje of het een echt blaasontsteking is weet ik niet maar goed liever 1x te vaak controleren dan 1x te weinig. al werd ik wel vies aangekeken bij de ha omdat ik zo laat het plasje kwam brengen (terwijl ik gebelt had) de mutsen tis een stokje erin steken en klaar (mits geen uitgebreider onderzoek). ooo als ik dit alweer zo terug lees voel ik me echt een zeikerd en een klager....*schaam...schaam*
He bah kikkert blaasontsteking, auw!! En je mannetje, lekker laten zeuren en zeiken, gewoon negeren en je niks van aantrekken..
en das zoooo moeilijk es.... niks ervan aan trekken en de hormonen gieren door mijn lijf hahaha hebben jullie al het boekje van wij-jonge ouders gehad????
ik heb net mijn rokje binnen gekregen ven esprit (tweedehans en ziet er nog mega goed uit) het is me alleen een beetje groot ik ga dus maar eens kijken of de oma van mijn man het kan innemen en anders mss iets voor het einde van de zwangerschap
@Pooh, hahaha wij gaan snijboontjes eten ook lekker hihi @Kikkert, pfffff mannen :x Het tijdschrift bedoel je? Ja die eind van januari al
phoe net even mijn back-up zitten kijken, en het meeste wat ik kwijt ben van de baby staat op de babysite of hier in het fotoalbum!! phoe he, pak van me hart!!!
Wat Joel, wat slecht zeg. Succes donderdag... Wat balen Es van je laptop/harde schijf, maar wel fijn dat je het meeste nog hebt van de baby. En jippie, spulletjes komen binnen! Helemaal fijn joh.... Pooh fijn dat je man het geregeld heeft... Hele opluchting of niet? Joh dat is toch heel anders, jij wilt heel graag werken en mag niet en wij kunnen wel en zijn alleen maar aan het klagen. Bah Kikkert, niet fijn blaasontsteking! Hopen dat de kuur, neem aan dat je die krijgt, snel gaat helpen. Voor wat betreft zeurende mannen... tja...........laten zeuren misschien een optie? De wij jonge ouders heb ik deze maand, februari, nog niet gehad. Vorige maand wel... Misschien nog even afwachten of je hem in februari krijgt? Zo..........ga nog even toiletteren en dan afsluiten en richting huis. Hoop dat het niet zo druk is op de weg. Heb vandaag in Amersfoort gezeten dus over 1,5 uur ongeveer thuis. Moeten jullie ook zo vaak plassen???
@Es, jeeeeeee gelukkig maar! Alleen leuk is anders zeg... Geeft zoveel gedoe gelijk @Kikkert, ja ik denk het ook want die van januari had ik gewoon binnen.. @Dithje, 1,5 uur reizen WOW niet fijn Ja heel veel plassen! Maar ik drink ook heel veel ivm vocht in handen en voeten (op aanraden van de VK) dus is wel te verklaren
@dithje ik kan na 16uur bellen en dan hoor ik of het idd blaasontsteking is, ik ben bekend met pijn aan mijn urinebuisje (dat is iets wat ik al jaren heb, ik denk zelf urinegruis) daarom heb ik ook zolang gewacht want als het gruis is is het binnen 1 a 2 dagen over . en wat dat vaak plassen betreft ja hier ook als ik zit of sta gaat het maar zodra ik ga liggen kan ik ieder half uur opstaan.
@ Es: gelukkig he! Dan kun je toch flink in de rats zitten! @ Kikkert: hier nog steeds niets binnen. Ik heb me een paar weken geleden opgegeven (was het vergeten, beetje dom). Hoop niet voor je dat je een bo hebt. @ Dithje: hier ook zoveel plassen. Pfff 1,5 uur rijden... Succes! @ Nancy: nu al vocht vasthouden? Hier ook hoor. Die voetreflextherapeute van mij neemt in haar behandeling ook lymfendrainage mee. Geweldig, want heb ik bij Sebas ook weinig last gehad van het vocht dat ik vast hield. Nu al een beetje vocht in m'n benen/enkels/voeten. Ook veel drinken. Maar de bleekselderij laat ik voor wat ie is hoor!!!! *Yek*
nou ja wat een afzetters op marktplaats, als je ziet wat ze zich nog vragen voor 2de hands spullen. ik ben normaal niet zo van het 2dehands maar positie rokken maakt me niet zoveel even wassen en is schoon. aat 25euro + verz.k. voor een 2de hands ding echt niet
@nancy en pooh vocht vast houden....das zoo kl*te ik heb het tijdens dezwangerschap van dylan echt heel erg gehad de putten bleven in mijn benen staan en het deed echt mega veel pijn....en nu (klopt af) nog bijna niks.