Zo dames! ik ben er ook weer s! erg drukke dagen gehad en ben nogal bekaf geweest.. begin weer een beetje bij te komen nu Nog geen puf voor t teruglezen.. sorry. nog grote nieuwtjes???? Hier gaat trouwens alles goed, ik voel ukje nu lekker elke dag wel bewegen en mn buik groeit lekker door.. en volgens de VK een zwangerschap volgens t boekje.. Ben nu ook in totaal 1 kg aangekomen in mn hele zwangerschap.. dat valt ook wel mee toch?
@pamp super dat het zo volgens het boekje gaat, en 1kg is echt niet veel hoor. er zijn toch al veel meiden die tegen de 5kg aanzitten (netzoals ik )
Ik hoop stiekem zo dat mijn zwangerschap op die van mn moeder lijkt.. die is in totaal eigenlijk niks aangekomen (bleef schommelen rond zelfde gewicht) maar doordat verders alles prima was was ze dus door de bevalling wel 10 kilo kwijt! Dat zou wel ideaal zijn hoor hihi
Ja zeker naar mijn zin ben ik te zwaar ben in de afgelopen jaren nogal aangekomen en door mijn ziekte (blijft een raar woord om te gebruiken ) raak ik t gewoon niet zomaar kwijt.. Dusja.. zolang ik iig absoluut niet extra aankom hierdoor ben ik al blij, maar t zou helemaal fijn zijn als ik hierdoor weer in badkleding durf straks
das toch alleen maar fijn dan, en het kindje pakt zich toch wel wat ie nodig heeft. komt allemaal goed
tis werkelijk niet te geloven, bel ik net met de ha en nee hoor ik heb geen blaasontsteking er zat wel wat in maar dat was geen blaasontsteking te noemen :x ik moest maar meer drinken zegt madam dood leuk. ik kan hier zoooooo boos om worden want dat hebben ze me al vaker geflikt z'n geintje 1x hebben ze me zolang laten lopen tot ik zelfs nierbekken ontsteking had. :x:x:x:x een ab-kuur wil ik ook liever niet maar als het nodig is natuurlijk wel
Second opinion vragen ergens!! een blaasontsteking kan hartstikke gevaarlijk zijn voor je ukje als ie verwaarloosd zou worden Gewoon meer drinken.. Zijn ze nou helemaal :x:x
ik kijk het vanaaf en morgen vroeg even aan en anders ga ik idd ergens anders want ben echt laaiend....en vooral omdat het ze al tevee moeite was. weet je wat ze zei oooo die urine zag er kraakhelder uit....not wat hij was echt mega droebel....
@ Kikkert: kan je vk toevallig ook niet die test uitvoeren? @ Pamp: hey, goed je weer te zien. lekker dat alles volgens schema gaat. En 1 kg? Wow! Hier al op +5.
@pooh daar was ik idd ook al aan t denken, normaal zou ik het wel op mijn werk kunnen doen maar aangezien ik nu ff niet werk is dat moeilijk
Ach mama chan, wat erg voor je vriendin! Veel sterkte toegewenst aan haar...geen leuk nieuws..pfff... Aan iedereen met een goede echo, proficiat!
Hey Meisjes, ben ik weer! Wie at er vanavond nou Erwtensoep? Pooh toch? Ik heb nu opeens zoooooo'n zin in erwtensoep Kun je geen pannetje deze kant op sturen? Vandaag de paspoorten opgehaald in Parijs en; Alles was goed *doet vreugdedansje* Superfijn dus. Ook de tickets zijn officieel geboekt voor dinsdag 9 maart, dus dat betekent dat ik echt mijn verjaardag in Qatar ga vieren (ben 11 maart jarig). De verhuizers komen al woensdag 3 en donderdag 4 maart, dus schiet lichtelijk in de stress nu ik dit zo zit te typen, haha! Verder lekker in Parijs rondgekuierd, Eline vond het geeldig. Die is een groot eiffeltorenfan We zouden er eigenlijk op gaan vandaag, maar het was zo mistig dat we dat toch maar niet hebben gedaan. Verder heb ik wel bijgelezen hoor, maar ben even te moe om te onthouden of op te zoeken wie wat zei... Sorry Liefs Elea
Ohhh Nancy, 1,5 uur valt nog wel mee hoor... Maak erger mee. Morgen bijvoorbeeld... 's ochtends een afspraak in Almere, 2 uur rijden enkele reis, en 's middags afspraak in Meppel (Almere - Meppel 1,5 uur rijden) en dan uiteindelijk van Meppel nog naar huis wat 45 min rijden betekend. Houd je van de straat. Hihihi, ben ik in ieder geval niet de enige die veel moet plassen. Tjee Kikkert, hebben ze het niet op kweek gezet dan? Laatste keer kwam er bij mij geen blaasontsteking uit en hebben ze het alsnog voor de zekerheid op kweek gezet. Ik zou gewoon nog een keer urine langsbrengen morgenvroeg... Valt zeker mee Pam! Hier inmiddels al 6 kg aangekomen... Wauw Elea, 9 maart al! Schiet lekker op en wat fijn dat de paspoorten goed waren *cheers*. Vanavond ga ik ceremoniemeestertje spelen. Ben ceremoniemeester, samen met de vriendin van mijn stiefbroertje, voor de bruiloft van mijn moeder. Vanavond maar alvast wat dingetjes doorspreken en een eventuele taakverdeling maken.
hier alles goed, enge dromen waren gelukkig niet waar. de echo van vandaag was goed gelukkig! was zo zenuwachtig! en de kleine uk heeft de neus van mama!
@ Bubsie: gefeliciteerd!!!!!!! @ Elea: dat was ik idd!!! Natuurlijk is dat te regelen. Stuur jij dan wat crepes deze kant op? (en vanuit Qatar straks wat warmte?) Wil je niet lekker maken, maar de erwtensoep was weer heerlijk!!!!!! Ik heb toen mijn oma nog leefde haar recept gekregen en hij is echt geweldig! De ene erwtensoep is beslist de andere niet Het recept is dan ook heilig, en er wordt niets maar dan ook niets in veranderd. Pas had ik mijn opa een klein pannetje gegeven en die zei me dat het precies oma's soep was. Een groter compliment kun je niet krijgen! Wow, en 9 maart al verhuizen? Gelukkig heb je al veel gedaan. Komt vast helemaal goed meid! Verder hier: buikje is weer redelijk rustig. Nu wel weer wat last (mss omdat ik iets te veel heb gegeten) dus zo maar een lekkere makkelijke broek aan (m'n zwschapsjeans zitten dan niet zo heel comfortabel)
Hoi meiden, De 20 weken echo was onwijs goed gisteren! Alles is goed gelukkig! Hartje de hartkamers en kleppen zag je mooi, de loop van de aorta, de nieren, de blaas, de maag, de kleine hersenen, we zagen het slikken en duimen, enz enz. Heb er ruim 3 kwartier gelegen en moest daarna terugkomen omdat de kleine eigenwijs was en niet wilde draaien om het ruggetje goed te beoordelen. Van alles geprobeerd en toen maar even rondje om stevig wandelen om te kijken of het gedraaid was en dat had effect. Maar alles was goed, groei zat goed en alles zat erop en eraan en het had een..................................... PIEMELTJE!!!!!!! We krijgen dus een jongetje! Had mijn gevoel toch gelijk. Het was echt heel duidelijk in beeld!! Haha.... Heb gisteren dus m'n eerste ding gekocht, een rompertje bij de Hema. Vandaag behang gehaald van Lief. Kunnen we lekker aan het kamertje beginnen. Manlief is erg blij en nu ik eraan gewend ben vind ik het ook wel stoer. Moest even wennen. Ben alleen maar meiden gewend, in onze vriendenkring ook. Dus had echt zoiets van ....wat moet ik met een piemie?? Fijn dat de andere echo's ook goed waren. T is en blijft toch spannend hoor. Gaan nu even eten.
@Kikkert wat een gedoe allemaal toch.. zit je niet mee he @Pampapilio, das 'lang' geleden! 1 kg Hier +8 al 8) @Elea, alles verloopt vlotjes, houden zo meid! Gaat wel snel nu he, jeetje... @Dithje, ben ik dan even blij met mijn 9 tot 5 baan en 15 min reistijd @Bubsie, gaaaaaaaaf gefeliciteerd!! @Pooh, ik had pas geleden ook heel simpel erwtensoepje gemaakt was ook JAMMIE maar grootmoeders gaat boven alles inderdaad! @Lizz, gefeliciteerd, superrrrrrrrr!! En een jongen jeeeeeeeeeeeee helemaal geweldig! Geniet van het idee