Hier al ook zon 7 kilo aangekomen, heb niet idee dat ik super veel eet. Mijn buik is ook echt in 4 dagen ofzo veel dikker geworden, en staat veel strakker. Lizz gefeli van je echo en een jongetje, leuk Bubsie ook gefeliciteerd Kikkert wat stom zeg dat ze niks doen aan die blaasonsteking, echt idioot Wij gaan lekker de serie roswell kijken op de bank, gaat over aliens, erg leuk. Alleen krijg er nachtmerries van hahaah. xxxxx
Gefeliciteerd Bubsie! Lizz allereerst gefeliciteerd met de goede echo en natuurlijk jullie knulletje! Helemaal super!!! Vooral koesteren Nancy! Is ook mijn wens voor de toekomst hoor... lekker dicht bij huis... Alleen de P&O/HRM banen liggen hier niet voor het oprapen. Geduld is een schone zaak. Hahahaha Eline dat is niet handig.. Maar het is in ieder geval zo leuk dat je de nachtmerries ervoor over hebt. Veel kijkplezier!
@ Lizz: gefeliciteerd!!!!!! En mannetjes zijn hartstikke leuk hoor! Ik moest er bij Sebas ook wel ff aan wennen, was er toen heilig van overtuigd dat hij een meid zou zijn. Maar....het is geweldig! Geniet ervan. @ Eline: hier vanavond ook weer zo'n strakke buik! Dus absoluut herkenbaar hoor. Zo, nu even papa helpen om de kleine draak op bed te leggen Mss tot later.
Goedenavond dames!! zal zo ff terug lezen hoor maar eerst ff echo: Mannetje heeft wrs zijn binnenmeniscus kapot. Binnenkort foto en MRI en dan voor 90% zeker onder het mes bah......... Hij mag dan sowieso een week of 4 zijn knie niet heel erg belasten en iig niet hurken..... hmmzzz Sorry moest ff! zal nu ff terug lezen!
Jahoe Lizz, goed nieuws en een zoon, wat leuk !! Hier nu ook 2 andere vrienden met allebei een meid !! Wel leuk !! Allemaal tuttebellen !! Gefeliciteerd en genieten dus!!! Elea spannend, nog even en dan verhuizen meid!!! Pooh klinkt goed en idd zo'n compliment mag je zeker trots op zijn !! Einneh wat balen meid Ik heb even een vraagje: Ik voel de baby dus al heel lang wel, maar voel het alleen maar onderin mn buik.. Heeft iemand anders dat ook? Jildou voelde ik overal en nergens... Bijzonder weer
Haha ja da's goed, ik stuur je wel wat crêpes Het was gister Mardi Gras, dus hebben we toevallig crêpes gegeten (hoort erbij, is traditie). En inderdaad de ene soep is de andere niet. Die van mijn moeder is ook zo lekker, dat lukt mij zelf dus echt niet hè... Maar wat een compliment zeg van je opa, mooier compliment kun je niet krijgen lijkt me . Nu heb ik er trouwens helemaal zin in! En bedankt hè Gelukkig maar dat je buik weer redelijk rustg is. Hier zitten mijn jeans ook niet zo lekker. Heb nu een te grote aangedaan die ik helemaal aansnoer 8) en straks maar lekker in pyjamabroek denk ik Lizz, gefeliciteerd met jullie goede echo! En nog een jochie erbij hier, leuk! (Doe mij er ook 1 , Whahahaaaa) Eline, hier ook zo'n groeispurt gehad. Mijn buik gaat er gewoon van jeuken En da's nog maar het begin. Pffff... Als de striea me nog maar een keer overslaat dan Einnuh, zo jeemig zeg. Da's heftig! En balen dat hij gelijk onder het mes moet, maar is voor het goede doel hè... Knuff voor je mannetje. Bubsie, fijn dat de echo helemaal goed was. Enne... heeft de kleine geluk dat hij jouw neus heeft? Hier namelijk een man met een iets minder mooie neus (komt doordat hij meerdere keren gebroken is hoor, maar toch ), dus ben wel blij dat de meiden mijn neus lijken te hebben Liefs Elea
@ aankomen: euhmmm tja..... 10 kg tot nu doen @ Lizz:feli met de goede echo en jullie jochie!! @ de rest dikke knuf!!
Lizz, van harte gefeliciteerd met het krijgen van een zoon ! Sam, ik voel de baby ook alleen maar onderin de buik...soms links, soms rechts...
Sinds wanneer voelen jullie de kleine eigenlijk?? een paar dagen geleden meende ik wat te voelen maar dat zelfde heb ik nog niet weer gevoeld.....
vraagje: wie herkend dit, dat je na de sex (klaarkomen) een mega harde/pijnlijke buik krijgt? tis weer wat aan t afzakken maar de tranen sprongen we werkelijk in de ogen. en dit is niet de eerste keer maar wel dat het zo heftig is/was
Kikkert, ik heb daar nog nooit last van gehad...misschien heb je gewoon een gevoelige buik? Anders eens vk bellen morgen? Kan niet goed zijn dat je zoveel pijn hebt...
Kikkert ik heb het wel vaker gehoord.. Geen ervaringen mee, maar wel dat je daarna daar last van kunt hebben.
tis nu weer weg, en ik herken dit ook helemaal niet van de zwangerschap bij dylan wel dat ik dan een harde buik kreeg maar neit pijnlijk. ik denk dat ik dat gedeelte maar over ga slaan
Ik herken het wel, niet zo erg maar ik heb het ook.... tis een erg vervelend gevoel . Na een poosje rustig liggen gaat het bij mij meestal snel weer over!
@ Pam: gewoon nog ff afwachten dus..... lijkt me zo'n geweldig gevoel om de kleine te voelen!! Ik ga vrijdagavond naar de 9maanden beurs met een vriendin! mannetje wil niet mee
@pamp gezellig 9maanden beurs en belle wij gaan niet omdat het voor ons erg ver weg is aangezien we in het zuiden van limburg wonen
Wij ook niet, aangezien ik de komende dagen moet werken en vind het ook wat te ver weg !! En zaterdag 20w echo !!