Bah Einneh wat kl*&%! Hopen dat de operatie snel kan plaatsvinden en hij weer op de been is... Ik voel de baby ook maar op een beperkte plaats Sam. Hier rechts onderin.... Geen ervaring mee Kikkert, maar de vk heeft wel aangegeven laatst dat het voorkomt na geslachtsgemeenschap (zoals zij het zo mooi zei...) Veel plezier morgen Pam en Einneh op de negenmaandenbeurs! Geweldig Nancy! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Lizz gefeli met de goed echo en je knulletje! Elea:super dat de paspoorten in orde zijn! Nancy:fijn dat Bas je kleintje heeft voelen schoppen. Hier:ben uitgeput. Hebben visite gehad. Dus ga op bed. Tot morgen! xxx
@lizz; gefeliciteerd een jongen! @einneh; vervelend van je mannetje! lijkt me zo pijnlijk! ik las dat je morgen naar de 9maandbeurs gaat, ik ook, ben benieuwd naar alles! @nancy; wauw! wat gaaf dat hij het gevoeld heeft! zo romantisch! @pamp; en ben jij nu al een beetje gewend aan het idee van een knul? ik merk dat ik er nog een beetje t zelfde in sta, en vind t *schaam* soms nog wel een beetje jammer ik las dat je ook naar de 9maand beurs gaat morgen; ik ook
@kikkert; ik herken t wel, t doet echt pijn! ben benieuwd hoe t is wanneer je op t eind bent; en je baarmoeder een stuk groter is! @sam8; zaterdag 20 weken echo, spannend! ik hoop dat alles goed is met beebje! @hier; gisteren met angelsound t hartje gehoord! erg duidelijk! ik voel uk nog nie echt soms wel een beetje 'gevladder' maar niet echt duidelijk, gyn zei wel dat mijn placenta (geloof ik?) er goed voor lag, en dat ik de bewegingen snel zou voelen net de box in elkaar gezet; en de poezen zijn er niet weg te slaan!! owww dat wordt wat dalijk met de kleine en 3 mega-grote katten! zal morgen eens een fototje nemen van de hele bubs in de box zaterdag de babykamer ophalen! dus genoeg baby-activiteit in huize Brander deze week
@elea; hoe staat t met de verhuizing? ik las dat de paspoorten klaar zijn en je bent lekker aan t opruimen @suekes; echt een hele mooie foto van jullie zeg! een stralende bruid! @petatje; hoe ging t gesprek met mannetje over trouwen?
Goedemorgen!! Nancy wat gaaf !! Dithje, gelukkig ben ik niet de enige !! Nou ja, ik weet hoe het voelt dus herken het wel dat het de baby is, maar Jildou was veeeeel drukker, maar moet zeggen dat deze wel zo rustig mag blijven hoor.. Nou iets drukker dan !! Deed me alleen maar zeer op een gegeven moment. Claire, zo mooi op tijd de box in huis. Als ik jou was, zou ik er balonnen in leggen als ze er in gaan. Als ze er dan in springen, knappen ze en grote kans dat ze er nooit weer in klimmen !!! Verder goeiemorgen dames !! Hier Jildou al half 7 wakker.. Niet erg, maar had liever gehad dat ze nog ff ging slapen !! Niet dus !! Verder voel ik me flink belabberd. Flinke hoofdpijn en kop vol snot !! Tot vanavond ofzo!! Fijne dag allemaal!
nancy wat leuk zeg dat bas het kon voelen, lijkt me geweldig. Ik moet eerst nog eens wachten tot ik het zelf voel, voel nog echt helemaal niets. Zijn er meer die niets voelen? Sam vervelend dat je je niet lekker voelt, knuffel. Kikkert ik heb daar soms ook last van hoor, maar niet altijd. Het kan echt zeer doen he Ik heb straks weer rijles, en droomde dat het helemaal mis ging. Dat ik niet meer kon remmen, en die instructeur boos werd. Pff zie er zo tegenop. Alweer 19 weekjes vandaag xxxxx
Goedemorgen ladies! @ Einneh: wat balen voor je mannetje met zn maniscus! Sterkte! @ Elea: graag gedaan he. Oooohh, het water loopt me echt in de mond! En geweldig dat het gedoe met de paspoorten in ieder geval achter de rug is. @ Pam: wat je doet met een zoon? Lekker fietsen, naar de kinderboerderij (net als met een meid), blokken bouwen, met de lego/duplo spelen (leuk!!!), met autootjes racen (zelfs dat is leuk), kleien, kleuren, liedjes zingen, boekjes lezen, knuffelen (jongetjes zijn vaak echte knuffelkonten als het om hun moeders gaat). Kortom: eigenlijk heel veel dingen die je ook met een meid doet. Sebas is ook gek op muziek en dansen en als we bij vrienden zijn met een meid loopt hij standaard achter de buggy met pop Dat drukke jongensgedrag valt wel mee. Waar ik alleen niet tegen kan is wanneer meneer een sloop-bui heeft. Maar dan grijp ik vaak ook wel in hoor. Veel plezier op de 9-maandenbeurs vandaag! @ Nancy: wat geweldig dat Bas jullie kleintje gevoeld heeft!!! Mooi he, hoe trots die mannen dan zijn!?! @ Claire: leuk dat je het hartje hebt kunnen horen! Weet je wat hier heel goed hielp met de kat en de box: aluminiumfolie erin. De kat is er 1x ingesprongen, zich het apezuur geschrokken en heeft het daarna niet meer gedaan (ja, 1x toen we m in de woonkamer hadden opgesloten omdat de vk langskwam voor controle en die bleek panisch voor katten te zijn) Voel je je verder weer al een klein beetje beter? @ Eline: succes met je rijles straks. Komt vast helemaal goed Hier verder alles oke. Geen spannend nieuws enzo. Tja, ik maak natuurlijk ook niet zoveel mee he?
Mogguh dames! @Einneh, o wat balen voor je mannetje zeg Beterschap voor hem @Claire, ik zag je nieuwe profielfoto en keek daarom in je fotoalbum maar wat een mooi stel zijn jullie zeg! Leuk he al die voorbereidingen! Genieten! Iemand zei ballonnen in de box tegen de katten, maar wat ook kan helpen is zilverfolie erin leggen, dat schrikt ze ook af. Gekke beesten @Sam, Sterkte vandaag met je watten-koppie @Eline, succes met je rijles, komt vast helemaal goed *zingt: de meeste dromen zijn (gelukkig) bedrog* @Pooh, nou zo een saai leven heb je toch niet gekkie @Hier, ben nog steeds in de ban van het feit dat Bas de kleine voelde, zo mooi! Maar voor wie nog niks voelt, komt echt! Ik loop natuurlijk best op jullie voor (ben nl een juni-mama ) dus tja ben dan ook wat sneller met alles Van het weekend vakantie boeken; 8 daagjes Turkije all incl. 1e week van april. Heerlijk kan niet wachten! Morgen naar de 9maandenbeurs, ook zin in! Fijne dag allemaal!
morgend ladies! eline:succes met de rijles! Nancy: ooh naar Turkije! ben zo jaloers zou ook zo graag op vakantie gaan
goeie morgen hier een kl*te nacht gehad, heb super veel last gehad van mijn buik en nu nog steeds. ukkie is wel flink druk dus daar maak ik me geen zorgen om, ik kon nog niet eens op mijn linker zij liggen z'n pijn deed het aan mijn buik (of het de banden zijn weet ik niet). och ja vol goede moed ga ik voor de weet ik hoeveelste keer deze week maar alweer eens naar de ikea om wat te ruilen pfff.... gelukkig gaat mijn moeder mee want alleen de ikea door crossen met een zak vol spullen dat lukt me echt niet
Goedemorgen, Ga morgen ook naar de negenmaandenbeurs! Zin in! Mooie foto's Claire, wat gaaf om op Bali te trouwen. Lijkt me echt superromantisch! Eline, niet laten beïnvloeden door een droom hoor, de meeste dromen zijn bedrog moet je maar zo denken. Het gaat gewoon hartstikke goed straks met rijden! Wat lekker Nancy even een weekje ertussenuit. Ff wat zon opdoen. Lijkt me echt heerlijk. Mijn mannetje voelt de baby ook al. Maar omdat mijn placenta rechtsvoor ligt voel ik het dus alleen duidelijk steeds links. Maar daar kwam ik dus achter met de 20 weken echo toen ze vroeg of ik het voelde. Dus ik zei, ja maar wel steeds alleen links. Of dat normaal was. Maar de placenta verklaarde dus waarom. Sam, sterkte met je snotkop! Misschien even stomen doet wonderen. Heb ook nog geen ervaring met harde buiken. Weet ook niet precies wat ik dan moet voelen. Denk soms wel...dit voelt even niet fijn. Soort samentrekken maar weet nou niet of dat een harde buik is. Ja, alles is tenslotte nieuw voor m'n lijf. Had trouwens m'n urine wel even weggebracht omdat ik steeds zo'n buikpijn heb en dan vooral 's nachts. Maar het was geen blaasontsteking. Ze hadden het ook nog op kweek gezet op andere dingen maar er kwam niks uit. Het zal dus wel echt van het groeien komen dan.
@lizz een harde buik voel ik als een soort kei harde (soms pijnlijke) buik, lijkt dan net of je een bal in je buik hebt.
goedemorge dames sorry maar heb niet terug gelezen pfffff zo veel hahah.... was zo druk hier dit weeekend en maandag het hele huis op kop staan dus niet echt de tijd gehad om het hier ff bij te houden.. @lizz van harte meid met een jongen super leuk hier 4 jongens hahah... @sue nog van harte meid met je huwelijk je zag er mooi uit die foto had ik ff bekeken ... @20wk echo ....gefeliciteerd meiden en heel veel succes voor wie nog moet ... @nanyc turkije!!! heerlijk geniet ervan meid @zieken heel veel sterkte ... @negenmaanden beurs heel veel plezier voor wie er gaat ...hier gister geweest was super gezellie maar wel heel zwaar zon dag op de benen van 11u tot 18u rond geslenterd hahah.... maar wel gelachen en veel gesnoept haha.... negenmaanden b vond ik persoonlijk tegen vallen was niet echt veel nieuws maar wel heel leuk om door te lopen ... nog wel een leuke badcape gekocht met een koeie print muts echt lief ... verder weet ik het echt ff niet meer sorry maar ga het weer ff proberen bij te houden .. al staat alles nog op kop hier maar goed het eind reseltaat mag er dan ook wezen ...daar doen we het voor ... iedereen een fijne dag met wat je gaat doen .. ik ga ff niks doen op de bank en dan straks weer aan de slag op zolder .... liefs nic
@Petatje, hey ik dacht dat jij ook nog op vakantie ging @Kikkert, owww balen zeg Wel fijn dat je mams meegaat naar de Ikea, laat je maar een beetje verwennen hoor door iedereen! @Lizz, O dus jij voelt het ook al, mooi he! Wel verklaarbaar dan die placenta inderdaad Ja misschien zien we elkaar morgen wel op de 9maandenbeurs Fijn dat het geen blaasontsteking is zeg! @Angel, ja dat slenteren zie ik ook wel tegenop maar er is nog een zwangere bij dus denk hoop pauzes tussendoor Klinkt leuk die badcape! Druk in de verbouwing etc, als het resultaat maar mooi wordt, maar vast wel! Succes
Wat super Claire dat de box al staat! Wij krijgen volgende week donderdag de meubeltjes.... Heb er al helemaal zin in... En wat ontzettend mooie foto's! Sam, bah niet fijn dat je je niet lekker voelt... succes vandaag! Claire/Pam/Einneh: veel plezier op de 9-maandenbeurs! Succes met je rijles Eline en natuurlijk gefeliciteerd met je 19 weken. Ohhhhh Nancy, ik ben onwijs jaloers op jou en jouw vakantie naar Turkije. IK WIL ZON!!!!!!!!!!!!!! Wat fijn Lizz dat je geen blaasontsteking hebt! Hier weer aan het werk. Ga even klagen hoor... ben zo moe en ik wil niet vandaag!! Bah zeg.................een lichtpuntje aan het eind van de horizon, morgen lekker vrij ivm de verjaardag van mijn mannetje!
@Dithje, ik klaag met je mee hoor, ik wil ook niet meeeeeeer Iedereen ook weer met allerlei zeikvragen vandaag, maarja hoort ook een beetje bij P&O he Alvast gefeliciteerd met je mannetje! Ik morgen ook vrij ivm 9maandenbeurs
Heb trouwens een spijkerbroek van mamalicous gekocht en die zit zooooooo fijn! Echt een aanrader! Heb een wel een maatje kleiner gekocht dan ik normaal heb op aanraden en die zit prima. Staat nog mooi ook. Zal trouwens vandaag eens een buikfoto maken. Nog niet 1 keer gedaan! Stom eigenlijk!
nee hoor Nancy,wij zijn naar Praag geweest en dat is het voor dit jaar. Mannetje wil absoluut niet op vakantie met de kleine
@sam; goeie tip! ga ik uitproberen! enne dat lijkt me wel lastig af en toe, zoals jij hebt nu met je dochter, dat als je je beroerd voelt, dat je niet even terug in bed kan! hoop dat je je snel beter voelt @pooh; gelukkig nog een voorraadje liggen! haha.. poezen zijn gekke beesten er zat er net 1 tussen de spijlen vast van de box :s helaas voel ik me nog nie echt beter, probeer maar een beetje 'te doen alsof' totdat mn medicatie inwerkt *enkele weken* anders laat ik alle regelmaat gaan en gaat t van kwaad tot erger. hoe oud is jouw zoontje nu eigenlijk? en weet hij al dat hij een grote broer wordt? Ik hoor altijd dat jonge kinderen t niet snappen totdat er een duidelijke buik is! @nancy; volgens mij kan je op dat moment inderdaad nog wel even teren! echt een one- in- a- million- momentje! ohh heerlijk op vakantie! geef je groot gelijk, zucht... als wij hier centjes 'over' hebben probeer ik ook weg te gaan voor t zonnetje! nog even lekker met z'n tweetjes ook! @kikkert; vervelend dat je nog steeds last heb van je buik je treft t niet! ja ikea is verleidelijk.... ik kom ook altijd met de raarste dingen terug :s @lizz; wat naar dat je nog buikpijn hebt! ik dacht ook dat ik een blaasontsteking had van de week, maar bij mij komt t omdat ik supervaak moet plassen en als ik 's ochtends moet na een hele nacht, doet t echt pijn! misschien dat je dat ook hebt? en jij en je mannetje voelen de beeb samen ook al wauw...zucht...