@dithje; wat leuk donderdag heb je een kamertje besteld, of tweedehands? sommige levertijden zijn zooo lang! moet je t kamertje ook nog opknappen? eerlijk gezegd is bij ons alleen de box in elkaar, de rest moet ook nog allemaal!
Een ideetje voor de kamer. Het is toevallig dat wij al alles wit hebben en zo'n zelfde vloer. Meubeltjes zijn wit.
Goedemorgen!! Ga straks wel ff terug lezen, ben net uit bed, sliep pas laat vannacht, kon op geen ene manier lekker liggen.. Ga nu eerst even wat eten en douchen!
leuke kamer lizz! en petatje rond 7 maand hoor je de kinderkamer af te hebben, maar ach dat zeggen 'ze' dus....
Goedemorgen iedereen! Zo vandaag en morgen een dagje thuis. In het weekend weer werken ! Nancy, wat super dat Bas jullie beebje kan voelen...hier kijkt manlief ook er erg naar uit als ik 20wk ben...heeft de kindjes altijd rond de 20wk gevoelde daarmee... Lizz, heb ook regelmatig eens pijn bij het uitplassen, maar is dan meer bandenpijn...hier is urine altijd goed dus... Nummer 4: is hier al een tijdje niet meer geweest? Aan iedereen een dikke knuffel!
Hoort inderdaad bij P&O Nancy! Ben wel blij dat ik mag klagen af en toe en dat jij gezellig mee doet..... Nog maar halve dag en dan lekker WEEKEND! Leuk die stars spullen Lizz! En buikfoto......ZIEN. De meubeltjes hebben wij nieuw besteld Claire. Babykamer Miami van Interbaby. We hoeven de meubeltjes en box etc alleen nog maar in elkaar te zetten en dan lekker klaar. Kamertje is, op plintjes na, ook al klaar. Daar moest nog wel redelijk wat aan gebeuren hoor, lees behang verwijderen, opnieuw behangen, sauzen, verven en laminaat leggen....Manlief heeft volgende week voorjaarsvakantie dus dan kan hij de plinten gaan leggen.... Hebben jullie de meubeltjes ook besteld of 2e hands? En verder qua kamertje al klaar of nog druk aan het werk???
@ Nancy: haha, nee zo saai is het ook weer niet. Sebas zorgt gelukkig voor (vaak) zeer vermakelijk entertainment. En...ik ben net even m'n vader naar Ikea geweest om 2 cd-kastjes te kopen die nu in de aanbieding waren en die straks op zolder komen te staan. Dus ik heb m'n uitje voor vandaag weer gehad @ Claire: Sebas is nu 2,5 (nou ja, op 1 maart dan, maar die 2 weken smokkel ik er even bij) Of hij echt beseft dat hij grote broer wordt weet ik niet, maar hij weet wel dat er een baby in mama's buik zit. En die krijg heel regelmatig kusjes (zo erg dat m'n buik dan ook gewoon nat is) en er moet nu ook al geknuffeld worden met de baby . Hij weet ook dat mama 'm nu niet kan tillen omdat er een baby in haar buik zit en daar maakt hij ook regelmatig misbruik van... uitgekookt he? Poezen zijn idd gekke beesten, en niet altijd even intelligent. Vast tussen de spijlen...die beesten proberen ook alles! Maar ze zijn zooooo leuk! Balen dat je je nog niet veel beter voelt. Hou je taai! Ik hoop dat je meds snel inwerken. @ Lizz: leuke ideeen voor het kamertje! @ Dithje en Nancy: nou meiden, ik moedig jullie wel ff aan hoor Het is bijna 12 uur, dus nog maar een paar uurtjes en dan hebben jullie WEEKEND!!!!!!! Hou vol!!! @ Petatje: nee hoor, dat is nog op tijd. Als je het kamertje verder klaar hebt en de meubeltjes er gelijk in kunnen heb je nog tijd genoeg om het lekker aan te kleden, dingetjes te wassen en alles in te ruimen. Komt helemaal goed! @ pippo: nummer 4 is hier idd al een hele tijd niet meer geweest. Ik lig weer heerlijk met m'n benen op de bank. Ff bijkomen van de Ikea (was maar een uurtje, maar toch)
Heb haar een pb gestuurd en ook naar iemand die in haar contactlijst staat Misschien weten we dan meer, want ze heeft de laatste keer geport op 29 januari, is toch best al een heel tijdje!
@ elea, ja hoor kindje treft het wel or met mijn wipneusje papa zei meteen, ow dat wordt hij/zij teminste niet gepest met een grote neus. zal vanmiddag ff foto's van de echo's maken kunnen jullie meekijken.
Hi meiden, Ik ben hier (ok de gesloten vorige topic) al eeuwen niet meer geweest. Er wordt ook zoveel geschreven en er was toen heel veel prive gaande dat ik het maar even zo heb gelaten. Natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig. Ik zie nog veel dezelfde namen en ook dat er minder meiden nu hier schrijven. Is het iets overzichtelijker geworden? Ik lees dat al veel hun 20 weken echo hebben gehad en/of al weten of ze een meisje of jongen krijgen. Wij hebben pas op 4 maart de echo. Na 2 jongens zou ik een meisje wel erg leuk vinden. Reden om weer eens goed te shoppen Ik las ook iets over gewicht: ik zit nu nog zo'n 1,5 kg onder mijn start gewicht van begin van mijn zwangerschap. Door misselijkheid en overgeven eerst iets afgevallen. En nu heb ik gewoon minder honger dus eet gewoon wat vaker kleinere porties en dat werkt blijkbaar. Deze week zag ik voor het eerst mijn buik (beeb) te voorschijn komen. tot nu toe nog niet echt een zwangerschapsbuik, wat je bij de 3de wel zou verwachten toch? Het zal nu wel snel gaan. Ik ga nu even lekker lunchen en daarna kijken of er bij te lezen valt met jullie schrijfgrage dames. Fijne dag!
Zo, net lekker broodje gegeten en zo nog ff terug m'n bedje in hoor. Morgen denk ik een lange dag met veel geslenter op de beurs. Zal vanmiddag als manlief thuis is even vragen om een foto te maken. Ja dat moodboard van dat kamertje kwam ik toevallig op. Zat al een paar dagen te tubben van wat gaan we nou doen. Limegroen en aquablauw vond ik ook wel leuk maar is meteen zo heftig(bij de rest van ons huis), toen dachten we nou dan bruin en olijfgroen. Was ik ook niet meteen weg van. En blauw is lekker fris en mooi in combinatie met de meubels die we hebben. Meiden die nog geen weekend hebben. Nog een paar uurtjes dan hebben jullie ook lekker weekend! Nog even volhouden dus. Ben benieuwd naar nummer 4 Pippo, goed dat je haar een pb hebt gestuurd.
@Lizz, leuk kamertje zeg! @Pippo, succes met werken dit weekend, jakkie Goed dat je nummer4 gePBt heb, weet echt niet wat er aan het handje is @Dithje, wij zijn klaag & co lalalala haha Nog 2 uurtjes voor jou, nog 3 voor mij @Pooh, ja Sebas zorgt ook voor vermaak inderdaad Leuk Ikea! Die in Delft neem ik aan? Ben er vanmorgen nog langs gereden werk er ook BIJNA tegenover Rust maar goed uit nu @Bubsie, wij dachten ook mijn neusje te zien op de echo, hier dus ook een wipneusje en vaders heeft een aardige gok hihi @Koekkie, welkom terug! Succes met bijlezen
hebben alle ukkies de neus van mama Mijn meisje heeft op de echo ook een wipneusje en die heb ik ook.. zei ook tegen Vincent: Maar goed ook
Ik vind dat het sowieso lijkt of alle babys een beetje een wipneusje hebben op echo fotos, zie ik bij vriendinnen ook, of is dit toeval? Mijn rijles viel alles mee, hij had weinig aanmerkingen, en zei dat ik het volgens het boekje doe hoe ht gaat, qua aantal lessen. Ben helemaal opgelucht. En babykamertje, schaam, heb me er nog helemaal niet in verdiept. Heb het zo druk met andere dingen, zoals trouwen over 2 weken. Nog meer die nog geen kamertje hebben(besteld) Koekkie welkom terug liefs
@Es, hahaha ik denk het! Lieve neusjes allemaal @Eline, gelukkig dat je rijles goed ging meid! Super Wij hebben het kamertje al bijna af maar komt ook omdat bijna alles van Marktplaats komt he.. @Bubsie, aaaaaaaaah wat cute!! Wat een geweldige foto's zeg! Vooral die 3D