Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mama chan, mooie kamer hoor! ;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Petatje, wat een nare verhalen over al die jonge kids die hele slechte dingen doen. Hoe komen ze erop:$:(. Is toch te gek voor woorden gewoon... Kinderen die elkaar neersteken:x.
    Ik heb trouwens niets gehoord over noodweer op de canarische eilanden. Kan zijn dat ik achterloop hoor;)...
    Filmpje huren ga ik maar niet doen... dan moet ik de deur uit en daar heb ik geen zin in:). Thanks anyway voor de tip!

Hahahahaha Pooh, is inderdaad een goede manier om aan sport te doen! The Mentalist, zeker een mooie vent:p en House heb ik ook allemaal al gezien dus dat slaan we maar over. Ach, ik zie het straks wel...

Wat gaaaaaaaaaaaaaffffffffffff Mamma Chan!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    babykamer krijgen wij pas eind april ;) !! Dan ben ik 31/ 32 weken :p !! maar ach, de wieg hebben we dan wel, en de rest is ook wel in huis, alleen niet op de babykamer dan :p HAHA!!

Bubsie mooie foto's :D !!

Jeetje Elea ja dat kan je echt wel zien! Gelukkig bijgetrokken!!!

Mamachan wat leuk.. Die lamp hebben wij ook :D !! Alleen jammer dat Kyra het groene snoer eraf gevreten heeft :( dus moet nieuw snoer aan.. Soms... ;) !!

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond!!

Ook voor mijn doen een tijdje niet geweest;) zo druk met werken enz.
    We hebben weer een bod gehad voor ons huis dus dat is wel super!Het is wel behoorlijk laag en ze kunnen niet hoger maar we zien wel hoe het loopt ben al zo gelukkig met weer een bod:)
    Ik heb niet terug gelezen sorry..
    Ik hoop dat het met iedereen en met de beebjes goed is!!

liefs

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super meis!!!

Petatjes: Ik kijk helaas nergens meer van op! Als leerkracht zien wij op het moment genoeg. Kinderen hebben uberhaubt weinig respect nog voor ouderen zoals de leerkracht. Als je zegt ja wat? Dan begrijpen ze dat niet eens soms.. Daar sta ik al versteld van!!

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedenavond dames!!

@ nancy: lekker naar Turkije!! wij mee in de koffer?? ;)

@ kinderkamer: wij hebben alleen nog maar een kast..... :$ moeten er echt mee aan de slag..... maar ik ben veel te moe geweest om te kunnen winkelen :(

@ Bubsie: mooie foto's!! vooral die 4D!! nooit geweten dat je dat dan zo goed kunt bekijken/zien allemaal :)

Hier vandaag de brief voor de MRI binnen gekregen, dat gaat gelukkig snel mannetje kan volgende week vrijdag al terecht! nu w88 wat daar uit komt en wanneer de operatie zal zijn :(
    Ga hier zo nog ff lekker bankhangen, moet morgen al om half 7 (smorgens :$) in de auto zitten ivm examen.....
    morgenavond naar de 9-maanden beurs dus denk hier pas zaterdag weer te zijn!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Bellamano: super dat jullie weer een bod hebben gekregen. Hopelijk kunnen jullie eruit komen.

@ Einneh: fijn dat je mannetje zo snel terecht kan. Succes morgen met je examen.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh succes!! En fijn dat hij zo snel terecht kan!!! En veel plezier morgen ook nog :D !!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou daar gaat die;)

Koekkie welkom back:D

Mooie echo Bubsie:D
    wij mogen maandag

Ela mooie foto's

kikkert hoe gaat het met je blaas?

Meiden van de 9mnd beurs have fun!!

Eeeh allemaal fijn weekend alvast ik kom nog wel kijken hoor maar dan heb ik het vast gezegd!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ik wist niet meer de exacte naam: Iets met koekkie :D !! Maar was dus Koekkie :D Welkom terug :D !!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Einneh dat je man zo snel terecht kan! Succes morgen met het examen, toi toi toi!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Einneh, veel succes morgen! En wat fijn dat je mannetje zo gauw naar de MRI mag gaan...

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    heb me heerlijk met laptop en al in bed geinstalleerd. TV aan voor The Mentalist zometeen. Heerlijk!

Ontdek ik toch net een blauwe plek van 6 x 4 cm op m'n bovenbeen!!!! :$:$:$ We spuiten sinds een paar weken in m'n bovenbeen omdat het in m'n buik niet meer zo makkelijk ging. Dat ging goed, vrijwel geen blauwe plekken, tot nu... Oeps!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Pooh!!!

Dames ik ga naar bedje!!! Slaap lekker en fijne dag morgen mocht ik morgenochtend niet online zijn ;) !!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar zijn we weer, lekkere blubberpoel was het op het trainingsveld, maar ben met recht trots op mijn kanjer! Ze heeft echt dr best gedaan en goed geluisterd..
    (heb het trouwens over mijn hond :p)

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    haha Es, ik begreep 'm al hoor ;)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ik zeg even hoi doei dag :)

2 vriendinnetjes zijn net weg, die hebben hier gegeten en straks m'n bedje in want morgenochtend is de rest om half 10 bij mij en dan naar de 9maandenbeurs! :D Jeeeeeeeeeeeeeeh echt veel zin in!

Nou misschien tot morgenavond en anders tot zaterdag doei doei!

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker allemaal!

zo grappig ik dacht ik ga weer een beetje bijlezen maar ik ben al een tijd bezig om alleen al te lezen wat jullie sinds vanmiddag hebben geschreven. Dus mijn goede voornemen is gewoon om bij te blijven.

Maar voor nu................. ik ben zooooooooooooo moe. ik ga ook lekker slapen en ga morgen reageren. Ik ben lekker vrij, mijn weekend is begonnen. Heerlijk! Niet dat ik echt rustig aan kan doen want ik heb 2 jongens thuis van 1 en 2 die soms heel lief spelen saampjes maar ook wel met elkaar klieren of 'ruzie' maken en dan kom je niet echt aan computeren toe.

Maar nogmaals slaaplekker en droom over onze juli babies.

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @dithje; o heerlijk dat jullie bijna klaar zijn! maar idd een hoop werk!! poeh... ik moet dat nog allemaal gaan doen (kamer opknappen!) fijn dat je ventje vakantie heeft; dan hebben jullie lekker de tijd! ;)
    wij hadden bijna een kamer besteld, toen we m net op marktplaats tegenkwamen!
    we besparen er 600,- mee dus zijn superblij! verder nu zo'n beetje alles bij elkaar aan t sprokkelen :)

@pooh; wat leuk dat je zoontje zo enthousiast reageert! haha natte buik! :D
    en op die leeftijd proberen ze je altijd uit! hoort erbij he? ;) hebben jullie veel moeten switchen in huis qua kamers en zo? wij hebben t hele huis her-ingedeeld!
    de babykamer komt nu op onze oude slaapkamer, en wij slapen in de badkamer haha...nou...tis een apart oud huis laten we t daar maar op houden! en vervelend van de blauwe plekken! :(

@bubsie; wauw wat een mooie foto's!! om trots op te zijn!

@koekie; welkom terug!

@elea; wat een plaatje is je dochter!! weet nie of je gelezen had, maar vroeg me af hoe t met de verhuizing staat?

@mamachan; wat een mooie kamer!! nice!! :D

@bellamo; hopelijk komt er iets positiefs uit dat bod! ga voor je duimen!

@einneh; wat fijn dat mannetje al zo snel terecht kan! maar toch blijft t een nare en vooral pijnlijke situatie! en succes met examen!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    #2980 angel74, 19 feb 2010
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
    goedemorgen dames...

@mamachan mooie kamer zeg wouw!!;)
    @elea wat een schatje en idd die neus zie je op de 2e foto heel niks van mooi kindje !!;)@nancy ja klopt lang leven de slenter haha....jij ook heel veel plezier vandaag meid ..en de zolder word zeker mooi als het af is zet ik wel ff foto in mijn album en van onze baby kamer ..:)
    @einneh heel veel succes meid;)
    @koeki welkom terug gezellie ...hier ook niet veel kunnen kletsen maar probeer het nu ook bij tehouden ....:D
    @pooh auwww blauwe plekken niet zo fijn ;)

kamertje ..hier ook 2ehands gekocht wouden eerst 2e hands toen weer nieuw maar nu is het toch 2e hands geworden we kwamen hem tegen op het net en gelijk verkocht ...box ook overgenomen maar de rest wordt nieuw ...

ons prinsesje reageerd al een dag of 3 op mijn mannentje zo leuk ..normaal duiken ze gauw weg ...maar deze meid niet als hij zijn hand op mijn buik legt en praat tegen der dan schopt ze gelijk zo lief nog nooit meegemaakt met de jongens ...:D

gister hier een vreselijk telefoontje gehad ben nog helemaal geschokt ... we hebben geen contact met mijn schoonmoeder en schoonzus ...maar goed vinden het prima zo geen gezeur meer ...
    maar nu gister belt de zoon van haar vriend op (weet bijna 100%zeker dat hij het was hij gaf het zelfs toe) met een raar l** verhaal en toen ik zei ...zo wat een taal voor zon klein jochie kreeg ik de naarste woorden om mijn oren heen pfffffffffff heb heel de middag de tranen in mijn ogen gehad ....was zo verslagen wat heb ik die mensen ooit aangedaan nou niks ...we mogen blijkbaar niet voor de jongens op komen want hun laten namelijk de jongens hier liegen tegenover hun eigen vader ....als je daar al niet meer wat van mag zeggen (nu al 2 jaar geleden ) en dan nu dit
    sorry voor dit ego bericht ...

Deel Deze Pagina