verder heb ik niks terug gelezen, want zw-pagina hangt vaak of is erg langzaam bij mij dus dat maakt echt terug lezen geen pretje
@kikkert stuur ff in een pb welke je allemaal nog moet. en welke je dubbel hebt. dan kan ik kijken wat ik voor je heb.
dylan wilt niet slapen, dus dan maar even naar de supermarkt door dit vieze gure weer....ikke wil zon
Hallo lieve forumdinnetjes Ik neem even een break van al dat opruimen en uitzoeken hoor... ben het even zat Maar het begint nu wel ergens op te lijken zeg! Steef is weer eens een tripje naar de 2 dechetteries (waar je je vuilnis kan laten, erg, maar kan even niet op het ederlandse woord komen ). Je mag maar 4 m3 per keer brengen nl. su gaat hij eerst naar de ene en dan naar de andere, haha Hij heeft er al heel wat keren op zitten, ze groeten hem nu al bij zijn naam Ik heb nog heel veel spullen die een plekje moeten vinden. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om het weg te gooien. Verder is de buggy er al (zou eigenlijk 2 weken duren, dus dat werd heel krap) Fijn, kan ik die van de week gaan halen! Nog 2 dagen en mijn ouders komen hierheen. Leuk hoor. Daarna gaan wij nog 3 dagen naar NL. en dan komen volg. dinsdag de verhuizers. Pffff... Het gaat ineens vlot. Ohja ok maandag de echo nog. Zou ik bijna vergeten Liefs Elea
@Sam, wat naar toch dat Jildou zo slecht slaapt. Hoe zou dat toch komen hè? Hopelijk slaapt ze vanmiddag een beetje bij... @Claire, mooi joh! @Angel, wat flauw zeg zo'n telefoontje :x @ Koekkie, ja leuk hè zoveel grotere gezinnen. Hier houden we het wel bij 3 hoor, past tenminste in de auto @Petatje, zouden wel eens je banden kunnen zijn... @LuckyBlue, hier ook zweten vannacht, maar dat komt omdat ik mijn electrische deken had laten aanstaan Pffff... kookte even in mijn bed @Dithje, Fijne verjaardag vanavond! Liefs Elea
@ Elea haha ja je deken aan laten staan dat kan er wel voor zorgen dat je zwetend wakker word succes met de laatste daagjes!!!
Hierbij meld ik me af bij de juli-mama's! Ik ben met 17 weken bevallen van Noah! Hij was zo mooi en volmaakt! We missen hem heel erg en het is nu 2,5 week geleden! Ik was uitgerekend op 12 juli! Ik wens jullie ene fijne zwangerschap, makkelijke bevalling en woljes van baby's! Heel veel kletsplezier hier toegewenst!
Lieve Juffie, wat vreselijk voor jullie dat jullie je mooie mannetje Noah moeten missen! Ik weet zelf wat het is om een kindje verder in je zwangerschap te verliezen. Ik was zelf 24 weken zwanger toen ik ons eerste kindje verloor en ken het grote verdriet. Heel dapper dat je hier toch van Noah bent komen vertellen. Ik wens je heel veel sterkte! veel liefs, pooh
@ Elea: pfff, ik kan me voorstellen dat je van veel dingen geen afstand kunt nemen. Kun je niet dingen in elkaar inpakken, zodat het minder ruimte in neemt? Of krijg je dan ruzie met je verhuizers? (ruzie met Franse verhuizers lijkt me geen feest namelijk) Lekker dat de buggy al binnen is, dan hoef je je daar ook geen zorgen om te maken. En gefeliciteerd met je 20 wkn! Succes maandag bij je echo. Ik mag dinsdag. Wat is het verder rustig hier! Loopt iedereen op de 9 mnd beurs?
Wat sneu voor je oma Es! Heel veel beterschap voor haar en sterkte voor je opa! Phoe he, snap dat je geschrokken bent. Gelukkig is alles nu weer rustig... en ben je niet meer benauwd... Maar jeetje zeg, jij hebt je portie wel even gehad.... Veel sterkte! Super Elea dat de buggy er al is! Lekker snel... Gefeliciteerd met je 20 weken! En nog heel veel succes met opruimen... Lijkt mij echt heel erg moeilijk inderdaad om alles weg te gooien! Hier: de boodschappen zijn binnen, zolder is opgeruimd en bed opgemaakt voor de logees. Zometeen alvast de hapjes maken en eten en daarna douchen en opknappen en zijn we er helemaal klaar voor!
Lieve Jufffie, Met tranen in mijn ogen heb ik jullie bericht gelezen. Wat verschrikkelijk voor jullie dat jullie Noah* moeten missen. Heel veel sterkte!
lieve juffie wat een vreselijk schokkend bericht weet niet wat ik moet zeggen wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie noah dikken knuffel angel
Juffie: Heel veel sterkte!! Hier.. ik heb me laptop terug! ben vanaf 5 uur bezig geweest met alles installeren enz, maar hij is weer als ''vanouds'' gelukkig!!
Fijn dat je laptop het weer doet Es!! Mijn mannetje is er gelukkig zelf erg handig in (is systeembeheerder) dus hij kan vaak de dingen in orde maken. Even blij doen hoor meiden Ik heb al een vogeltje thuis Bekijk bijlage 52803 het is echt een kroelkippie, maar dalijk met de kleine kan hij er niet meer heel de dag uit. Dus was gister aan het zoeken voor een vriendinnetje. En heb er 1 gevonde (nouja zit nog in het ei) maar is gereserveerd bij een hobbykweker. Ben zo blij als een kind aangezien ik straks toch tijdje thuis zit heb ik alle tijd om haar tam te maken