Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben echt stil van het berichtje van juffie....

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Lieve juffie,

gefelicteerd met de geboorte en tevens gecondoleerd met het overlijden van jullie kleine dapper Noah* :(
    Heel veel sterkte in deze heel moeilijke tijd. Een hele dikke knuffel voor jullie.:(
    Weet dat je altijd welkom bent want je ben en blijft een juli 2010 mama.
    Hou je sterk meid!

Dag lief klein engeltje Noah*

knuffel,Wen

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Juffie heel veel sterkte!!! Verschrikkelijk meis!! Dikke knuffel!!!Meer kan ik helaas niet doen! :(

Verder hier gewerkt, compleet kapot maar goed. Jildou heeft bij de oppas vanmiddag dik 2 uur geslapen :p Daar wel weer ;) HAHA.. Verder was ze daar prima op schik dus weet het niet.. Wat betreft het bedje, die staat altijd al zo eigenlijk dus denk niet dat dat het probleem is, straks als ze een nieuwe kast is, zetten we het ergens anders neer, maar dat moet nog even ;) !! Jildou is verder niet ziek hoor, geen snotneus of wat dan ook.. Dus weet het niet.. Misschien wel hoofdpijn van haar val gisteravond..
    Jahoe nog 1 nachtje!!! En ik lig er vroeg in ;) !!

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    juffie

Heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit te dragen..
    Knuff!!!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Es dat je je laptop terug hebt!

Wat leuk LuckyBlue!

Spannend Sam, alvast heel veel plezier en succes morgen bij de echo!

Dames ik snap er werkelijk waar niets van... Het is elk jaar hetzelfde liedje... Mijn ouders zijn gescheiden, zo'n 11 jaar geleden maar mijn vader kan mijn moeder nog steeds niet luchten of zien:$:x. Hij weigert dan ook elk jaar om op mijn verjaardag te komen als mijn moeder er ook is. Komt altijd later, eerder of dag later. Maar op manlief zijn verjaardag komt hij steevast wel elk jaar ondanks dat mijn moeder er is! Snappen jullie dat nou:(, want ik snap er werkelijk waar helemaal niets van:(. Nu belde hij net om te zeggen dat hij ziek is dus hij komt alsnog niet, maar anders was hij dus wel gekomen terwijl op mijn verjaardag in december meneer niet wist hoe snel hij weg moest komen na het eten toen mijn moeder kwam. Vind het eerlijk gezegd wel een beetje frustrerend!!! *Sorry voor dit relaas, maar moet het even kwijt*.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmz dat is inderdaad heel vreemd ja Dithje.. kan me voorstellen dat je er niets van snapt!! BAH... :(

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Dithje

ik weet verder niet hoe je vader is, maar ik zou dit gewoon met hem bespreken. Vertellen dat dit je dwars zit en dat je afvraagt waarom.

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    @Juffie, gefeliciteerd met julllie Noah* En ook tegelijkertijd zo triest dat hij niet langer bij jullie kon blijven... :( Wat een mooie naam voor een ongetwijfeld mooi mannetje. Het lijkt me heel onwerkelijk om van zo'n mooi jongetje te bevallen en dan met lege handen achter te blijven. Wat moedig en fijn dat je dit mooie en tegelijkertijd verdrietige nieuws met ons wilde delen. Dikke knuffel voor julllie.

Liefs Elea

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea jij hebt ook maar een drukke planning zeg!!! Pfff... Fijn dat de buggy er is!!

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Misschien dat jouw verjaardag meer 'beladen' voelt dan de verjaardag van je vriend.
    Ik weet van mijn eigen kinderen dat hun verjaardag toch wel ieder jaar een soort mijlpaal is zeg maar ;) Misschien dat je vader daarom meer moeite heeft dit samen met je moeder te delen dan de verjaardag van iemand die wat verder afstaat :( Weet het ook niet hoor, maar zou het anders eens aan hem vragen. Jammer dat het zo moeilijk gaat tussen je ouders trouwens , dat lijkt me niet makkelijk... :(

Liefs Elea

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks voor jullie reacties! Bespreekbaar maken tja, is het beste maar ga ik mijn tijd niet meer aan voldoen. Heb het al zo vaak aangegeven en bespreekbaar gemaakt en iedere keer begrijpt hij het wel maar het verandert nooit:(. Ik ga mij er maar bij neerleggen dat het altijd zo zal zijn, voor zover dat mogelijk is natuurlijk.
    Fijne avond allemaal en tot morgen!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje ik begrijp wat je bedoelt en hoe erg dit moet zijn, mijn man zit in dezelfde situatie, helaas advies kan ik je niet geven sorry. wel een dikke knuffel voor jou

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vorig week hebben we de brief gepost voor mijn schoonvader en zijn vriendin waar we ruzie mee hebben. gisteren ging te telefoon van mijn man, zijn vader was het hij wilde een afspraak maken voor te praten. dit is dus vanavond gebeurt mijn man heeft met zijn vader gepraat, ze hebben het onderling bijgelegt. ik ben er niet bij geweest en weet alleen van zeggen van mijn man wat er vertelt is. ben er weer kapot van vol boosheid en ongeloof heb ik weer het verhaal aangehoort. tis zoooo dubbel allemaal ik wil het voor mijn man zo graag uitpraten, maar ook voor mezelf maar dan ga ik weer denken......deze stress kan ik er niet bij hebben op het moment, ik heb niet voor niks kale plekken op mijn hoofd, harde buiken, pokke humeur enz.... ik wil het graag met mijn schoonvader bijleggen maar niet met zijn vriendin ze heeft iets gebroken in mij en dat is nu niet te lijmen (mss in de toekomst maar nu niet) het is een vrouw met 2 gezichten zo doet ze leuk en zo belult ze je weer. ik weet het echt niet meer.....

als ik het niet uitpraat met de vriendin van mijn schoonvader dan komt hij ook hier niet meer over de vloer, hij komt met haar of niet heeft hij gezegt. wat moet je daar nou mee????

ik ben echt blij voor mijn man dat het uitgepraat is, maar op de manier hoe het gegaan is....ik had hem als ik mijn man was niet zo snel vergeven, maar ja het is mijn zijn keuze, zijn gevoel en zijn besluit.

pfffff en wie zit er weer mee ikke, want alles word nu bij mij neer gelegt, ik ben degenege die de keuze moet maken wel of geen contact.

als ik niet zwanger geweest was, dan had ik daar allang op de stoep gestaan maar nu....ik heb ook nog een kleintje in mijn buik waar ik voor moet zorgen.

:( sorry meiden ik moet het gewoon ff kwijt

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    kikkert t zit je ook niet ,mee he:(

meiden ik ga zo maar na bedje, malief zit met n vriend hier:S not funny, dacht dat we saamen zouden zijn...:x

trustee

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knuffel Kikkert!!!

das balen mama Chan..kan ik ook niet zo goed tegen dan :( :(!
    Ik ga zo ook, ff manlief vragen om massage en dan naar bedje.. ben gebroken.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mama chan & sam knuffel voor jullie

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    dank je lieverd, kan ik wel gebruiken moet ik zeggen.. ooh en ik zit nog steeds beneden :p Maar ga zo echt :D !!

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    pff mannetje ligt al bed de luiaard. We waren dus samen film aan het kijken ;) ik haat het als hij op een vrije dag zo vroeg in het slaap valt. :(

zal dan ook maar naar bed gaan. slaap zacht ladies! xxx

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Juffie, wat een droevig nieuws...ik word er weer helemaal stil van...hier ook een meisje aan 17wk in 2006 verloren, dus ik weet wat je meemaakt...woorden schieten tekort en jammer dat dit nog vaak voorkomt...heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken...een hele dikke knuffel van me! En we denken aan je meid!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Helaas heb ik nog steeds niets vernomen van nummer 4...word er knettergek van!

Deel Deze Pagina