Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha petatje, hier ook zo'n vriend hoor.. samen een film kijken lukt meestal niet want dan slaapt meneer na een half uur.. Gezellig is anders..;)

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, veel succes morgen met de 20wk echo! En ik lees het morgenavond wel, moet werken dit weekend :(!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen! lekker vroeg wakker maar me schoonzusje staat om half 10 alweer op de stoep, ff bakkie drinken en dan naar Amsterdam! (9 mnd beurs) :D

Iedereen fijne zaterdag!!8)

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    fijne zaterdag dames! en Sam veel plezier bij de echo!:D
    heb heerlijk geslapen,alleen weer een heel bizarre droom gehad ;)
    ga zo even op pad voor een paar nieuwe schoenen en al een deel van de geboortelijst gaan kiezen. Vanavond nog een feestje dus deze namiddag op de bank. Kom straks nog wel even spieken dan.

xxx

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

Zo........feestje is weer achter de rug. Pfff, had het ook wel gehad hoor, zijn om 02.00 uur naar bed gegaan toen kon ik echt niet meer. Manlief heeft mij wel lekker laten slapen tot 10.30 uur:D. Nu is hij druk met maken van ontbijtje voor ons en onze gasten...
    Vandaag niet veel bijzonders op de planning, bijkomen en natuurlijk het huis schoonmaken van de bende van gisteren:(.

Wat vervelend Kikkert! Wel goed en fijn voor je man dat hij het heeft bijgelegd met zijn vader. Misschien neemt dit tussen jullie ook een boel spanningen weg? Knuffel voor jou en succes met je beslissing...

Heel veel plezier op de 9-maandenbeurs Es!

Sam succes bij de echo!

Voor de dames, Nancy/Pam/Einneh, die gisteren naar de 9-maandenbeurs zijn geweest: hoe was het??????? *ikke is nieuwsgierig*

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat een beleving zeg de negenmaandenbeurs. Was gisteravond echt volledig gesloopt en heb een zere buik gehad. Helemaal slecht geslapen. Heb me aardig in kunnen houden hoor. Een mooie katoenen deken gekocht voor in het ledikantje. Van dat kobaltblauwe. Heet dat zo....heel donkerblauw?
    Een petje, een leuk jurkje voor mezelf en 2 buikbanden. Dussss.....

Wat hebben de rest van de meiden gescoord die gister ook waren?????

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Oja en niet te vergeten 2 shirtjes met zijn naam erop maar dat mag natuurlijk niemand zien dus vergeet ook dat ik ze gekocht heb....haha...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames!!
    Hier een hondsberoerde Sam! Hele nacht liggen overgeven, dus duik zo m'n bed weer in, maar toch naar de echo geweest, op een gegeven moment ben je wel leeg he :p !!
    En alles was goed en het leuke is: We mogen omdat ik me zo beroerd voel over paar weekjes nog een keer komen :D !! Geweldig toch :D !!

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    veel beterschap Sam! en fijn dat je nog eens mag komen. :D
    Lizz:super dat je toch leuke dingen hebt kunnen kopen.

ik heb al opzij laten leggen voor de lijst:
    -een jeansje van bfc
    -een wit broekje van bfc
    -een bordaeux achtig pyjamatje van da-da
    -een wit kleedje met blauwe bloempjes met bijpassend bolerotje van petit filou.
    -een truitje met de tekst:i'm your daughter,pleased to meet you van imps&elfs.
    -een pakje met legging/taupe rokje,bijpassend t-shirtje en vestje van da-da of blablabla
    - een grijs/wit gestreept pyjamatje met roze strikjes van Tommy Hilfiger.

euhm dat is het denk ik. haha,ons ukje heeft meer merken in haar kas hangen dan ik ;):D ga nu alleen nog maar op jacht naar pyjama's/rompertjes en sokjes :)
    Heb van men ma een wit zonnehoedje gekregen en van men zus een wit mutsje met in zilveren letters:before you ask,i'm a girl :p
    en heb zelf een dekentje gekocht van mundo melocoton,violet met taupe en wit geblokt.
    Bekijk bijlage 52995

heb het grote dekentje,bijpassend lakentje en dekbed overtrek ook besteld. En de parklegger ook. :)

27 maart gaan we de lijst volledig leggen.

Voor mezelf heb ik zwarte pumps gekocht met een klein hakje. Kan ik deze avond dragen op het feest (al neem ik wel men laarzen mee voor het geval ik pijnlijke voeten krijg :p)

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey hoi,
    Heb wel meegelezen, maar ben een beetje vergiet. Dus een poging om te reageren...sorry als ik iemand vergeten ben!

@ Sam: beterschap meid! Fijn dat de echo goed was, nu maar hopen dat je snel weer opknapt. Wel super dat je over een paar weken nog een keer mag komen.

@ Petatje: klinkt als een mooie lijst hoor!

@ Lizz: leuk dat je zo goed geslaagd bent op de beurs!

@ Dithje: wat een verhaal gisteren, van je vader. Ik heb er ook geen verklaring voor. En lief dat je mannetje je vanmorgen zo lekker heeft laten uitslapen! :D

@ hier: muren op zolder zijn gestuct. Deze week komt de timmerman als het goed is alles afmaken en kunnen we weer verder.:D
    Straks nog kinderverjaardag, maar daar moet ik nog even zin voor maken ;)
    O, en vandaag 20 weken!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat leuk Lizz! Kan mij wel voorstellen dat je gesloopt was... hele dag lopen en slenteren is natuurlijk niet niks.

Gefeliciteerd met de goede echo Sam! Beterschap, doe maar lekker rustig aan!

Wat gaaf al die spullen Petatje!

YEAH Pooh! Gefeliciteerd met je 20 weken!!!!

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam gefeliciteerd met je goede echo, en beterschap he. Naar dat spugen

petatje mooi dekentje, en veel gekocht ook zeg.

pooh, lekker van de muren, en gefeliciteerd met de 20 weken he

Ik was met mijn vriend naar babydump net, hebben we ook een dekentje gekocht, van pooh, en lakentje, een badje gekocht met standaard en tummytub, van teigetje.
    En nog een borsteltje en kammetje en badthermometer van teigetje.
    Echt leuk allemaal.

xxxxx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je Eline :D !!
    Wat leuk :D !!! Ik zal eens even bellen waar mijn dochter blijft :p Mis haar ;) !!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam super meid dat alles goed was. en beterschap
    @petatje sow lekker geshopt :D

ik voel me echt sh*t voel me gewoon belade met de beslissing wat ik moet nemen wel of niet gaan praten met mijn schoonvader en zijn vriendin. verder voel ik me gewoon niet lekker grieperig.....bah die ruzie's ook altijd in de familie. af en toe zou ik het liefste naar een onbekend eiland willen verhuizen

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemiddag allemaal!!

DIPLOMA GEHAALD :D!! Joepie! even niet meer leren!!! :D

Gisteren naar de 9-maanden beurs geweest, gezelli met een vriendin. Eigenlijk hadden we te weinig tijd om alles rustig te bekijken.... volgende keer gaan we een hele dag :D maar het was beregezellig! heb nog 2 ledikantdekentjes gehaald (een witte en een lime-groene) en een set flessen!!
    Waren pas rond 12 uur thuis afgelopen nacht, ik was kapot toen we thuis kwamen, rugpijn, bandenpijn....., manlief heeft me lekker laten slapen en tot een uurtje of 10. Lekker :D

En nu ff tijd op te zpen! heb niet alles terug gelezen hoop dat ik niet teveel heb gemist:

@ Sam: beterschap en blij dat je een goede echo hebt gehad! en over een paar weekjes nog een keer!! :D

@ Pooh: Feli! alweer 20 weken!! :D

@ Kikkert beterschap! en sterkte! (heb het verhaal geloof ik niet meegekregen maar heb ook niet alles terug gelezen sorry!)

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Einneh: Yeeeehhhhh!!!!! Gefeliciteerd!!!!! *vlag uit*
    Pfff, vermoeiend hoor, zo'n beurs. Lief dat je mannetje je zo lang heeft laten liggen.:D

@ Kikkert: Ik zou even goed op jezelf en op de kleine letten. Je bent nu al zo gestresst... Mss kun je je mannetje tegen je schoonvader laten zeggen dat je graag wilt praten, maar dat dat nu niet verstandig is ivm al je klachten. Maar dat je dit graag na de bevalling doet, omdat jij ook alle problemen de wereld uit wilt hebben. Is dat een idee?

@ Sam: en, je dochter al weer terug?

@ Eline: klinkt goed hoor, al dat shoppen!

Hier de kinderverjaardag weer achter de rug. Was toch wel gezellig hoor. Nu wel moe op de bank. Manlief moest weg, dus nu tot half 8 alleen met Sebas. Zo lekker eten koken.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh gefeliciteerd met de 20w :D !! Ja hoor, m'n moeder was net met dr onderweg ;) Ach zovaak zien ze haar niet, dus lekker genieten mag ook hoor :D !! Of tenminste zien wel, maar oppassen niet ;) !! Nu kon manlief mooi het huis ff poetsen en ik naar bed vanmiddag!

Einneh gefeliciteerd :D En lekker dat manlief je heeft laten liggen..

Trouwens is yoghurt/ vla licht verteerbaar??

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam licht verteerbaar weet ik niet maar melkproducten zijn niet zo heel erg goed als je maag/darmen overstuur zijn.....

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je, helaas .. heb wel zin in yoghurt.. Je hebt idd gelijk.. dement he ;) !! heb vannacht weer heel wat hersencellen verloren :p !!

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hihi moet zo zijn :p

Je zou het kunnen proberen als je maag weer een beetje rustig is.....

Misschien is wat rijst of appelmoes/appelsap beter ;)

Deel Deze Pagina