Heb net een droge beschuit met een heeeel klein beetje boter, voor het doorstromen op.. Misschien idd vanavond nog wat appelmoes! Heb zo'n dorst steeds. Vannacht kwam elk slokje er weer uit!
hmmzzz vervelend.... hoop dat je nu wel weer wat binnen kunt houden!! ze zeggen dat appelsap goed is maar dat lust ik niet drik dan alleen maar water.... Ik zal de kip uit de oven halen, ben die kip ik braadzak aan het testen, ben benieuwd!
Super, gefeliciteerd Einneh! Eet smakelijk voor straks, ben benieuwd hoe die kip in braadzak is... Hij lijkt heel erg lekker... Hopen dat je het binnen houdt Sam. Drinken is het belangrijkste dus goed je dorst lessen!
@ Sam: lichte thee is ook goed. Appelsap zelf is nog wel redelijk heftig als je niets kon binnenhouden, dat zou ik dan zeker flink verdunnen met water. Yoghurt...tja als je er trek in hebt...maar ik zou het nog ff laten staan. Vla is al iets minder scherp, maar zou ik pas na een paar beschuitjes doen. Voor je zouten zou je als je beschuitje goed is gegaan op het volgende beschuitje een plakje kaas kunnen doen. Je moet nl voorkomen dat je uitdroogt (zoals Es een paar weken geleden) Appelmoes kan daarna ook wel weer. Neem steeds kleine beetjes drinken, beetje water, of beetje lichte thee (evt met suiker). Als je teveel in 1x drinkt komt het er ook weer makkelijker uit, en dat wil je natuurlijk niet Sterkte en beterschap! Ff goed voor je zelf (laten) zorgen meid! @ Eline: mmmm, kip in braadzak! Ik haal ze weleens op de markt bij de poelier. Bedoel je deze van Honig of zo?
Pooh bedankt!! Alles is nog binnen, maar voel me nog steeds niet zo lekker ..maar goed is logisch.. En dat verzorgen komt wel goed, heb een topvent !!
@ Sam: gelukkig dat ie zo goed voor je zorgt. Als je straks weer wat meer binnen hebt en kunt houden dan knap je vast snel weer op. Beterschap meid! @ Es: haha, dus je hebt je flink uitgeleefd! Vertel! Had je sjouwtroepen bij je, of ging je met een samsonite over de beurs heen ? (ben 1x geweest en wist niet wat ik zag bij binnenkomst: er liepen echt mensen met koffers over de beurs. Later begreep ik waarom)
Dag dames! Nou daar ben ik dan! Alweer 2 dagen niet geweest Gisteren naar de 9maandebeurs geweest en wat is dat slecht geregeld in die RAI zeg! :x een uur bezig geweest voor een parkeerplekkie en toen maar geroepen tegen een mannetje dat we zwanger waren en mochten we onder de beurs staan a E 20,- (ach was te verwachten) toen wilde ik (ja kweet niet zo snugger) pinnen en maar 1 pinapparaat :x dus vergeet het maar... en te weinig zitgelegenheid, dus hangen op de vloeren in de gang. En na afloop met honderden tegelijk naar buiten door 1(!) deur aaaargh Vond de beurs zelf ook ietwat tegenvallen. Heb wel een leuke tankini gescoord van Anita Maternity (rood met lichtbruin) en 2 speentjes en dat was het wel, niet veel dus Vanmiddag wezen shoppen voor gordijntjes en erg leuk geslaagd bij de Leen Bakker en ze zijn klaar over 2 a 3 weken. Nu lekker languit want ben nog steeds kapot, geen voeten meer over joh..
Zo kip uit braadzak van knor/maggi (zeg het maar...) is op!! is echt erg lekker! Deze keer de variant paprika gehad! de kip blijft erg mals en is door en door gaar (valt bijna van het bot af ) Echt een aanrader!!
He Nancy! Klinkt een beetje als mijn 9-maanden beurs ervaring van 3 jaar geleden Die tankini komt natuurlijk goed van pas in Turkije! Leuk, je gordijnen! ze hebben bij Leenbakker wel leuke dingen he? Voor Sebas ook een erg leuk dekbed gescoord pas voor z'n juniorbed. Lekker languit, benen op de bank en laat je lekker vertroetelen, meis!
Wat jammer Nancy!!! Dat was dus ook de reden dat ik daar sowieso niet met Jildou heen wilde!! Ben blij toe!!! Foei Es
@ Hier: Sebas miste duidelijk z'n papa aan tafel. Wilde dus ook voor geen meter eten, terwijl hij anders eet als een bootwerker. Heb me er nu ff makkelijk vanaf gemaakt (geen zin in strijd), dus ff Dora en Diego aangezet. Geen idee wat dat is met die 2, maar meneer is gelijk in trance!!!!!! Je kunt een kanon afschieten, hahaha
Einneh klinkt goed !!! Whaha Pooh, nou meis, ik heb vrijdagochtend met het ontbijt, wat wel even doorgegeten moet worden de tubbies aangezet op lappie en dan kan je het er zo in lepelen !!
Ja vond het echt tegenvallen en ja die tankini is inderdaad voor Turkije! Helemaal blij mee! Hebben overigens vanmiddag definitief geboekt; 2 april voor 8 dagen all inclusief naar Alanya jeeeeeeeeeeeeeeh En jullie trouwens nog even succes met de kinders en hun favo filmpjes
zo meiden, mag ik ook ff spuien? ben echt zo moeilijk boos te krijgen...maar het is gelukt! Manlief is met z'n band op pad, moeten vanavond spelen en hij zou kwart over 7 uiterlijk half 8 thuis zijn van het opbouwen en sound checken zodat hij Sebas naar bed kon brengen. (kost mijn nog te veel energie en als Sebas tegenspartelt eindig ik weer met buikpijn). Om half 8 heb ik Sebas maar zelf naar boven gebracht omdat hij bijna z'n oogjes uit z'n hoofdje wreef (gelukkig loopt hij zelf trappen en slaapt hij in een juniorbed waar hij zelf in kan klimmen). Ik hoorde beneden wel m'n telefoon gaan, maar die laat ik dan lekker gaan. Goed de tijd genomen en het is gelukt Sebas naar bed te brengen. Beneden aangekomen zie ik dat manlief gebeld had, en las ik de sms: "krijg je niet te pakken, zijn nog bezig... " Dus ik 'm boos terug gesmst dat hij niet meer hoeft te komen omdat Sebas er al in ligt, maar precies op dat moment belt hij. Ze zijn dus nog steeds bezig, gaat nog wel ff duren, maar hij kwam nog wel naar huis. Wat denkt hij wel niet: dat Sebas wel opblijft tot papa thuis is en wanneer het uit komt dan wel een keer naar bed gebracht wil worden????:x:x:x:x:x En dat terwijl hij wist dat m'n ouders (als het hem niet ging lukken) paraat stonden om alsnog te komen (wonen 7 km verder). Maar ja, dan moet je natuurlijk wel ff eerder bellen.:x Kortom: ik ben woest!:x:x:x He, het lucht wel op Zo.........
Hey Nancy, lekker op vakantie!!!!! 't Is dat ik niet mag sjouwen, anders zou ik me aanbieden om je koffers te sjouwen hihi