Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @juffie wat heftig, ben er stil van :( heb tranen in mn ogen, nou eigenlijk over mn wangen.....

@forum; misschien ligt t aan mij, heb weer ns iets stoms; maar soms reageer ik best een lang verhaal op mensen, en dan wordt er herhaaldelijk overheen gelezen of niet gelezen en dan niet door 1 maar meerdere :( :( sorry voel me een beetje kwetsbaar vandaag.... ga zo de rest ns terug lezen....

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai Ladies,

Hoe is het met iedereen? Heb ik nog belangrijke info gemist? Ik word helaas de laatste tijd zo geleefd. Volgensmij ben ik op dit moment ook een beetje overspannen want ik huil om het minst geringe. Ik heb nie eens tijd voor mezelf (en ff hier te komen lezen ofzo). Het is echt van de zotte!

Kan iemand mij kort een update geven?

Ik heb trouwens de 20 weken echo gehad. Ik ging alleen, dus ik ben daar ook wat droevig om geweest. Ik zat gewoon te huilen tijdens de echo omdat mijn man nie mee was gegaan. Het kind lag op de buik dus ze hebben nie alles kunnen controleren (screeningsecho kreeg ik trouwens)... over 3.5 week moet ik dus weer.. Eerder kon nie want ik moet ook nog even voor mijn werk naar het buitenland.

Misschien dat iemand mij leuk nieuws kan brengen..?? Kan ik wel gebruiken..

liefs,
    mamaT

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Gelukkig Pooh dat alles weer goed is tussen jullie en wat gaaf dat de kleine zo hard geschopt heeft.

Wat een gedoe met oppassen zeg, ik mag in mijn handjes knijpen dat wij daar geen last van hebben. Allebei de ouders hebben 1 dag en de rest lossen we zelf op. Maar het lijkt me heel moeilijk om dat op een nette manie te zeggen zonder dat ze er meteen over worden.

Ga zo mijn bedje opzoeken. Lekker tukkie doen en hopen dat ik een nacht zonder buikpijn mag hebben.
    Hebben jullie dat ook zo erg buikpijn. Heb m'n plas al laten onderzoeken maar heb geen blaasontsteking. M'n vk zei dat het groeipijn is maar dan ben ik toch niet de enige?

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jeetje dat lijkt me idd niet leuk om de 20 weken echo alleen te moeten meemaken MamaT. Kan je man de volgende keer wel mee?

Het goede nieuws is dat we hier heel veel goede 20 weken echo's hebben gehad en er flink is geshopt door verschillende dames op de 9 maandenbeurs.

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Claire, misschien komt het omdat er over het algemeen soms heeeeeeeeel veeeeeeeeel gepraat wordt hier op het forum en we er dan overheen lezen. Weet het eigenlijk niet. Kan natuurlijk niet voor een ander praten.
    Maar doen het niet expres hoor, dat weet ik wel.
    We kletsen gewoon teveel.

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Nou .....ik praat tegen mezelf. Is weer eens wat anders! Haha..

Maar duik m'n bedje in. Tot morgen en slaap lekker voor straks.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    claire dit gebeurt niet expres inieder geval niet door mij, en ik denk ook niet door de andere. maar ik snap wel wat je bedoelt, dit heb ik niet zo hier maar eerder bij de februari mama's. maar heel vaak word er veel gekletst en daardoor over je berichtje heen gelezen. ik weet dat het moeilijk is meid maar trek het je niet persoonlijk aan je bent welkom hier, dus lekker blijven kletsen hier. en ik zal er zelf op proberen te letten ;)

knuffie

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamaT och meis toch, lijkt me ook wel heftig om alleen te gaan. dikke knuffel voor jou. gaat je man de volgende keer wel mee?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #3109 Kikkert, 20 feb 2010
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
    ik ben al 1uur naar bed aan t gaan dus nu ga ik ook echt.

slaap lekker meiden

ps: hier is nog 1keertje de hyves van de juli 2010 mama's van dit forum ;) (voor de meiden die het gemist hadden)

Juli 2010 mama's - Hyves.nl

10. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @koekie; welkom terug, en geniet lekker van je weekend! bijzonder dat je mannetje het ook gevoeld heeft! dat zijn mooie momenten...

@sam8; poeh je treft t wel he met je dochter :) ! heeft ze dit wel vaker, of is het iets van de laatste tijd? je zal wel kapot zijn! en nu voel jij je ook nog ziek!! maar mooi van je echo! en wat een plaatje!! wauw!!!

@pooh76: wat een lieve vent! fijn dat hij jou lekker laat liggen, maar ook vermoeiend als ie om 8:00 alweer druk is! muren gestuct fijn! en gefeli met je 20 weken! wat vervelend van je mannetje!! ik zou ook pissig zijn hoor! maar fijn dat hij het helemaal begrijpt en als kersje on top ook nog de kleine gevoeld samen! begrijp dat je je super voelt!

@petatje; haha! ja hier fantaseer ik ook al voor een 2e! lijkt me geweldig een groot gezin! fijn dat je zo geniet, geen last meer van kwaaltjes behalve krampjes?
    en mooie spulletjes hoor!!

@luckyblue; ja hier ook soms zwetend wakker! meestal als ik heel heftig heb liggen dromen! jij ook al samen met je ventje de kleine gevoeld!! wat geweldig!
    wat een leuk vogeltje!! hihi

@dithje; veel plezier met de visite! *als je dit leest zijn ze waarschijnlijk alweer
    weg!* hmmm raar van je vader... t enige *wat ook onlogisch is trouwens maar ja* wat ik kan bedenken is dat hij niet wil komen op jouw vwejaardag als je moeder er is, is omdat er dan een 'link' is naar jou----> wat hij en je moeder samen hadden?

@es; wat rot van je oma! komen opa en oma wel weer bij elkaar in t verzorgingstehuis? heb al zo vaak gehoord dat mensen niet samen geplaatst worden! daar breekt mn hart echt van! ik hoop dat ze de narcose goed uitkomt :(
    en o,jee meid! wat een drama vanacht bij de huisartsenpost! kan me voorstellen dat t heel eng is zonder 'pufje' en dan ook nog je zusje, en de situatie thuis!
    ik vind t niet gek dat je er doorheen zit!! en meestal komt alles helaas tegelijk! :(

@elea; lekker aan t opruimen dus!! moeilijk is dat he, spullen wegdoen?
    spannend de buggy! welke heb je? de paspoorten waren allemaal ok he?
    dinsdag een drukke dag dus! spannend! maandag de 20-wekwn echo?
    neem aan van wel nu je 20 weken bent!! gefeli!! :D

@kikkert; kan me voorstellen dat je boos bent! wat een tweestrijd! en ik denk dat je er goed aan doet om het nu te laten rusten, puur voor jezelf en je eigen welzijn! maar nu wordt je wel onder druk gezet door hem, doordat hij zegt dat hij alleenn met haar wil komen! pff... moeilijk! thanx meid, ja ik snap er wordt veel gekletst ;)

@lizz: lekker geshopt dus!! ja ik snap dat er veel gekletst wordt, ben een beetje emo, miss vandaar ;)

@eline23; babydump is fijn he?! al lekker wezen shoppen dus!

@einneh; gefeli met je diploma!!! jippie!

@nancy79; jammer dat je de beurs tegen vond vallen, en 20 piek voor een parkeerkaart??? jeetje!!! wel leuk van je gordijnen, wat voor zijn t?
    o en wat vervelend van je schoonmoeder! ik heb zo'n tante die zo is met kleinkids.. en wat je ook tegen ze zegt, ze voelen zich nbeledigd of zo, dus ben bang dat t nie veranderd :(

@mamaT; wat verdrietig dat je alleen moest naar de echo! waarom is er niemand meegegaan?

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @mezelf; misschien moet ik mijn berichten ook niet zo laat schrijven omdat iedereen op bed ligt? zal t ns smorgens proberen...:)

verder hebben wij hier t kamertje in Assen opgehaald!! 230 kilometer hiervandaan!!! gisteravond zijn wij al naar mijn schoonouders in zevenaar gegaan, en vanuit daar was het nog 1,5 uur met de auto naar assen, en toen met de aanhanger vol naar den haag.....poeh ben kapot!!

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Meisjes,

@Claire, tsja ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk op iedereen te reageren (vind het zelf namelijk ook leuk als er op mij gereageerd wordt), en volgens mij deed ik het vrij aardig ;). Wat trouwens niet wil zeggen dat als ik eens ergens niet op reageer dat ik het niet gelezen en geregisteerd heb hoor :) Maar net als nu, moest ik 10 bladzijdes teruglezen :$ Maar ik doe mijn best hoor meiden :D

@Sam, beterschap! Inderdaad vla, beschuitjes met kaas en bouillon (voor je zouten) helpen hier altijd goed. *Knuffel*

@ mamaT, oh wat jammer dat je man niet mee was :( Gaat hij de volgende keer wel mee? Nieuwe ronde, nieuwe kansen hopelijk?

@Claire, ja maandag de 20 weken echo! Ik heb er zin in! Manlief is bijna om, heb nog 1 dag om hem om te praten (ik wil het geslacht gaarg weten) :) maar hij zei misschien, dus heb stiekem al gewonnen :D

@Einnuh, gefeliciteerd met je diploma zeg!

@Nancy, Lizz en Es, wisselend succs dus p de beurs. Ja, ik weet nog wel dat parkeren zo duur was. daarom gingen wij met de trein. Wat een afzetterij zeg! Enne... meiden wel foto's van jullioe aankopen he!
    @Nancy, lekker naar Turkije in april. hoeveel weken ben je dan? (ben even te moe om te rekenen, sorry :))

@Pooh, hier ook een man die me zowel 's ochtends als 's middags lekker laat tukken... Heerlijk hoor! Maar toegegeven; tussendoor werk ik wel heel hard. Dus heb het wel verdiend :p

Mijn ouders komen morgen :D:D:D Joepie de poepie! Heb er al helemaal zin in. Al moesten we wel het huis schoonmaken en dat bovenop al dat inpakken was wel een beetje veel :) Maar het is gedaan en spik en span, dus laat maar komen! Ze zullen wel even :$ als ze mijn buik nu zien! (jaja het begint ergens op te lijken :))

Liefs Elea

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik ga slapen! Trusten :)

14. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @elea; je hebt helemaal gelijk!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmmmmmm Nancy dat klinkt niet heel erg positief... Jammer dat het zo slecht geregeld is bij de RAI... Wel leuk dat jullie geslaagd zijn voor gordijnen. Zijn het effen gordijnen of met print?
    Dat je schoonmoeder erover lult in de familie is niet leuk en snap heel goed dat je daarover pissig wordt... Zou precies hetzelfde hebben, is toch echt is tussen jullie en niet voor de rest van de familie. Weet niet zo goed wat je verder nog tegen haar zou kunnen zeggen. Misschien moet je dat ook niet willen:(. Lastige situatie joh...

Hahahaha Pooh en Sam, soms moet je wat om de kids te laten eten;).

Goed zo Pooh, gooi het er maar uit! Kan mij voorstellen dat je boos bent:(. Helemaal omdat de hulptroepen paraat stonden... *Knuf*
    Wat goed zeg dat manlief de beeb heeft gevoeld!

Wat een mooie echo Sam!

Claire, denk niet dat het express gebeurt hoor (het niet reageren op jouw berichten). Er wordt heel veel gekletst hier en soms lees je gewoon niet alles of kan je niet overal op reageren. Ik kan niet voor anderen praten, maar ik doe het in ieder geval niet express. *knuf*
    Hihihihi Claire, zojuist je nieuwe berichtje gelezen en de visite is inderdaad alweer weg. De laatste vanmiddag om 13.00 uur, maar die zijn dan ook blijven slapen. O ja, mijn vader is vanavond nog geweest en net de deur uit... Ik snap echt niets van die man:$...
    AHHHHHHHHHHHHH, 230 km! Wow:$, maar ja het is voor een goed doel!!! Te bedenken dat Assen hier 45 min rijden vandaan is...

Jeetje MamaT wat naar dat je alleen naar de echo moest:(! Wel super dat alles goed was! Waar moet je naartoe voor je werk? (als je dat wilt vertellen natuurlijk;)) Heb je er wel zin in of....:(.

Joepie Elea, morgen je ouders in je armen sluiten! En buik begint ergens op te lijken, dat willen wij zien;):D!

Zo...................ben weer helemaal bij! Ga nog even bij manlief op de bank liggen en dan ook heerlijk slapen. Trouwens, het heeft hier vanavond weer gesneeuwd:x.

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Waarmee? Al heb ik stiekem altijd gelijk natuurlijk :D Whahahaa LOL

@Dithje, ja de foto volgt nog. Nog geen tijd voor gehad. :) Maar staat op mijn 'to-do'-lijstje :)

@Ohja Nancy, wilde nog zeggen dat ik er precies zo over denk voor w.b. het oppassen. En idd anders Bas even laten zeggen, misschien helpt dat ;)

@Sam en wat een mooie echofoto. Ik vind het echt een meisjeskoppie!!!!!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ohja ik ging naar bed ;)

18. Twinkel1981

8 mrt 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Zo... weer even terug van weggeweest...
    Nog niks terug gelezen sorry, ik heb echt een dipweekje achter de rug, veel gedoe op 't werk... maanndag ook nog gesprek met directie omdat ik zo ben uitgevallen tegen collega, haha ben benieuwd!

Gister naar de 9 maanden beurs geweest en vond het helemaal geweldig! we hebben er echt onwijs lang gelopen en veel ste veel geld uit gegeven :) dus voel me alweer stukkie vrolijker door al die leuke en goede aankopen! Was een zwaar dagje maar zeker de moeite waard als je het mij vraagt!

Vandaag nog ff kinderstoel bij de babydump in veenendaal gehaald, dus die hebben we ook alweer binnen.
    Begin met de babykamer is ook gemaakt, behang van de vorige bewoners is er inmiddels allemaal af.... Nog een hele klus maar gaat helemaal goed komen :)

Ik ga proberen hier weer een beetje bij te blijven.
    Slaap lekker allemaal!

Liefs,
    Bianca

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @elea; ik voel gewoon aan dat jij altijd gelijk hebt!

@dithje; haha ja, ik ben soms gwoon een muts ;)
    dus je vader is geweest?? en ging het een beetje goed? zal wel heftig zijn geweest! *iig in je hoofd*

20. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    goh....ben nog helemaal stil van juffie :(

Deel Deze Pagina