Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es! leuk is tie he! ik heb hem int zwart. al eens besteld via wehkamp. heb ze niet gezien op de beurs. was ook zo druk.

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, dank je wel! :)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: gefeliciteerd met je 20 wkn! Klinkt leuk hoor, die schilderijtjes en gordijnen.

@ bubsie: zeker goed dat je met de rolstoel was!

@ Sam: fijn dat je je wat beter voelt nu!

@ Dithje: veel plezier met je visite.

@ Hier; kleine man is bij opa en oma, dus de rust is teruggekeerd. Nou ja, rust...manlief is de draden aan het trekken voor de stroom op zolder. Ga zo maar eens op het gemakje en in etappes de huiskamer opruimen, want die is zelfs na een paar uurtjes spelen compleet ontploft:$:D
    Dan nog lekker relaxen en bijtanken en dan uit eten.
    Dus waarschijnlijk tot morgen!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Pooh !!!
    Zo ik heb Jildou haar site ff geupdate :D !! Weer helemaal bij!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ja idd was bij miss etam op de beurs met een rompertje erbij! erg leuk!!

Ik ben vandaag echt gesloopt, jeetje wist niet dat het me zo op zou breken zo'n dag als gisteren.
    Maar goed.. vandaag dus lekker uitrusten.

Morgenochtend om 9 uur weer naar het ziekenhuis voor de herhaling van de 20 wkn echo! Ben benieuwd..!! Wel weer spannend..

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heerlijk zo'n lekker rustige zondag! lekker nix doen! :D nou ja beetje zp'en ;) en het kleine huis kijken ;)

Alvast veel plezier morgen Es!

En Pooh: veel plezier vandaag! al enig idee wat je gaat eten??

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik ben bij pagina 310 begonnen met teruglezen meiden dus alles wat ik gemist heb, sorry!

Jullie gaan me veels te snel als ik t meelezen een paar daagjes niet red ;)

@Nancy: Pfff wat vervelend als je schoonouders er zo om zeuren zeg.. jij wilt t niet klaar toch?!
    En ik denk dat je misschien een keertje gewoon goed boos moet worden.. geef t achteraf desnoods je hormonen de schuld ;)
    Soms werkt dat gewoon t beste...

@hier heb ik ook geleerd soms wat eerlijker en harder te zijn tegen schoonouders en dat helpt wel.. ik maak geen ruzie ofzo hoor!
    Maar in t begin kregen we bijv. al zoooveel kleertjes en allemaal uni kleurig (creme vooral) en dat vind ik gewoon echt niet zo leuk! we wisten dat we t wilde weten wat t werd, daarom wachtte wij ook met shoppen
    En ik zag t niet zitten om mn ukje de eerste weken alleen in t creme te kleden! :p dus heb dr gewoon een shopverbod gegeven tot we wisten wat t werd! hihi
    Op dat moment vond ze t moeilijk denk k, maar achteraf was ze blij dat ik zo eerlijk geweest was..
    Hoop dat t iig snel ophoudt voor je!

@pooh: gaaaaf dat je mannetje de kleine heeft gevoeld al zeg.. :D ;)

Die van mij heeft niet echt geduld ervoor, ik denk dat ie nog te bang is dat ie gewoon niks voelt en dat ie dat echt jammer vindt..
    Ik hoop echt dat ie m snel ff goed voelt! want voor mij wordt t wel steeds duidelijker allemaal :)

@mamaT: jeetje meis! wat een naar bericht over je 20 weken echo.. er alleen heen moeten lijkt me echt niet leuk! :(
    En dan ook nog niet alles kunnen zien.. bah! Sterkte! *knuf*

@Claire: Jeeeetje das een end voor t kamertje! :$ is ie helemaal zoals je hoopte/wilde?!

Over negenmaandenbeurs: hier donderdag geweest en wat een dag zeg! pffff ik vond t wel geweldig leuk daar en heb bergen leuke dingen maar wat ben ik geslooooopt!:$

T begon al dat mn moeder belde dat t later werd omdat hun hondje zon pijn had (ons hondje.. ben gek op dat beest!) door een val van mn moeder van van t weekend (over de hond gestruikeld, zelf een rib gebroken! :| )
    Dus zij naar de dierenarts en ik als de doods dat t iets ernstigs was.. en ze moest voor foto's onder narcose dus ik heb liggen huilen van de zenuwen..

Gelukkig bleek t eigenlijk wel mee te vallen (lang verhaal, ze is ooit geopereerd aan dr heup en de goeie kant nu zwaar gekneusd dus daarom zon pijn aan de slechte kant)

Dus wij naar de beurs..
    Eerst eindje treinen natuurlijk, komen we daar eindeljk wilde ik de rolstoel halen.. stond ik niet op de lijst!!!!! en dat terwijl ik via mail een bevestiging had gehad, EN gebeld had die morgen dat t later zou worden.. ik was booosssssss :x:x zonder had ik de dag gewoon niet normaal doorgekomen en had er zon zin in..

Na de halve RAI gezien te hebben en een beetje pissig bij balie zoveel gestaan te hebben kregen we akkoord er toch eentje op te halen..
    Dus gelukkig kon ik na dat uur heen en weren wel zitten.. ;) (wat is dat wennen zeg zitten in een rolstoel.. pff tis eigenlijk niks voor mij maarja.. :))

Toen de hele dag de hele beurs over geweest en wat heb ik een leuke spullen gezien en gehad! mn oma was zo ontzettend gul! echt zo lief! :D

Enige nadeel was de bergen spullen die we dus moesten meezeulen..
    Op de terugweg naar huis en naar t station waren we dan ook allemaal HE-LE-MAAL OP!

Na de 2e keer overstappen waren we ook zooooo blij dat we in de trein zaten waar we mochten blijven zitten tot thuis..
    EN wat denk je, rijdt ie t station uit.. noodrem.. gaan weer rijden.. weer noodrem..
    Blijkt er een of andere eikel in de trein te zitten en moesten we wachten op En ambulance en later politie..
    Hebben we zon half uur tot 3 kwartier daar gestaan! *zucht*

Wat was ik blij dat we thuis waren zeg!!!

Wat ik gescoord heb:
    -Voedingskussen
    -Supermooi boxkleed
    -spiegel voor aan de hoofdsteun in de auto (kunnen we ukje zien)
    -wikkeldoek/wrapper iets van de prenatal
    -Nuby magnetron ster. met 3 flessen
    -2 slaapzakjes
    -PAPakket met grappige dingen voor vriendlief :D

En bergens folders en gratis tassen tot over mn oren! hihihi..
    AL met al een hele leuke, maar hele zware dag.. ben er nu nog op van!

Oh en ik ben VERLIEFD geworden op zon schommel voor die ukjes.. hij kon zelfs mp3s afspelen!! :D
    Jammer dat dat soort dingen zo duuurrrr zijn.. hihihi

Oh en even een oproepje: Heeft er iemand die naar de beurs is geweest toevallig een gratis SLAGHAREN tas gehad en gebruikt die niet?
    Mn vader is er helemaal gek van maar tegen de tijd dat wij die stand gevonden hadden waren de tassen op..
    Dus als iemand m niet wilt hebben zou ik m graaaaag overnemen, verzendkosten natuurlijk voor mij! :D

@Es: dat shirt had ik gezien ja! erg leuk! :D

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En kan iemand me misschien vertellen op welke pagina t verhaal van juffie staat? ik heb geen idee waar t over gaat maar lees aan jullie reacties dat t flink slecht nieuws is! :(

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pamp: zo lekker heftig dagje.. Pffff..
    Wat betreft Juffie: Is met 17w bevallen van Noa 2,5 week geleden :( Heel verdrietig dus!!! Geen verhaal verder, dit is wat er stond.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow jeetje dat had ik niet meegekregen, wat erg!! Ik wens Juffie en man heel erg veel sterkte!!!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ff een vraagje:

Weet iemand in de buurt van Drenthe, (kop) overijssel, Flevoland ook leuke uitjes voor een groep van ong 40 pers. in de leeftijd vanaf een jaar of 15??

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

:D Kijk, met jou kan ik praten :p

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, spannend morgen weer!

@Pooh, veel plezier met eten! Waar ben je gaan eten??

@Einneh, heerlijk he, ben ook lekker aan het luieren en nog heerlijk in mijn huispak ;)
    En nee sorry zou het niet weten die uitjes.. Ga je wat organiseren??

@Pampapilio, jij ook bedankt voor je tips wat betreft de schoonouders.. Ze kwam net een bak champignon-soep brengen, denk dat ze beetje voelde dat er wat was. Dus dat vond ik ook wel weer onwijs lief... 8)
    Jeetje wat een dag he! Je bent zeker verwend, geweldig! Die tas heb en ik ken ik niet, heb ik denk ik gemist ;)

@Juffie, jeetje meid, hoor net pas wat er is gebeurd... Heel heel veel sterkte wat een verdriet, bah.. :(

@Einneh, nee sorry kan je niet helpen.. Hoe dat zo?

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Whahahaaa! Tof shirt zeg! En mooie buik heb je ook :$

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    We hebben van de kerk een uitwisseling met Polen.
    De Polen komen dit jaar weer naar Nederland en we zijn van plan om in Drenthe te gaan bivakeren maar er zal wel een leuk programma opgezet moeten worden.

Ik zal proberen mee te helpen om dit allemaal te gaan bedenken maar het is best wel lastig moet ik zeggen!
    (organiseren lukt me nog wel maar meedoen zal wat lastiger zijn ze komen eind augustus ;):D)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waarschijnlijk wel ja :p HAHA!!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden even super snel tussendoor want mijn papa en mama kunnen elk moment hier zijn, maar wilde nog even de laatste buikkfoto met jullie delen! Het wordt wel wat hè :D

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En nog 1 met mijn oudste dochter

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Mooie buik Elea!!

Ik ga hier een boek schrijven over etenswaren waarvan je last krijgt van maagzuur :$ bah.... ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh bah Einneh !!!
    Prachtig Elea, het wordt zeker wat :D !!

Deel Deze Pagina