Ik lig altijd met het hoofdeinde iets hoger dat wil ook nog wel eens wat helpen!! Dat is idd wel aardig wat Sam! Wij hebben hier de blauwe envelop ook in huis dus kan de spullen gaan opsturen, aangifte staat al zo goed als klaar!
hey hey dames! kwam ff snel kijken. Mooie buik Elea en mamachan 20 weken echos:succes meiden! buikfoto van vandaag: View attachment 53226
Zo een douche doet een mens goed Heb gelijk weer wat energie en heb maar even het bed verschoond, dus vannacht in een heerlijk fris schoon bedje 8) Vind dat altijd zo heerlijk!
@Es, heerlijk is dat he! Ik heb vandaag ook het bed verschoond @Mamma chan/Petatje, mooie foto's/buikies meiden, super! @Sam, stomme belasting, ben nog steeds pissed op ze :x @Hier, Ga het ook niet laat maken.. Sta er ook weer versteld van hoe snel dat weekend is gegaan grrrr :x
Nancy ik vind het niet zo heel erg dat het weekend snel is gegaan Zo is het snel morgenochtend 9 uur en kunnen we weg voor de echo! 8) Ben nu wel zenuwachtiger als vorige week..
O ja voor jou is het natuurlijk ander verhaal Ik mag fijn gaan werken, lekker contrast ook bleh :x Meid kweet het nog als de dag van gisteren, spannend weer!
Petatje prachtig !! Nou het is al 'opgelost'. Ik had eerst een hele domme fout gemaakt, waar ik zelf al achter kwam !! Had een bedrag bijna verdubbeld HIHI.. Maar wat blijkt nu, onze voorlopige teruggave van het huis zeg maar is veel te hoog en daarom moeten we zoveel terug betalen. Het kwam nu op 1300 euro, maar gelukkig kreeg ik dik 1200 euro terug dus al met al maar 22 euro betalen, maar is toch wel jammer, anders hadden we mooi 1200 extra gehad, maar dat is niet anders. Die hebben we nu zeg maar al gehad We hebben gelijk de voorlopige aanslag van het huis maar even veranderd voor 2010 dan hebben we dit gedoe niet weer !!
hai dames ik heb echt helemaal niks terug gelezen, ik heb van 9uur vanochtend tot 15.30uur vanmiddag geschildert aan een stuk door en daarna nog tot 18uur opgeruimt. het moest af want manlief moet morgen weer gewoon werken. ik ben gebroken, ik kan bijna niet meer lopen van de pijn (ja eigenwijs had dit nooit moeten doen). dus ik ben er weer snel vandoor en ik ga lekker liggen. morgen school en naar de vk dus ook weer een lange dag. fijne avond knuffie
Leuk shirt Es! En alvast succes morgen bij de echo! Gefeliciteerd Nancy met je 22 weken! En ik vul wel in hoor... Zooooooooooo Pam, lekker geshopt! Super zeg... Wel jammer dat jullie voor de rest zo'n pech hadden. In Drenthe heb je wel de hunnebedden Einneh. Misschien is dat iets voor het uitje.... In Polen kennen ze die immers niet.... Wow Elea! Mooie buik hoor.... Mamma Chan en Elea succes morgen bij de echo! Mooie buik hoor Mamma Chan! Sam, dat is wel heeeelllll veel! Hoop dat de expert nog e.e.a. kan wijzigen... *edit: fijn dat het al opgelost is* Mooie foto's Petatje! Hier: vanmiddag op visite geweest, was niet zo geslaagd/gezellig. Hebben wij daarvoor de 9-maandenbeurs opgegeven:x.... GRRRRRR! Gisteren hebben wij ze gesproken dat wij tussen 2 en 3 zouden komen. Krijg ik vanochtend een sms dat ze eerst nog weg moeten en rond 3, half 4 weer thuis zijn. Wij dus zorgen dat wij er om half 4 zijn (let wel, ze wonen 1,5 uur rijden bij ons vandaan). Was helemaal niet gezellig en ze hadden niets te melden, daarbij hing er een soort spanning in de lucht.... Gaan we eten, krijgen we tot overmaat van ramp te horen dat wij na het eten direct weg moeten want ze moeten naar dansles! WAT??????????? Ahhhhhhhhhhhh, dat was niet de bedoeling!!! Zeg dat dan eerder, dan hadden we naar de 9-maandenbeurs gekund. *Verder klaag ik niet hoor*
@Sam, AHA ook weer opgelost Nou doe het je niet na hoor.. Laat het altijd doen want snap er geen snars van... @Kikkert, eigenwijsje Rust nu maar goed uit hoor, welterusten @Dithje, wat een stel Nou daar hoef je dus ook niet meer heen.. Lekker is dat :x
Kikkert foeifoei!!! Gekkie!! (maar zo herkenbaar)... Dithje: Jeetje dat is zeker balen zeg Hadden jullie dus wel heengekund!!! Einneh: Orvelte is een erg leuk historisch dorpje, veel te zien, is dat wat ??
Ha meiden, Er is een boel geschreven. Alles een beetje vluchtig doorgelezen maar nu onderhand ook alles alweer kwijt. Dus ik hou het even algemeen: Meiden met de buikfoto's mooi hoor, jullie groeien ook al lekker. Verder heb ik nog een mooi shirtje voorbij zien komen van Es geloof ik. Leuk, ik heb hem in het zwart maar in het roze is hij helemaal geweldig. Meiden met zuurbranden, pfff hier ook last van. Ach het hoort erbij en anders lekker wat innemen hoor of bespreken met de vk. Juffie, meid heel veel sterkte! Meiden die de echo hebben morgen. Heel veel plezier! Pfff, ik weet het niet meer, haha. De laatste dagen goed geslapen dus ook wat minder last van mijn bekken. Vandaag de was weg gewassen en gestreken. Kom net lekker uit bad maar merk dat die buik al aardig in de weg begint te zitten, haha. Morgen weer proberen te werken maar zoals ik me nu voel moet dat wel lukken. EN............ ja hoor sinds donderdag ongeveer voel ik mijn meisje ook. Eerst dacht ik ja ik voel haar maar begon weer te twijfelen. Nu weet ik het echt zeker. Vanmorgen ging ik ook luisteren met de angelsound en toen ik haar hoorde bewegen voelde ik haar ook, dat was dus een goede bevestiging. Van buiten voel ik het nog niet maar het begin is er. Ons meisje is lekker druk vandaag. Meiden ik duik zo lekker mijn bedje in. Slaap lekker straks.
Marsim fijn zeg !! Hier beginnen de kriebeltjes wat serieuzer te worden eindelijk Met Jildou kon manlief bij 24 weken meevoelen, maar denk dat het nu wel eerder gaat worden, ondanks dat mijn placenta voor ligt, maar de kleine schopt heel laag, onder de placenta zeg maar..
Ja leuk he !! Ik ook !! Al voel ik het daar dus wel al veel langer kriebelen, maar nu wordt het serieus. Op de echo gister zat het dus keihard tegen mn blaas te trappen.. geen wonder dat ik met deze wel vaker naar de wc moet Dat hoefde ik bij Jildou niet tot de 30 weken !!
Het is zo'n intens moment even tussen ons. Ik betrap me erop dat ik dat ik dan een glimlach van oor tot oor heb. Andere mensen zullen wel denken wat zit die ineens te lachen, haha. Super dat je het nu wat duidelijker begint te voelen. En fijn zo lekker elke keer tegen je blaas, haha. Zo zie je maar elke zwangerschap is anders. En sneeuw, grrrrrrrrr. Laat het maar lekker daar ik ben het echt goed zat.
Nou mag van mij helemaal wel opdonderen , ik ben er ook klaar mee !! Haha die smile heb ik ook hoor !! Heerlijk !! Ik begin ook wel eens te kletsen, was je daar weer HAHA... Maar ik ga mn bedje in, tot morgen maar weer!!!