Goedenmorgen meiden, Vandaag een vrij dagje , maar moet veel doen. 2 uur autorijles in ochtend, 13.00 fysio, dan met mijn moeder voor laarsjes kijken voor trouwen, dan naar de notaris, en mijn vriends opa en oma komen vanavond We gaan morgenavond voor een wiegje kijken op marktplaats, deze, wat vinden jullie Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Es leuk shirt zeg, en succes he zometeen mamachan mooie buik al Petatje wow wat een buik al, mooie fotos ook zeg, vooral die 2 e, leuk Marsim wat leuk dat je haar voelt, lijkt me zo geweldig. Fijne dag allemaal. xxxxx
Goedemorgen meiden! Het etentje gisteravond was erg gezellig. Maar goed dat zp geen knoflooksensor heeft, want men.......... We waren om 22.00 uur thuis, en toen was het ook wel weer genoeg geweest. Vanmorgen dus lekker rustig aan. Sebas is nog bij m'n ouders, maar ja....uitslapen zit er gewoon niet meer in na 2,5 jaar zo'n ritme Plus dat ik natuurlijk ook 's morgens m'n injectie moet hebben. Nou ja, lekker met de laptop op de bank OS kijken O, en vandaag 8 jaar getrouwd! @ Einneh: ja hoor, is gewoon zonder recept verkrijgbaar. Ik ben normaal niet zo van de drankjes. Pillen maken me niet uit, groot of klein, gewoon ff doorslikken. Maar drankjes.... Ik moest dus ff wennen aan de mintsmaak van het drankje, maar heb het gewoon prima binnen kunnen houden. Ik zou bij de apotheek wel ff zeggen dat je zwanger bent. Bij Sebas mocht ik het gewoon hebben, maar je weet nooit of er iets in de samenstelling ofzo veranderd is. @ Sam: hier ook al meer last van maagzuur dan bij Sebas rond deze tijd hoor. En fijn dat de perikelen met de b-dienst opgelost zijn. @ 20 wkn echos: succes vandaag meiden! @ Petatje: mooie fotos! @ mamachan: mooie buik hoor. Gaat prima! @ Kikkert: o, o, o, meis....zou jij het niet rustig aan doen? Ik begrijp dat dat niet helemaal gelukt is. Vandaag rustig aan he! @ nancy: sterkte in de strijd vandaag! @ Dithje: wat een bizarre visite!!! Ook lekker gastvrij... :xNou ja, daar hoef je dan voorlopig niet meer naar toe, toch? @ Marsim: fijn dat je je wat beter voelt! Maar wel rustig aan he, met werken. En leuk dat je je kleintje ook voelt. @ Eline: lekker een dagje vrij! Geniet ervan (ondanks je drukke programma) En leuk wiegje hoor!
Goedemorgen!!! Ik ben zenuwachtig! Duimen jullie dat ze nu de hartkleppen en nieren wel kunnen beoordelen? Ik zorg dat me blaas extra vol is.. zodat dat het probleem niet meer kan zijn Ben benieuwd naar het andere apparaat van de Gyn.. schijnt een stuk beter te zijn daar de echo apparatuur.. Laat het weten als we terug zijn! xxx
@ Es: succes! Hier draaien de duimen hoor! Enne...dat andere echoapparaat is idd veel beter (weet ik uit ervaring )
Es: toi toi toi en hopelijk is alles goed te zien en allemaal aanwezig in goede orde. Moet je trouwens met je 20 weken echo een volle blaas hebben? Dat wist ik niet. Eline: schattig wiegje. Ga zo meer dan deze bladzijde bijlezen. Onze pc is kapot dus even stiekum van het werk een beetje bijlezen en schrijven (forummen, mailen, hyven en facebooken). Fijne dag allemaal
Goedemorgen ladies, Mooie wieg Eline! Succes met alles vandaag... Gefeliciteerd Pooh met jullie trouwdag! En inderdaad visite was erg gastvrij... heb het wel even gehad met hun. 20-weken echo's: heel veel succes meiden! Hier: ontzettend slecht geslapen...zoals elke zondag. Iemand anders dat probleem ook. Ik slaap echt elke zondag zo slecht dat ik al met een achterstand aan de nieuwe week begin. Na ja, vandaag niet zo ver weg dus lekker om 16.00 uur thuis. Morgen een heftige dag op het werk dus dan ik vandaag wel lekker. Hoewel ik wel 63 nieuwe mails heb van 1 dag vrij. Ga er maar mee beginnen... Tot later!
Thanks! Pfff, Dithje....je bent dus nog wel ff bezig met bijlezen van je mail. Zit je je onbewust zondagavond druk te maken over dat je weer moet gaan werken? Dat zou het wel verklaren. Ik had het voordat ik thuis kwam te zitten ook wel hoor. Maar dan op maandag (ik werk normaal gesproken dinsdag t/m donderdag) Ff een lekker bad voor je gaat slapen? Sterkte in de strijd vandaag en rustig aan he!
Dithje wat naar zeg dat je op zondag altijd slecht slaapt. Misschien idd omdat je maandag weer moet werken, dat je je daar druk om maakt? rustig aan he xxxx
morgend dames! Es:veel succes straks! ff snel een vraagjens meisje lag vorige keer met hoofdje naar beneden. Nu voel ik ze regelmatig daar "schoppen",daar is zo onder men schaambeen of er net boven. Nogal moeilijk te omschrijven maar is dat niet te laag?
Volgens mij is dat niet te laag hoor. Ze heeft nog alle ruimte om lekker te draaien, dus kan ze afwisselend met haar hoofdje naar boven of naar beneden liggen.
Joehoe Hier net terug van echoo Alles was goed met ons meisje!! De bmm(baarmoedermond) was ruim 4cm!! Op naar 12 mrt
Hebben jullie nu ook dat jullie de beeb bijna de hele dag voelen. Was het eerst alleen nog savonds in bed, begint het nu al voor het opstaan en net in de auto was het ookal lekker druk. Ik denk dat hij/zij nu even aan het pitten is. Het is nu even lekker rustig. Goed dat jullie aangeven dat ik een volle blaas moet hebben. Bij de vorige echo vroeg ik het en toen zeiden ze dat het tegenwoordig niet meer nodig is met dit apparatuur. En eerlijk gezegd kan ik het mij niet meer herinneren van de andere 2. Ik dacht alleen dat ik juist toen bij de eerste echo een volle blaas moest hebben. Whatever! In iedergeval tips zijn welkom Pooh gefelciteerd! Dithje, qua slapen scheelt het heel erg per dag. Toevallig gisteren heerlijk geslapen. Maar idd is het niet omdat je aan het stressen bent voor je werk? Petatje: de baarmoeder zit nog vrij laag dus het is goed mogelijk hoor dat je het zo laag voelt. Ik ga weer werken... geen zin haha
Yes!!! daar zijn we weer!! hier een hele gelukkige mama!!! Alles is goed!!!! Hartje was heel goed zichtbaar en was heel bijzonder om te zien! Nieren en longen in orde! en een extra bevestiging van een meid Mijn dag kan niet meer stuk!! ben zoo gelukkig!!8)
Geen idee Pooh, zou wel heel goed kunnen natuurlijk... Na ja, nog een paar maanden volhouden en dan verlof!
@ Mamachan en Es: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! @ Dithje: hou vol @ Koekkie: hier nu ook de hele dag door beweging. Soms een paar uur niet, maar ja, er moet ook geslapen en gegroeid worden he?
Goed nieuws Mamma Chan! Fijn dat alles goed is met jullie meisje en dat je bbm 4 cm is. Jammer genoeg hier nog niet Koekkie. Begin ons mannetje wel steeds meer, harder en vaker te voelen maar nog steeds met name 's avonds. Maar ja, mijn placenta ligt dan ook aan de voorkant... Super voor je dat jullie beebje zo lekker druk is! Fijn Es dat ze alles deze keer hebben kunnen beoordelen en dat alles goed is! Thanks voor jullie reacties trouwens! Denk wel dat het pre-werkstress is8).... Daarbij komt dat ik nu al weken slecht slaap op zondag en dan ook met de instelling naar bed ga 'ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht'. Dat zal ongetwijfeld ook niet meewerken.