super Es! wat zal je blij zijn. ben ook best zenuwachtig voor de screeningsecho. ik moet nog andere halve week geduld hebben. helaas echocentrum vol, moet nu in het ziekenhuis laten doen. dat vind ik iets minder.
Trouwens ben ik de enige die niet weet of ze een jongen of meisje krijgt? En misschien zelfs niet wilt weten?
mamachan en es: gefeliciteerd meiden!! koekkie: wij weten ook niet wat het wordt, hebben de andere kant op gekeken toen ze bij de beentje ging kijken. dus je bent niet de enige kleintje trapt flink vanmorgen en ook veel op mn blaas joh, lijkt dat je om de 5 min moeten plassen pfff. maar ja alles voor een mooi wondertje he.
Es super van goede echo, mooie foto. Zijn er hier nog meer die echt nog helemaals niets voelen van de baby?
Dag dames! @Pooh, fijn dat je etentje leuk was! En knoflook mmmmmm jammie En gefeliciteerd met je 8 jaar getrouwd zijn! Toevallig zijn Bas en ik a.s. woensdag 8 jaar bij elkaar @Es/Mamma chan, gefeliciteerd meiden! Weer een hele geruststelling, super!! @Koekkie, Sam wil het ook niet weten en ik weet het maar heb het hier op het forum alleen per PB bekend gemaakt omdat onze omgeving het niet mag weten en ik hier al herkend ben @Eline, druk dagje, veel succes! En leuke wieg, cuuute!! @Dithje, balen zeg van dat slapen Ik herken wel wat Pooh zegt, ik had dat in mijn vorige baan heel erg.. @Hier, zit weer eens ziek thuis Hoofdpijn, keelpijn en behoorlijk lamlendig bleh! Ook een klote-nacht daardoor achter de rug en kwam dan ook pas 11 uur m'n bedje uit. Vandaag dus maar rustig aan op bankje etc.. Fijne dag meiden!
Dames met goeie echo gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel he !! Petatje: HIer de placenta aan de voorkant en heb de kleine alleen nog maar daar gevoeld !! Dus dat kan !! Koekkie: Hier willen we het niet weten, dus wij weten niet wat het wordt !! Dithje: Hier wordt de kleine ook steeds drukker. Jildou heb ik vanaf 16 weken echt dagelijks gevoeld en niet 1x op een dag en werd ook steeds meer. Deze nu dus ook!! Zo hier vanochtend vriendin geweest, heeft ons weer geknipt en had uberschattig mutsje met slofjes voor ons gekocht Zoo lief !! Werd vanochtend met honden wandelen eerst weer zo misselijk, gelukkig is het afgezakt !!
@ Es: mooie echo @ Koekkie: hier weten we het nog niet, maar willen we het wel weten. En waarom is het ziekenhuis minder als het echocentrum? Ik loop zelf bij de gyn voor controles en niet dus bij de vk. Oke, het is minder "knus", maar ze zijn in het zh wel superkundig. @ Nancy: beterschap meid!!!! @ Sam: gelukkig dat het weer is afgezakt. Maar je bent dus nog niet helemaal de oude.
Kheb alles teruggelezen maar dit maal zonder kladblokje erbij dus even wat ik nog uit mn hoofd weet! @Es: Jeeeeeeeeeej een goede echo en geen spontane piemel-groei! hihihi @Mamma Chan: Gefeliciteerd met de goede echo! kheb gewoon helemaal zin in die 20 weken echo.. @Dithje: Mn ventje beweegt hier ook meer en meer en voel m nu elke dag een paar keer per dag heel duidelijk.. soms heel lang beweging en soms ff kort wat duidelijker of drukker.. Ik voel alleen nog geen duidelijke schopjes eigenlijk, t lijkt meer koppeltjeduikelen @Nancy: beterschap meis! en misschien een stomme vraag.. maar je had t over hoofdpijn? heb je toevallig hyacinten in huis? Ik merk namelijk dat die weer helemaal in zijn in de plantenbakjes en dingetjes in de winkels en ik krijg altijd extreme hoofdpijn als ik zon ding in huis heb! Is vaak iets wat mensen niet weten van zichzelf.. vandaar @Sam: oh balen meis, rustigaan met eten dus.. beterschap ook voor jou! @Es: jij bent wel van de broodjes knakworst he? ik heb je er al vaker over gehoord namelijk.. hihi Hier net twee pizzabroodjes gemaakt en opgesmikkeld.. dat ging er wel in.. Ik heb trouwens de laatste tijd ineens veel trek! vooral 's avonds en 's nachts! en ik wil echt niet teveel aankomen maar me inhouden is soms ook zoooooo moeilijk! Pffff dan heb ik liever helemaal geen honger hoor.. hihihi
Iemand trouwens schaatsen gekeken? Wij hebben vannacht weer voor de tv gelegen (in bed ) en wat een wedstrijd!!! Ik gunde t wust zo maar t was soms zoooo spannend.. helemaal gaaf!
gefeliciteerd Es! deze morgend 4 pyjama's gaan halen. heb dan zojuist een inventaris gemaakt van wat we al hebben. Denk dat ik wel bijna rond ben voor de eerste maand. Enkel nog wat rompertjes denk ik. Hoeveel pyjama's/rompertjes en boxpakjes heb je zo nodig van maatje 50/56?
Petatjes: Ik zou iets van 7 pakjes doen, heb je altijd voor elke dag 1 zeg maar en dat geldt ook voor rompers. Er komt vaak genoeg bij !! Zo hier dus nog misselijk, net met honden gelopen, maar werd ik niet echt vrolijk van, ook nog eens regen, regen en nog eens regen Maar goed, we hebben het weer gehad. Ik voelde net voor het eerst een hogere schop !!
Hi Pooh, eerlijk gezegd vond ik het al jammer dat we niet zoals bij mijn vorige VK bij hun op kantoor de echo konden doen (kwam een gynaecoloog/radioloog langs en heeft ons begeleid bij 1 mk en 2 zwangerschappen). Nu had ik mij er bij neergelegd dat we naar het echocentrum moeten gaan (ook in een ziekenhuis) maar die zitten vol en is het nu een groot ziekenhuis geworden. Idd minder 'knus' maar ook heb ik nu het gevoel dat het allemaal zo heftig cq medisch is. Ik ben al zenuwachtig genoeg. Allemaal in het hoofdje hoor!