Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy & Sam beterschap!

Nee Pam, hier geen schaatsen gekeken. Ik lag vroeg in dromenland. Was wel mooi hoorde ik.

Es & Pam, ik begin ook weer trek te krijgen. Ik denk dat ik snel boven mijn startgewicht weer zit. Ik zit nu al te bedenken wat ik vanavond ga (wil) eten. Terwijl de afgelopen maandagen vond ik een boterham al genoeg.

Petatje, rompertjes kan je niet genoeg van hebben. Vooral in het begin gaat er wat doorheen. Dit keer natuurlijk zomerkindjes maar bij mijn 2 kids was ik bijvoorbeeld gek op van die pakjes aan-een met voetjes. Ideaal. Met een zomerkind zal het allemaal anders zijn.
    Je bent er al aardig klaar voor joh!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja al verder dan mij iig :D :D !! Maar heb net wat leuks gezien dat ik deze week ff ga halen :p !! Mn eerste dingetje :D

Aah Jildou ligt lekker te spelen in bedje, wordt net wakker :D !En denk dat ze de luier ook ff volgooit, ritueel :p

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Es: kweet dat ik je eigenlijk moet mailen over de site, maar tis iets kleins dus denk meldt t even zo :p

Bij "wat ben ik" staat nog bij mij dat we beide denken een meid.. daar mag wel ff achter dat we t nogal mis hadden! ;) hihihih :D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, sterkte met je misselijkheid bleh :(

@Pampapilio, nee geen hyacinten in huis maar bedankt voor de tip inderdaad! :) Heb net paracetamolletje ingenomen en gaat nu wel aardig, voel het wel sluimeren :(
    En eten, hou op schei uit, hier vreetzak eersteklas ;) Vandaag wat minder omdat ik niet lekker ben maar heb net wel een hele bak cherrytomaatjes op met aromat, gezond dus :p

@Petatje, leuk leuk! Wij hebben echt van alles wat en enorm veel rompertjes. Ik denk dat wat Sam zegt wel ok is hoor, al heb ik er natuurlijk (nog) weinig verstand van 8)

@Hier, bedankt voor de beterschapswensen meiden! Voel me nog steeds belabberd, hoofdpijn wel wat minder na het slikken van paracetamol.. Word er wel een beetje moe van hoor, ben nu al 3x ziek thuis geweest in 2,5 maand :x

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Maar ja, eigenlijk is de 20 wkn echo ook "medisch", he ;)
    Maar ik snap je gevoel heel goed hoor. Hier is m'n hele zwschap medisch omdat ons eerste kindje div. zeer ernstige afwijkingen had. Een 20 wkn echo is dus voor mij ook niet bepaald romantisch;) Gelukkig heb ik deze zwschap minder last van het "medische" gevoel dan bij Sebas.

Geeft niks, niet zenuwachtig maken hoor. :D Je moet maar zo denken, het zh is maar een "verpakking". En...als ze d'r werk maar goed doen ;)
    Wanneer mag je voor de 20 wkn echo?

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Da's wel balen! Maar ja, het is niet anders he? Rustig aan en geef d'r maar ff aan toe. (mss heb je het wel ff nodig om lekker bij te komen ;))
    *knuf*

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap Nancy! Hopen dat je snel opknapt...

Bah Sam, misselijk:(. Hopen dat het snel over is/gaat, beterschap!

Hier geen schaatsen gekeken hoor Pam. Slapen althans poging doen tot;).... want vandaag gewoon weer werken natuurlijk.
    En eten...pfff, hou op zeg. Weet niet wat ik heb de laatste weken. In ieder geval heel veel zin in koekjes en snoepjes:). Gelukkig kan ik 8 van de 10 keer de verleiding weerstaan, want anders;).

Ahhhhh, zie net dat de klok 15 uur heeft geslagen. Even snel nog 2 mailtjes erdoor knallen en dan naar huis!

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    heb tot hiertoe:
    -9 paar sokjes (wit)
    -2 mutsjes
    -1 zonnehoedje
    -2 badcapes
    -1 dekentje
    -1 jasjes maat 68
    maatje 56:
    -4 rompertjes zonder mouwen
    -2 rompertjes korte mouwen
    -2 rompertjes lange mouwen
    -3 truitjes
    -3 warme pyjama's
    -5 boxpakjes
    -6 setjes
    Maatje 62:
    -3 rompertjes zonder mouwen
    -6 rompertjes korte mouwen
    -3 rompertjes lange mouwen
    -3 truitjes
    -2 boxpakjes
    -4 setjes

denk dat ik nog wat pyjama's en rompertjes insla en dan kan ik wel even verder. qua kleding dan toch hihi :D

Nancy:veel beterschap lieverd! dikke knuffel!

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Petatje: ik zou nog niet al te veel pyjamaatjes kopen. Vaak slapen de kleintjes ook gewoon in hun kleertjes, die zijn vaak ook heel comfortabel. En verkleden is dan nog geen hobby;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou het net zeggen Pooh :D !!!
    Ennu nog geen hobby?? Is hier nog steeds geen hobby :D

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Sam, ik ben momenteel met al die hormonen niet heel slim... maar wat bedoel je met geen hobby????:(

edit:
    Ah, 't duurde ff, maar het kwartje is gevallen! aankleden is nog steeds geen hobby!
    Pfff, die hormonen;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaha ja :D :D Geeft niets hoor ;) !!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Petatje wat heb jij al veel!! Super:D.

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Dag meiden

ff een ego berichtje heb geen fut om terug te lezen
    vandaag de 20 weken echo gehad
    en alles was goed, altijd fijn om te horen natuurlijk

Nu nog hard aan het klussen in het huis en is echt wel vermoeiend, merk dat ik niet zoveel meer kan als eerst. Best wel vervelend want je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk af hebben :D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou eerder voor nog wat badcapes gaan Petatje mocht je je nog even uit willen leven :D

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    zo hard heb ik me niet uitgeleefd hoor,krijg vooral veel van de oma en de meter hihi :D
    sowieso komen die op de lijst,en lakentjes ook natuurlijk.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI ooh :p
    Hier sta ik nog steeds versteld, we hebben nog totaal niets van schoonouders gehoord over de 20 w echo hoe dat was etc..

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, wow wat veel al, super meis! Laat je maar lekker verwennen hoor :)

@Luckyblue, super gefeliciteerd! En succes met de klus..

@Sam, wat!? :(:$ Af en toe hebbie van die mensen... Leuk voor je man ook, zijn eigen ouders, bizar ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja fijn he?? EN die past ook nog 1x in de week op, dus zegt genoeg wat een interesse.. We zijn het al gewend. Manlief maakt zich er niet meer druk om, ik kan dat wel eens doen, maar heb me er ook maar bij neer gelegd.. smoor er maar in :( !! Ze zijn ook niet de eersten die ik bel als de kleine er aan komt en Jildou gaat daar ook niet heen als ik beval overdag en moet dr kwijt ;) !! Maar o als er even iets moet gebeuren bij hun, dan kan manlief weer op komen draven, als we hier wat hulp nodig hebben, zien we ze niet hoor..

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ lucky blue: gefeliciteerd!!! Rustig aan hoor. Enne...dan moet je mannetje gewoon meer doen, hihi.

@ Sam: huh????:$:$ Echt te zot voor woorden. Gelijk heb je hoor: het moet wel van 2 kanten komen!

@ hier: vanavond heerlijk koken! Uit eten op maandag is nooit zo gezellig en na de italiaan van gisteren hebben we ook geen zin om wat te halen.
    Dus: gevulde kipfilets (met pesto, zongedroogde tomaten en mozzarella gevuld) met een plak rauwe ham eroverheen en dat in de oven....mjammie!, daarbij gebakken aardappelpartjes en een heerlijke salade. Nou, als dat geen verwennerij meer is, dan weet ik het ook niet meer!
    (Sebas krijgt lekker kibbelingetjes, met gebakken aardappeltjes en worteltjes, die doen we niet zo'n plezier met sla ;))

Morgenmiddag om 14.00 uur de 20 wkn echo. Ben eigenlijk best wel relaxed, dat had ik niet echt verwacht. Mss ook omdat we al zoveel gezien hebben, en ik echt het gevoel heb dat het goed gaat. Maar stiekem is het toch wel een beetje spannend hoor:)

Deel Deze Pagina