@Elea: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! weer een meidje erbij! leuk joh! @Kikkert: fijn dat je wat gerustgesteld bent.. en dat dus in principe alles goed was! en met 30 weken nog s spieken is altijd leuk toch? @Hier: ik ga weer zondigen hoor.. kheb HONGER en geen zin om te koken.. dus dat wordt rondje Mac of snackbar..... *schaaaaam*
@Pooh, haha ja als ik er alleen al naar kijk brrrrr terwijl ik gek was op kip hoor en kipfilet broodbeleg lust ik weer wel Raar verschijnsel haha Zal mij benieuwen of ik net als jou naar een gebraden kippetje zal vragen op het kraambed hahaha O in Voorburg! Loopt Bas zijn nicht ook, grote guitige vrouw met lange donkerblonde kleine krulletjes en haar vriend is een klein italiaantje met zwarte stekels Kan je bijna niet over het hoofd zien maar zal wel errug toevallig zijn als je ze zou zien/hebt gezien haha 8) maar er is wel meer toevallig geweest bij ons
O en ik ben trouwens daar geboren, in Voorburg, toen hadden ze nog een kraamafdeling Even een 'wist je datje' tussendoor whaha
Pamp sssssssssssssssssssst mac dan wil ik ook: gvd zeg ik weet niet wat ik heb ma daar heb iks teeds zin aan Hier de enveloppe al binne van de geb kaartjessolly, ma ik ben erg vroeg mja aangezien de eerste x zo is verlopen tjah
Ik ben ook al wel aan het kijken hoor Nancy, maar vind het op internet nog erg tegenvallen. Ook qua prijs8). De bedoeling is om gewoon naar de drukker te gaan waar wij ook onze trouwkaarten vandaan hebben, maar wanneer???? Die drukker is relatief goedkoop, voor 100 trouwkaarten toen E 200,- betaald. Wat goed Pooh dat je nog een beetje afleiding hebt kunnen vinden vandaag. Morgen ook nog een paar uurtjes volhouden... De eerste 13 weken luste ik ook opeens geen thee meer, terwijl ik sloten per dag dronk. Op een ochtend werd ik wakker en hmmm heb wel zin in een bakkie thee... Nu drink ik het weer met sloten. Raar hoor die hormonen. He bah Sam, het houdt niet op die misselijkheid van jou. Gefeliciteerd Elea! Placenta voor de uitgang is minder goed nieuws, kunnen ze daar nog wat aan doen? Gaaf Eline dat je geslaagd bent voor laarsjes! En oei wat komt de grote dag dichtbij nu, spannend! Fijn Kikkert dat de vk de tijd voor jullie heeft genomen en dat jullie met 30 weken nog een echo krijgen. Stelt toch gerust denk ik of niet? Heeft het gesmaakt Pam? Jeetje Mamma Chan jij bent er vroeg bij met de kaartjes! Maar ja, ook wel begrijpelijk voor jullie....
Dankjewel hoor meiden! Zit op een knalroze wolk De placenta kan nog omhoog komen, maar hij lag heel laag en door het litteken is het nog moelijker om omhoog te trekken. Zij had wel haar twijfels dus, maar je weet nooit hè. Ik hoop dat hij gewoon nog lekker naar voren en boven komt. Spannend Eline, al bijna trouwen! Ben benieuwd hoe je eruit ziet op de grote dag hoor, fijn dat je laarzen hebt gevonden Spannend Pooh! Je mag ook bijna voor de echo! Haha, ja leuk hè, Stef en z'n blonde harem De bofkont Oh wel fijn hoor Kikkert dat je met 30 weken nog een echo krijgt. Stelt toch wel gerust hè. En fijn dat ze de ijd voor jullie namen, ikzelf vind dat zo belangrijk. Het voelt altijd o naar als je alweer heel snel naar buiten gebonsjoerd wordt. En ik vergeet dan ook altijd van alles te zeggen of te vragen Pampapilio, eet smakelijk Hè gedsie Sam, wat naar dat je nou weer misselijk bent... Poeh hé, kaartjes! Was eigenlijk helemaal vergeten dat dat ook nog moet Hier hebben we lekker raclette gedaan. Dat is met kaas die je smelt in pannetjes. Mmmmm.... zo lekker Liefs Elea
tis patat geworden en smaakte niet als gehoopt blugh voel me nu ook niet lekker erdoor.. vette zooi ook! nu maar lekker toetje verzinnen dan.. of iets lekkers bij de koffie.....*kwijlt* ok nu moet t stoppen hoor! hahah of trek in hartig en zwaar.. of trek in CHOCOLADE.......... hellup
Elea, van harte gefeliciteerd mer het krijgen van een zusje ! Hier snotverkouden, dus ik ben er weer vandaar... Aan iedereen met een goede echo, van harte gefeliciteerd en ook mama chan, goed nieuws zeg.. Dikke knuffel aan iedereen en tot gauw...
Dan komt de baby waarschijnlijk te vroeg (i.v.m. bloedverlies (is erg gevaarlijk), had ik met mijn eerste ook) en krijg ik sowieso weer een keizersnede Maar we wachten het gewoon af Pam, dat heb ik nou ook altijd, heb ik ergens zo'n trek in en al tijdens het eten heb ik spijt Haha, idd het toetje kan dan een goedmaker zijn. Ik ga een lekkere eclair eten! Mmmmm.... Pippo, beterschap! liefs Elea
Ja zoiets dacht ik al idd Elea.. Maar vroeg het me even af!! Nou placenta je weet wat je moet doen!!! Dames tot morgen, ik ben kapot en ga lekker m'n bedje in!!
@elea ow das minder meid van de placenta hopenlijk verschuift hij nog, want de vooruitzichten zijn natuurlijk ook minder als die zo blijft liggen. dus ik zou zeggen hup hup placenta je kunt het . @de rest knuffel heb verder niks gelezen dus kan ik ook verder niet persoonlijk reageren, morgen heb ik weer wat meer tijd ik was net ff nieuwschierig aan t neuzen op hyves zie ik dat een "vriendin" zo noemt zij zich (is ze voor mij niet meer) ook ineens bekkeninstabiliteit heeft, allemaal zooooo toevallig alles wat ik heb heeft zijn ineens ook terwijl ze nu net de 12weken gepasseerd is. komt mss lullig over maar tis wel alles heel toevallig. ik ben zwanger wie wilt ook ineens zwanger worden zij enz... och ja laat maar gaan ik denk maar zo dat ze mijn dingen interessant vind . ik zie dat ik toch remie ben dus ik duik lekker mijn bedje in. trusten
@ Kikkert, wat fijn dat jullie wat gerust gesteld zijn. Jullie kunnen in ieder geval nog een keer naar jullie wondertje kijken met 30 weken. @ Es, super dat de echo helemaal goed was. Mooie echo! @ Eline, de bruiloft schiet al op en nu geslaagd voor laarsjes super. Mooie wieg en maak je niet te druk dat je de kleine nog niet voelt. Ik begin nu echt pas wat te voelen en dat was vanaf 21 weken. @ Nancy, beterschap meid! @ Pooh, nog gefeliciteerd alweer 8 jaar getrouwd. De tijd vliegt he. Volgens mij was jij ook degene met de 20 weken echo. Geniet ervan! @ Sam, vervelend dat je zo misselijk blijft en super vervelend van je schoonouders dat ze niet naar de 20 weken echo gevraagd hebben. @ Elea, nog een meid gefeliciteerd! @ Bubsie, hoe was het zwemmen? @ Petatje, jij schiet ook al lekker op met de spulletjes. Leuk hoor! @ Luckyblue, super dat jullie echo helemaal goed was, gefeliciteerd! @ Pippo, beterschap hoor! @ All, gister weer helemaal brak na het werk dus me hier niet meer kunnen melden. Vannacht weer heerlijk geslapen. Gisteravond een lekker druk meisje in mijn buik, geweldig. Ik merk wel aan mijn mannetje dat hij het nu ook wel graag wil voelen, haha. Ze trapte gister zo hard toen ik op de bank zat dat ik zei ga je lekker. Hij zat me aan te kijken zo van nou ik wil ook. Vandaag heerlijk een dagje vrij, lekker niks doen. Met betrekking tot de kaartjes ik ben wel al wat aan het rondkijken maar ik denk dat ik ook bij de drukker wat boeken ga halen. Heb dat met het trouwen ook gedaan en dat is toch iets leuker om dan even met zijn tweeën te neuzen. Nou ik ga nog lekker even mijn bedje in!