goedemorgen meiden niks terug gelezen sorry maar ben nog zo druk met de verbouwing we zijn al een week druk maar het eind is in zicht pffffff was iets meer werk dan we dachten ...hebben nu 2 slaapkamers klaar en nu moeten we er nog 1 en dan de overloop op zolder en trap dan de hal en dan de baby kamer ...dan nog alles schoonmaken en klaar dus er gaat nog wel ff tijd in zitten dus kan ff niet reageren hier sorry ...lig s,avonds ook al vroeg op bed want merk wel dat ik te veel doe maar ja het moet toch af he ... ...maar zodra het weer lukt kom ik weer met jullie kletsen ...... zag wel net dat lieve elea een 3e dochter krijgt super meid dikke knuf iedereen met een goede echo gefeliciteerd !!! zieken mochten die er tussen zitten beterschap !! iedereen een dikke knuf en tot snel knuf angel
Goedemorgen meiden! Iedereen weer redelijk tot goed geslapen? Hier wat minder: ik kreeg om kwart voor 2 ontzettende last van darm- en maagkrampen. Tijd op de wc gezeten, maar helaas voor niks. Ondertussen werd ik helemaal raar, kreeg ik het koud, dus ben ik eerst maar ff op de vloer van de badkamer gaan zitten (wel op 't kleedje hoor) Onder het mom van: als ik dan van m'n graadje ga val ik niet zo ver Het zou namelijk niet de eerste keer zijn.... Na een minuut of 5 ben ik weer naar bed gegaan en manlief wakker gemaakt, zodat hij in ieder geval wist dat ik me niet goed voelde. Het eerste wat ie vraagt: "vind je het morgen tot spannender dan je wilt toegeven?" Hmmm, daar zou hij wel gelijk in kunnen hebben.... Ben wel weer in slaap gevallen, maar werd vanmorgen weer wakker met last. Nu is het wel weer gezakt. Heb bedacht dat ik het vanmorgen lekker op m'n gemak doe, heb nog een hele lading series opgenomen, dus ga ik lekker die kijken. Sebas is naar het KDV, dus van hem helaas geen afleiding vandaag.... Maar ik zal zeker ook m'n gezicht hier laten zien @ Nancy: ik zal eens opletten vandaag. Het zou idd niet de eerste toevalligheid zijn, hihi @ Sam: jammer genoeg kan ik het filmpje niet kijken. Maar ik begrijp dat het om Jildou gaat die je helpt? @ Pam: haha, klein veelvraatje (maar troost je, je bent niet de enige ) @ mama chan: groot gelijk hoor, dat je alles op tijd regelt! @ Elea: ik duim dat je placenta nog de weg naar boven weet te vinden! @ Dithje: grappig dat jij dat ook hebt gehad met thee. Bij mij is het alleen nog niet over... @ Marsim: balen dat je weer zo moe was. Hoeveel uurtjes heb je gisteren gewerkt? @ geboortekaartjes: veel van de boeken die je bij drukkers kunt halen kun je online ook al inkijken. Je moet dan bijvoorbeeld zoeken op Intercard, Mercard, Buromac, CardXL etc. Nou meiden, tot later! Duimen jullie mee? We moeten om 14.00 uur.
Ela gefelic met je meisje Zieken beterschap.. Pff hebben jullie ook zo 'n groeipijn?? jezus zeer soms man ikke ben ook op de helft, Op naar de 25 weken bij mij Daarna wordt het spannend!! IK ga er van uit dat ik de 37 weken haal hoop ik dan..
Pooh klinkt als ikke vrijdagnacht, alleen ik moest overgeven !! Meid heel veel succes vanmiddag mocht ik je niet meer spreken! Wat jammer dat je het filmpje niet kunt zien. Is filmpje van Jildou die aan het stofzuigen is !! Verder hier heeft Jildou weer lekker geslapen en ik ook wel eigenlijk !! Hopelijk blijf ik wat fit, gaan we zo ff shoppen !!
@ Sam: hmmm, ik hoop alleen dat ik het sneller kwijt ben dan jij Eten ging er vanmorgen prima in, dat wel. Super dat Jildou lekker geslapen heeft, dan slaapt mama ook weer lekker, hihi. Ga je shoppen voor dat pakje dat je gezien had? @ mama chan: ik was van het weekend ook 20 wkn, en had toen ook zo'n last van groeipijnen.
@sam geweldig dat filmpje @mama chan vervelend van die "groei"pijnen, ik heb wel veel last van mijn buik maar de vk zei gisteren ook al dat mijn onderbuik net boven het schaambot erg gespannen was en dat dit door alles stress komt (gezien alles wat er aan de hand is in de familie) ik ben er snel weer vandoor ik moet me nog verzorgen en dan ff snel naar de peuterspeelzaal met dylan om het aanmeldingsformulier in te leveren want volgende week gaat onze grote/kleine man alweer naar schooltje nu het dichter bij begint te komen begint het toch wel te vreten aan me, voor het eerst bij vreemde achterlaten, tussen allemaal andere kinderen die hij niet kent poehhhhh....denk toch wel dat ik het heel moeilijk ga vinden maar ja das meestal zo papa en mama vinden het erger als de kids zelf hihi erg he... tot strakkies
He hallo, YOEHOE vandaag 21 weken zwanger hoe is het met iedereen. ik heb het niet allemaal gevolgd. Hier eigenlijk alles goed. Behalve dat het maagzuur is begonnen. vaak een bloedneus heb en vlekken in mijn gezicht. Voor de rest gelukkig geen lasten. Ik kan niet wachten op de echo. Wij hebben deze pas op 12 maart. Eigenlijk was de bedoeling om begin maart te gaan, maar dan is mijn man in het buitenland. dus hebben we het daarna gepland. maar dat duurt zolang. nog 2,5 week dan weten we of het een jongen of een meisje wordt en of alles helemaal goed en gewond is. ik ben dan 23,3 weken. de echo is de officiele 20 weken echo zoals in Nederland. Hier in Parijs krijgen we die op 22 weken. ik dus nog een week later. Vrijdag op kraamvisite bij 3 vriendinnen. 1 tweeling (2 meisjes), en nog 1 meisje en een jongen. 4 kids dus. ben erg benieuwd.
Mogguh dames! @Elea, jeetje dat is me wat met die placenta zeg... pfff @Marsim, leuk he dat druktemakertje in je buik vriendlief heeft het vorige week 1x voor het eerst gevoeld en daarvoor elke keer vals alarm. dan schopte het en dan riep ik 'm en was het weer weg En ineens was het raak! Duurt bij jou ook niet lang meer @Angel, wel rustig aan doen he!! Heel veel succes met de verbouwing, dat het maar snel af mag zijn met een heel mooi resultaat @Pooh, jeetje wat een nacht Denk toch dat je je (logisch!) inderdaad druk maakt, is niet niks.. Heel heel veel succes vanmiddag meis! @Kikkert, spannend Dylan al naar school! Zal wel moeilijk zijn ja.. pff als ik er nu al aan denk hihi @Hansje, gefeliciteerd met je 21 weken, gaat hard he! Ook spannende tijden in het vooruitzicht voor jou @Hier, hier nog thuis.. Vanmorgen werd ik wakker, misselijk :x Nu gaat het wel weer, dus ga zo even wat eten. Wel nog lamlendig, maar morgen wil ik wel weer gaan werken, het idee hoe het zich opstapelt daaro Fijne dag meiden!
Ik ga trouwens vandaag deze muurstickers bestellen. Deze voor boven ons bed in het wit. Onze slaapkamer is grijs met wit en de muur achter ons hoofeinde is grijs. Boven ons bed wilden we eigenlijk een schilderij maar konden niet slagen en nu lijkt me dit eerlijk gezegd veel leuker: Bekijk bijlage 53626
Goedesmorgens dames! En wat een lekker begin, ik zit hier stiekem in een licht lentezonnetje (waar bleef ie zo lang he?!) dus dat maakt mn dag gelijk goed Vandaag ook precies 20 weken! jeeeeeej ik zit op de helft! En nog een mijlpaal.... vriendlief heeft m net voelen schoppen!! Ben zoooo happy! hij kreeg gelijk een smile op zn gezicht.. hij vond t echt gaaf.. ben er zo blij om.. wordt het voor hem ook wat echter nu
@ Hansje: gefeliciteerd met je 21 wkn! @ Nancy: gaaf zeg, die stickers op de muur! enne..... blijf nou morgen thuis als je nog niet helemaal beter bent..... Echt, dan ben je er straks mss echt vanaf, anders lig je volgende week weer Dat werk ligt er ook nog wel als je terug komt (met een beetje mazzel niet, en hebben de kaboutertjes het voor je weggewerkt ) @ Pam: wat leuk!!! Geweldig he, hoe die mannen dan reageren! En gefeliciteerd met je 20 wkn! O, en nog wat: stuur dat zonnetje ook eens deze kant op?! @ hier: net ff wat lichte frustraties...kreeg een sms-je van m'n schoonzus. Veel plezier straks en of ik wel ff wilde bellen vandaag want ze willen weten of ze een neefje of nichtje krijgen..... Viel dus een beetje in verkeerde aarde; zullen we eerst maar ff kijken of het gezond is? En dan bellen we eerst onze ouders en onze beste vrienden waar we heel veel contact mee hebben en dan de rest... Sorry, hormonen.....
@Pampapilio, nou hier geen zon te bekennen hoor Gaaf dat ie het gevoeld heeft! Leuk he, en hoe ze dan reageren, zo leuk! @Pooh, mensen kunnen soms zo tactloos zijn :x Zij weet denk ik ook van jullie eerdere ellende.. Wat een d**s Ok ik zal echt aan mezelf denken morgen.. En geen kaboutertjes op mijn werk hoor boehoe
Lekker rustig aan doen vandaag Marsim! Zeker duim ik voor je mee Pooh! Wat naar dat je vannacht zo slecht geslapen hebt. Kan mij wel voorstellen dat het inderdaad ongemerkt toch ook wel heel veel spanning is. *knuf* Hmmmm, beetje ongepast inderdaad Pooh dat sms-je van je schoonzus. Of het een meisje of jongetje is is helemaal niet belangrijk, belangrijk is dat beebje gezond is. Gefeliciteerd met jullie 20 weken Mamma Chan en Pam! Es, gefeliciteerd met je 21 weken! Kan ik makkelijk onthouden omdat wij gelijk lopen... Ook jij gefeliciteerd Hansje met je 21 weken! Fijn dat het goed met je gaat! Vlekken in je gezicht, dat klinkt minder. Toch niets ernstigs? Wat vervelend Nancy dat je misselijk wakker werd. Hoop dat het eten een beetje lukt... En alleen naar het werk gaan als het lukt c.q. gaat, niet omdat het werk anders opstapelt! Eerst zelf goed opknappen!! Leuk die stickers! Wat gaaf Pam dat vriendlief de beeb heeft gevoeld! Hier, hier een zware zware dag. Net 3 heftige gesprekken (lees ontslagen) gehad en nummer 4 staat met een kwartiertje op de planning. Hmpf, merk toch wel dat ik door dit soort gesprekken helemaal leegloop hoor. Denk niet dat ik de rest van de dag nog productief zal zijn. Na ja, de dag duurt ook niet heel lang, want ik moet om 16 uur bij de vk zijn wat betekent dat ik om 14 uur de auto alweer in moet...
@Dithje, oei dat is zwaar.. dat hoef ik gelukkig nooit te doen want kan me indenken dat dat écht enorm zwaar is Doe de rest vd dag maar rustig aan hoor en dan om 14u richting de VK, dat is dan wel weer leuk Althans dat vind ik altijd
Vind het iedere keer weer zwaar ja... heb het nu al zoveel en zovaak gedaan, maar het blijft iedere keer zo'n K** moment! Maar inderdaad naar de vk is leuk!
Goedemorgen!! Dithje: Jij ook gefeliciteerd met je 21 weken! En ik ben heerlijk uitgeslapen, was ik echt aan toe na zo'n druk en lang weekend! Gisteravond verjaardagsfeestje gehad van mijn stiefvader, dus was ook niet vroeg thuis.. Me zusje's eerste vriendje ontmoet, hihi.. leuk he.. 15 jaar en dan je eerste vriendje moeten laten zien aan je familie.. ooww wat was ze zenuwachtig!! Ik ga even wat eten en zal zo nog even terug lezen..
@nancy ziet er mooi uit @pamp super dat je vriend hem heeft gevoelt. en hier ook geen zonnetje alleen maar regen @es heerijk dat uitslapen dat kan ik helaas nooit. net naar de peuterspeelzaal geweest met dylan, we moesten even naar binnen waar de 3 jarig kinderen zitten hij vond het wel een uitdaging en ging meteen met ze mee maar toen ze rond gingen rennen had hij zoiets van tsjonge jonge moet dit nou, en dit zei hij ook letterlijk jonge jonge....joei joei kindjes mag niet hahaha das dus echt dylan. moet eigenlijk nog naar de winkel maar die rot regen heb geen zin om er weer doorheen te lopen, ik kan wel met de auto gaan maar tsja lopen is beter hhihihi
@Es, haha leuk is dat he, zusje helemaal zenuwachtig.. Maar hij is goedgekeurd?? @Kikkert, hahaha lig in een deuk hiero, bijdehandje hihi Succes in de regen
@9maandenbeursgangers, wie o wie heeft toevallig de kortingscode van woordsticker.nl nog ergens in een tasje ofzo zitten? Ik heb de stand gemist daaro boehoe