@ Nancy: tja, idd niet bepaald tactvol. Natuurlijk kent ze de situatie, maar ja...de een kan daar beter mee overweg dan de ander... @ Dithje: pffff, wat een rotdag voor je zeg! Ik benijd je niet meid! Gelukkig mag je om 14.00 uur de auto in. Lekker de radio aan en hard meebleren, mss kun je het zo een beetje loslaten? Jongen of meisje maakt me echt niks uit. Tuurlijk zou een meid nu helemaal geweldig zijn, maar 2 jongens lijkt me ook geweldig. (eentje erbij dan he, als er vanmiddag ineens 2 in blijken te zitten wordt ik wel een beetje gek geloof ik...) Gefeliciteerd met je 21 weken en succes bij de vk vandaag! @ Es: hihi, arm zusje. Was het een leuke jongen? Hoe is het met je oma? En nog gefeliciteerd met je stiefvader @ Kikkert: hihi, die Dylan. Ik kan me voorstellen dat het ff wennen is voor je als je 'm straks moet wegbrengen. Dat stadium heb ik al gehad met de eerste keer KDV. Maar echt, ze hebben het er hartstikke leuk en ff een momentje voor jezelf is best lekker hoor @ Hier: ben vorige week aan een nieuwe legpuzzel begonnen, dus die heb ik vanmorgen ook maar weer tevoorschijn gehaald. Goede afleiding, het was ineens bijna 12 uur! Zo maar ff lunch maken (tosti?). Om kwart over 1 de auto in om manlief op te halen en dan door naar het zh. Tijd vliegt gelukkig!
Gelukkig gaat de tijd lekker snel Pooh! En loslaten gaat wel lukken hoor, nooit zoveel problemen eigenlijk... 'T is meer dat dit soort gesprekken heel veel energie kosten en ik nu helemaal leeg ben. Eerst maar even lunchen zo en dan zien we wel weer verder... Nogmaals heel veel succes straks en ik duim voor je! Hahaha Kikkert, lekker bijdehand mannetje heb jij. Geweldig! Alsnog gefeliciteerd Es met je stiefvader en wat leuk dat je je zusjes eerste vriendje hebt ontmoet! Was hij ook erg zenuwachtig en is hij goedgekeurd?
meiden wie van jullie heeft interesse in een esprit spijkerrokje (positie) het is mij echt te groot, valt net boven de knie en is maat 42. is echt een hele mooie rok en vind het dus ook erg jammer dat hij me te groot is
dylan is idd een bijdehandje af en toe ech om te lachen, maar af en toe ook lastig want hij heeft snel dingen door
@Kikkert, jammer zeg en bedankt voor het aanbod.. Kan je 'm niet op Marktplaats zetten? Mmmmmmm lekker kaasbroodjes!! zit hier aan de bleekselderij ivm vocht @Pooh, als ik je niet meer 'spreek': heeeeeeeel veel succes vanmiddag!!
ja ga hem idd op mp zetten. bleekselderij kan wel mmmm gaan zeggen maar dan meen ik het niet hihihi, maar toch smakkelijk
@Nancy: Meis ik zal s ff mn tas met folders induiken voor je! als ik met een kwartier me niet gemeld heb bel dan 112 want dan ben ik erin verdronken denk ik! hahahaha @Es: oooeeei spannenndddd... ik vond dat nooit zo moeilijk eigenlijk, zelf naar de andere familie dat vond ik erg! @Dithje: Pfff wat lijkt me dat zwaar om te doen meis! gelukkig heb je t bijna gehad en kan je lekker naar de VK vanmiddag, altijd leuk ff alles checken en luisteren! @Kikkert: hahahah wat een lekkerding heb jij zeg! jonge jonge.. hihihi geweldig! @Pooh: spannend meis vanmiddag, en ik denk dat je fam (schoonzus ofzo toch?) misschien juist wel goed bedoelt en luchtig vroeg naar de echo op die manier.. maar dat t verkeerd overkwam? Ik bedoel, smsen van "sterkte vandaag en ik hoop dat t gezond is" kan als te confronterend gezien worden of dat ze bang was je zenuwachtig te maken ofzo (als ik dat nu dus doe.. sorrryyyyyyyyy) Dus misschien dat ze daarom de aandacht op t geslacht gooit en op die manier dus vist naar je echo en dat ze graag weet hoe t gegaan is? Ik bedenk maar ff een andere kant aan t verhaal ik weet dat de hormonen vaak 1 kant op neigen en dan t liefst de ergste kant! hihi Zo had mijn schoonzusje van de week ff een verkeerde opmerking in mn ogen.. ze willen volgend jaar misschien gaan trouwen in juli dus dat ik die datum niet mocht bevallen. Anders was t zo lullig want dan moesten we naar hun bruiloft op de eerste verjaardag van ons kind........... uhm hallo? Denk je dan serieus dat ik kom?! toen ik zei dat we op zijn eerste verjaardag natuurlijk nergens nartoe zouden gaan schoot t niet echt goed geloof ik.. Komop.. is toch logisch dat als ik die datum beval zij de datum moeten omgooien?! iig dat is zo in mijn ogen.. Ondertussen zijn er al bergen data die ik moet vermijden in juli qua verjaardagen en weet ik t.. dat wordt een halve maand mn benen bij elkaar tape-en! @shyness: gefeliciteeeeerd!! helemaal goed! @Hier: trouwens een blaasontsteking denk ik.. vanmiddag even plasje langs de dokter brengen en dan maar ff zien..
@nancy: helaas meis, ik heb m niet! tussen de hele berg geen foldertje daarvan.. misschien omdat we daar niet echt gekeken hadden.. Hopelijk heeft iemand m voor je!
Hahahaha Pam, moet echt heel hard om jou lachen (uiteraard op de goede manier). Ga jij vooral je benen bij elkaar tapen en niet op de data bevallen dat men van de verwacht. Wat denken mensen nu zelf??? Ik ben het met je eens, zij moeten de datum van de bruiloft maar aan jullie aanpassen en als ze dat niet willen genoeg nemen met het feit dat jullie niet komen. Maar bah, blaasontsteking is niet fijn! Hopen dat het meevalt en anders dat je er snel vanaf bent...
Zo! ff de slaapkamer kast leeggeruimd en opgeruimd, want die gaat zaterdag weg zodat daar de spullen (ledikant en commode) kunnen staan van de kleine Zaterdag komt mijn schoonvader helpen de slaapkamer te verbouwen hihi.. 8) En die week (week 9) komt alles heb er echt zin in!! 8)
Hey meiden, nog ff gauw een berichtje voor ik manlief ga ophalen (anders ga ik weer te vroeg weg en moet ik nog langer wachten....) @ Shyness: gefeliciteerd! @ Pam: haha, nee, ik weet wat je bedoelt! Ben ook helemaal niet beledigd of zo. Ze is altijd nogal...tja.... ze is lief hoor, maar ze zijn altijd erg met zichzelf bezig. Dus hoe ze het sms-te is volgens mij wel precies hoe ze het bedoelde. Maar ik maak me er niet (meer) druk om. @ Iedereen: bedankt voor het mee-wachten en alle succeswensen! Zodra ik thuis ben zal ik me weer melden! x pooh
Ff snel gelezen hoor, ga zo ff met de honden uit, jil ligt lekker in bedje! Heb lekker beebjeshop gedaan .. 2 pakjes en rompers, kon het even niet laten ! Nou ja, had nog niets gehaald dus ach !! En nog leuk badpakje voor Jildou en een nieuwe beker, dus kom maar op ! Hier ook lekker vrolijk door het zonnetje, ook al is het nog wel koud.. Morgen komt er weer regen dus ik geniet ff !! Shyness gefeliciteerd!! Pooh.. nou idd lekker smsje!! Je zult nu wel weg zijn.. Succes!!!
@Dithje: Hihihi nou ik zou t bijna doen hoor! toevallig is rond mn uitgerekende datum mn nichtje jarig en wordt dan 7 zou t erg balen vinden als t op die dag komt (leg dat zon kind maar uit?!) ook is haar vader, mijn oompje jarig al zou ik dat al minder erg vinden.. die viert zn verjaardag toch niet vaak op die dag zelf en zou t wel snappen zeg maar... En dan hebben mn ouders hun trouwdag nog in die maand (maar das zo laat ik hoop niet dat dat m wordt ) en nu kwam mn schoonzussie dus ff daarmee.. nou pffff ik zie mezelf al zitten met mn benen over elkaar in t ziekenhuis "NEE NOG NIET TIS NOG GEEN 12 UUR GEWEEST!" We zien t wel.. en ik ben dan zon kreng ik hoop dan bijna dat t op die datum komt he........ slecht van mij he.. kan ze t mooi op dr buik schrijven
Dat waren btw even mn bitchy hormonen die praatte net he.. verders ben ik huis wel lief..... @pooh: tot strakjess!! spannennddddddddddd
trouwens nog ff iets.. hebben jullie ook zon "hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe" gevoel bij bepaalde dingen? Ik heb dus dat ik alles altijd perfect wil, en groots uitpakken enzo.. speciaal en origineel en apart.. En dan ben ik ook nog van de gadgets.. ik kost dus over t algemeen GELD! en t nadeel blijft dat de geldboom in mn tuin t nog steeds niet doet.. Ik heb nu weer droombedankjes gezien.. dus mn hebbe hebbe alarm ging weer en dat melde ik vriendlief even.. en die vindt ze niet echt nodig en toen ik zei dat t dan maar (mja.. maar... als je iets wilt is t altijd "maar" toch? ) 80 euro ofzo zou kosten extra viel ie even bijna om.. en vroeg ie of ik hoorde wat ik zei.. uuuuuuhhm...... En dan heb ik dus een droomspeelkleed gezien.. de rainforest collectie van de fisher price *kwijlt* en wat hoor je dan, ze gaan eruit.. Gaat pam dr alarm weer hoor hebbe hebbe hebbe hebbe!! (kind heeft nog geen behang op zn kamer maar mams wilt al een speelkleed kopen......... ) en laten ze nou ook zon ideale schommelding hebben van die serie..... *droomt* Dan komen de geboortekaartjes.. ok.. zoeken.. 18972348683726 sites gezien.. nee das allemaal niks.. niet speciaal genoeg, zoiets had die en die al.. zoiets zie ik te vaak.. niet mijn stijl.. En wat ik dan wel leuk vindt.. das weer niet te betalen! joh.. Dan moeten we nog behang uitzoeken en de kamer accesoires enzo (UHOH ) en dan heb ik weer onmogelijke crea ideeen voor t kamertje.. die moeten dan eerst wel lukken zeg maar....... Ik ben soms nogal een lastig persoon, een pietje precies en een eigenwijsje die weet wat ze wilt.. en nu nog zwanger ook.. Bij deze medelijden voor mn omgeving! en ik kom zwaaaarr geld tekort als ik al die leuke dingen zie en ideeen krijg!!!
@ nancy:marsim, was wel leuk or, wel vermoeiend. en mn bekken voelde ik af en toe wel. maar we blijven het waarschijnlijk wel doen. is wel lekker. beetje actief en daarna heerlijk ontspannen in het warme water. @ haha sam: zo'n hulpje kan ik ook wel gebruiken.. en je hond haha ff happen naar de stofzuiger. doet tie van mij ook wel eens haha @ kikkert: fijn dat jullie gerust gesteld zijn. en met 30 weken nog een keertje kijken ook leuk! @pooh, doe het lekker rustig aan meid! hopelijk voel je je snel beter. en hier duim ik ook mee voor vanmiddag om 14 uur voor je! @ dihtje nee dat zijn geen leuke dingen om te doen dat begrijp ik. succes nog even. je bent gelukkig bijna klaar. succes bij de verloskundige straks. shyness: gefeliciteerd meid!!! lekker genieten! @ nancy, zal ook ff kijken voor je. maar weet het ook niet zeker.