Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim Leuk :D !!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe POOH < zat net aan je te denken :D ..Gefeliciteerd :D !! Ik wacht nog wel even hoor :D !!

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Thanx! :D
    Jij bent daar ook een stuk beter in dan ik ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja denk het wel :p !! Ik kan er bij die van ons ook wel op wachten, dus op die van een ander helemaal wel :D !!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, GEFELICITEERD MEID!! Super om te horen allemaal zeg!! Moest echt aan je denken joh... En ik kan me nog even inhouden hoor :p
    Of ga ik je al PBen hihi ;)

@Pampapilio, ben benieuwd wat je verzonnen hebt meid!

@Bubsie, jij ook bedankt voor het kijken!

@Es, hier ook last van maar meer op het gebied van het kindje en niet zo zeer qua schoonmaken, ben niet zo schoonmakerig en zal het ook nooit worden... Vriendje doet een hoop en ik het hoognodige, dus het is echt niet vies hier, dat nooit! Maar toch ;) hihi
    Net alle zwangerschaps-felicitatiekaarten op de babykamer gezet bijv haha :(

@Marsim, lekker geshopt dus, heeeeeeerlijk! :)

@Hier, net het werk gebeld dat ik morgen weer kom werken, voel me wel weer ok ;)
    Straks komt het schatje eindelijk thuis, verveel me te pletter. Boontjes staan op; eten sperziebonen met aardappelpuree en visje, niet echt veel trek in maar moet gezond eten he 8)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    klinkt lekker Nancy.
    Hier rodekool met aardappelen en vlees wat manlief nog mee moet nemen zo met boodschappen doen is ie vergeten vrijdag ;) .. niet veel bijzonders dus, maar ach :D !! mijn dag is prima :D !

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh super meid :D

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben echt laaiend nu.....

die kl*te belastingdienst we krijgen echt brief na brief binnen, dan moeten we ineens dat terug betalen dan dat weer.... en nu komt ineens weer een brief van dik 1000euro wat we moeten betalen en waarom omdat die randdebielen een fout gemaakt hebben met de kinderopvangtoeslag en dan zeggen ze doodleuk nee mevr u heeft het forumulier niet opgestuurt terwijl ik het wel heb

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo laat de kinderkamer maar komen!!! alles is aan kant en opgeruimd en weggeruimd!! de schuur staat nu bom vol, maar dat interesseert me helemaal niks :p
    Nog een weekje geduld hebben en dan kan ik ook de commode in gaan ruimen en spullen kopen voor het ledikantje.. Whoeiii heb er zin in!! :D

Wij eten worstjes met sperciebonen en gebakken aardappeltjes :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland

en

Deze pakjes heb ik gekocht! Bij de eerste had ik ook een bijpassend mutsje en slofjes gekregen..

En voor Jildou:

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff kikkert dat is flink Piiiiiep :( !!!
    Maar veel heb je zelf in de hand he? Vergeet dat niet!!! Maar als ik het zo hoor, dat wat jij zegt niet.. Missen ze weer iets zeker :( !!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

klopt idd veel heb je zelf in de hand maar dit echt niet. maar het probleem is dat het hun woord tegen de onze is :x en dan winnen hun toch hoe je het draait of keert ik ben nu aan t bellen en wacht al 15min

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar als jij zegt dat je een wijziging hebt gestuurd, dan moet je daar een bevestiging van hebben gekregen..
    Ooh lekker, telefoonrekening even omhoog helpen :( Grr!!!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Pooh, al iemand kunnen bereiken meid?

Hier slecht geslapen deze nacht, erg droge keel doordat neus vast zit...dan te warm...och een oor jeukt gelijk en neus is de hel! Nog niet anders gedaan dan slapen hier...:(

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah knuffel Pippo, beterschap!!
    Maar lieverd, die neus moet ook vastzitten hoor ;) Echt waar :D !!
    Gefeliciteerd met je 19 weken!!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Vandaag wel 19wk!

Aan iedereen een dikke knuffel!

Sam, mooie kledij zag ik hier!

Nancy, heel mooi die muren...

Nummer 4, nog steeds niet gehoord, helaas!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, jij deugniet :)!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :$;):pHihi :D

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam sam sam, haha lekker mensen in de maling nemen he.

@ Pooh meid wat super om te horen dat alles goed is wat een geruststelling en nu vannacht lekker slapen he EN genieten!!

@ Kikkert, tja die belastingdiens pffff. Ze kunnen je het heel moeilijk maken, laat je niet op je nek zitten hoor!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hahahahaha Pam, laat die bitchy hormonen maar spreken hoor:D! Snap heel goed wat je bedoelt, alsof je de bevalling kunt plannen...
    Ik ga helemaal met je mee hoor Pam! Hier ook ontzettend last van het hebbe, hebbe, hebbe, hebbe syndroom! En het erge is, manlief heeft het ook:$ dus kunnen we elkaar gaan corrigeren en handhaven;);). En tja, een geldboom zit er al jaren op te wachten:D;).

Wat fijn Kikkert dat je recht hebt op de verleningen. Scheelt weer een stuk zorgen. Maar wat:(, afspraak bij de bedrijfsarts waar je niets van afweet... Gaat lekker...

Lekker geshopt weer Marsim, super!

Goed nieuws Pooh! GEFELICITEERD:D! En uiteraard heb je een pb-tje:)!

Ahhhhh wat eten jullie allemaal goed gezond! Ik schaam mij heel diep nu:) want ik heb onwijs zin in patatjes en heb dus net de frituurpan aangezet, na ja manlief heeft de frituurpan aangezet:$. Ik beloof jullie en mijzelf plechtig dat ik vanavond ook fruit ga eten voor de vitamientjes.

Sweet die pakjes Sam! Whahahaha lig in een deuk om jouw opmerking Sam, geweldig:D.

Beterschap Pippo! En hopen dat we snel wat van nummer 4 horen... begin het nu toch wel heel spannend te vinden dat we niets van haar hebben gehoord de afgelopen drie weken/maand.

Hier, bij de vk geweest vanmiddag. Alles was helemaal goed. Mijn bloeddruk is goed gestegen tov vorige keer, nu 120/55 en mijn baarmoeder zit nu 1 vinger boven mijn navel. VK vroeg of wij het geslacht van beeb al wisten, want op basis van de hartslag gokte zij dat het een meisje zou worden:$. Nou, het wordt toch echt een jongetje.. was wel een grappig momentje dus. De zwangerschapsketting is geen bezwaar volgens mijn vk, laat ik het zo zeggen ze gaf aan dat ze er niet echt een mening over had. Maar als ik het mooi vind moest ik het vooral doen en dan gewoon goed laag hangen. Denk dat ik er toch maar een ga scoren deze week;).
    Ook nog een goed gesprek gehad mbt fv/bv. Voel mij helemaal gesteund en geen 'slecht persoon/slechte moeder' omdat ik geen bv wil gaan. VK heeft aangegeven dat fv absoluut ook goed is en dat ik moet doen wat ik zelf wil. Yeah, voel mij al een stukje beter wat dat betreft en denk dat ik de keuze voor mijzelf gemaakt heb. Maar ja, niets is zo veranderlijk als een zwangere vrouw;);):p.

Deel Deze Pagina