Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Thanks voor de feli's :).

Aan de zieken veel beterschap, niet leuk en MamaT wat een hoop kilo's, ook veel beterschap!

Guppie, ik heb het ook, echt best pijnlijke scheuten af en toe alsof ik nies maar dan ook als ik niet nies dus zegmaar.. Zal erbij horen en ik heb het ventje gisteren goed bekeken en alles lijkt goed te zijn :).

Mooie kar hoor Lizz! Echt te gek wat zal je mams blij zijn!

Pooh, wel heel kort 3D maar niet bij het piemeltje, ik vond het er vreselijk uitzien en heb gezegd zet af zet af haha.

L78, wat lief dat je even komt kijken! Dikke knuff en ik duim voor je! xxx

De kv en etos doos??? Nu al??? Ik heb ze niet eens aan durven vragen joh voor de 12 weken! Ben zeker al te laat ook? Nah ja helaas dan maar..

Hebben jullie het januarinummer van wij jonge ouders al gehad? ikke niet nl... Of is die er niet? Ik zal es naar de prenatal lopen, neem ik em daar wel mee..

Hier:
    Trouwjurk gaat helemaal lukken, kundig wijffie en ze snapt helemaal de bedoeling, ben super gerust! Donderdag 2e keer passen en meten en dan moeten we al een heel eind zijn!

Verder zijn we naar babydump geweest in eindhoven en we zijn helemaal geslaagd voor een kamertje! Week 14 wordt de boel geleverd (kon eerder maar dan hebben we na trouwen en vakantie de tijd om te schuren en schilderen). Interbaby Miami (ledikant en commode want we hebben al een inloopkast) is het geworden, die vonden we helemaal te gek! Aerosleep matrasje erbij met 2 bijbehorende matrasovertrekken, piekstokje, 2 dekentjes en 2 lakentjes.. the whole shebang! We kregen er een gratis box bij ook nog! Bovenstaande allemaal dankzij schoonpapa :).

Daarnaast hebben we een maxi cosi luiertas meegenomen, een slabbetje van ed hardy met een koi karper erop (vindt Bart cool), een shirtje met Born in 2010 en mijn eerste zw onderbroek want ik wordt gek van die krengen van de h&m hahaha!

Wat vinden jullie eigenlijk van die aerosleep matrassen? En wat vinden jullie van puckababy slaapzakjes? Ikke is ff benieuwd!

Aaaaaaaaaaaaah en nu ben ik afgepeigerd! Ik ga ff zonnebanken en douchen en lekker eten koken!

Veel plezier vanaaf, verjaardagen enz, of lekker chillen en ik spreek jullie morgen wel weer!

xxx Sue

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oooh Pooh ik kom bij jou eten hacheeeeeeeee mmmmmmmm!

Es, ben jij ff blij zeg hahahaha mooi geregeld! Ik doe de deurtjes in maart/april wel ff buiten verven afhankelijk van t weer :)

Nancy, heerlijk grieken!! Als het maar over eten gaat hier hahaha, hongerrrrrrr! Succes vanaaf, wordt vast gezelli!

xxx

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Suekes: Is goed hoor meid, we gaan over 5 a 10 min aan tafel. Red je dat? :D
    En geweldig dat je zo lekker geshopt hebt en geslaagd bent! Super he, alles uitzoeken?
    Ik heb geen ervaring met Aerosleep matrassen, wel met de aerosleepjes die je op een gewoon matrasje legt. Had (en heb dus nog steeds) een voor de wieg en voor de kinderwagen. Voor het gewone ledikant hadden we een ander goed matras met een ademende toplaag. Over die aerosleepjes ben ik zelf erg tevreden!
    De puckababy slaapzakjes ken ik zelf niet. M'n schoonzus heeft ze wel gebruikt. Tja, als het gaat om het inbaker idee dan zijn de paccodoeken veel veiliger, worden zelfs goedgekeurd door het cb. De puckababy slaapzakjes volgens mij niet (maar ik kan het mis hebben hoor)
    Sebas hebben we een hele tijd ingebakerd, want meneer sloeg zichzelf gewoon wakker in z'n slaap en was heel onrustig. Met het inbakeren echt zo'n verbetering! Ging gewoon uren slapen, ipv max 3 kwartier!:$
    En een slaapzakje heb je in het begin nog niet nodig. Dan slapen ze gewoon nog in hun gewone kleertjes. Heb je hier wat aan?

@ Es: ben jij ff blij dat je weg bent!

Haha, we zijn inderdaad een "food-minded-clubje" :D

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hahaha idd fooooooooood! En hartstikke bedankt voor je info Pooh! Heb er zeker wat aan! Paccodoeken, ik ga het eens opzoeken!

Ben nog steeds benieuwd naar andere meningen natuurlijk!!

Dikke knuff en eet smakelijk (jaloers!!!!!!!!).
    xx Sue

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oja heb ff mijn handtekening aangepast en de juli2010mama's site erin gezet zodat je altijd via mij kan om erop te kunnen!

xxx

zoefffff en weg was ik!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Fooooodd!! Bij ons staan de pizza's al in de oven :D:D:D

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Eet smakelijk!

O, en pizza!!! Dat staat voor morgen op het programma.

Graag gedaan Sue.

8. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Hii even een ego bericht...

Gisteren zouden we naar Rapid City gaan... hoorden we voor het boarden dat ze niet zeker wisten of ze konden landen... FIJN

Dus wij het vliegtuig in... dikke turbulentie 40 min lang, vreselijk. Toen eindelijk kwamen we in RC aan waar we 3x geprobeerd hebben te landen, maar door een te sterke wind was het elke keer niet gelukt. Daarna gingen we weer rechtsomkeert naar Denver... door de turbulentie weer terug.

Ik was daarna kapot! Te veel stress... echt NIET tof... en ze wilden eerst ons geld niet terug geven, maar ons op de vlucht van vandaag boeken! En dat terwijl vandaag de storm daar los breekt! Gelukkig heeft mijn man een Senator status, dus dat heeft geholpen.

Moest echt bijkomen gisteren...

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, WOW dat is heftig zeg!! :$
    Kan me voorstellen, doe maar even rustig aan hoor brrrrr sterkte :(

10. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ik ben nu ook 14 kilo kwijt, bij mij blijft nog steeds nix goed hangen :(
    t zou nu onderhand moeten veranderen?

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @shelly; wat klote meis! poeh wat een gedoetje! hoe voel je je nu?

@sue; geweldig een zoon!!! van harte!!!

@poeh; gefeli met de 16 weken!!

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Beetje bijgelezen...

Suekes gefeliciteerd met een zoontje!!!! Yayyy

Lizz wat een geweldige kinderwagen!!!

MamaT 12 kilo afgevallen? Wow... en Claire ook al... phew hoe kunnen we jullie weer vet mesten?

L78 wat lief, heel veel sterkte en ik hoop dat 2010 echt jullie jaar wordt!

Nancy klinkt als een leuk tripje naar Oostende :)

Einneh gefeli met je 13 weken!

Hier... ja nu alles weer goed hoor... doe vandaag gewoon niets. De rest van de week gaat al hectisch worden met de hele verhuizing en laatste visites van onze vrienden...

Ik zal deze weken ook niet meer zo actief meedoen.. dat gaat me echt te veel worden. En als we in Nederland zijn probeer ik het wel bij te houden, maar als we in Duitsland zijn wordt het niets, want de vader van mijn man heeft super langzaam internet, en straks moeten we op zoek naar een huis en dan nog internet aanvragen, dus ik vrees dat ik enige tijd uit de roulatie zal zijn.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    awwww cute!! :D wij hebben mini converse-jes :D

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    wauw mooi es!!

en shelly jij rustig aan doen hoor!! vin t wel jammer als je dalijk minder online bent!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    En deze heb ik ook gekregen van iemand anders, zijn van haar dochtertje geweest:):)

Bekijk bijlage 45583

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Claire! Anders ik wel :( Maar misschien valt het nog mee :) Ik post wel wat berichtjes op jouw messageboard, dan hoef ik niet elke keer 1000 pagina's door te spitten om te zien wat er is gebeurd in de tijd dat ik weg ben :)

Aww Es!! Die Uggs!! Super cute! Je baby past nu helemaal in Denver... iedereen zweert het bij Uggs :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig Es :D !!

Suekes: zo'n puckababyslaapzakje wou je die al kopen? Zou gewoon wachten.. Dat kan nog wel mocht je kleine het nodig hebben. Jildou is wel veel ingebakerd geweest, maar dat was eigenlijk vooral in het zkh. Schrok vaak wakker van zichzelf. Toen ze thuis was, heb ik haar misschien nog 2 x ingebakerd en dat was het wel. Ze slaapt nog wel lekker in een slaapzak, maar dat is meer omdat ze altijd boven haar dekens ligt te slapen ;) !!
    Maar wat leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn.
    Wij hebben gewoon een normaal matras bij de gardo weg. Krijgt baby ook, en Jildou had die ook en bevalt prima.

Shelly dat klinkt heftig, bah!! Maar meis, rustig aan en we wachten wel op je hoor :D !! Al zal ik je missen! Vind je altijd wel gezellig :D !!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga even lekker in bad, nu kan het!! Thuis hebben we helaas geen bad, maar nu ik aan het logeren ben bij mijn vader kan ik heeeeeeerlijk in bad, dus ga ik dat maar ook lekker doen!!
    Misschien helpt het ook wel voor mijn bandenpijn! :)

20. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag

u word vergeven ;)

Deel Deze Pagina