Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    O ja, bij deze beloof ik ook plechtig om vanaaf te steppen op de WII (scheelt weer ritje sportschool:)) om de petatjes nog enigzins goed te praten;):D!

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    haha nou hier nog geen last van. het is een grote puinhoop. moet nodig wat gebeuren maar geen zin.

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam! die heb ik ook!!
    zoek alleen het slaapzakje nog daarvan. maar volgens mij hebben ze hem niet meer bij de prenatal. hier in ieder geval niet.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, hier niet naar gekeken. Toen Jildou zo klein was sliep ze niet in een slaapzak, en aangezien Jildou al snel uit 56 was, vind ik dat zonde :D !!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, grrrrrrrr wat balen!! Hoe is het afgelopen?? Die klerelijers hebben mij natuurlijk pas ook een kunstje geflikt :x

@Sam, leeeeuuuk die kleertjes! Toevallig hebben wij dat eerste pakje ook cadeau gekregen en dan ook met de slofjes :D

@Pippo, beterschap!

@Dithje, goed nieuws zeg allemaal bij de VK! En jij bent geen slechte moeder als je FV wilt geven, echt niet.. Ik wil het toevallig wel maar als het bloed zweet en letterlijk tranen gaat opleveren, kap ik er ook mee hoor..
    Leuk van de zwangerschapsketting! Ik ga er denk ik 1 zelf maken
    Stepse! Is het wat die WII? Zit erook aan te denken om er eentje te kopen ;)

@Hier, net lekker gegeten en er staat nu een cake in de oven. zooooo'n trek in! Ben al aardig de oude merk ik, YES! :) Kleine druktemaker was net ook weer lekker druk maar zodra paps z'n hand op mijn buik legt is het weg, eigenwijsje :p
    Heb ineens de behoefte om zeer crea te zijn, dus ga maar eens kralenshoppen ofzo.. Heb dat altijd he, zo'n opleving na ziek zijn. Laat ik het er maar van nemen dan ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    You go Nancy :D !!
    De wii, ja wij hebben er 1. Ik vind het wel erg leuk, maar de tijd he ;) En een man die het niet zo leuk vindt maakt het er niet makkelijker op ;) !! Dus hij staat hier heeel veel uit :p Gelukkig hebben wij m 2e hands gekocht :D !

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: You go girl...
    En cake.. Jummmm!! lekkerrrr:D

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, goed om te horen dat het allemaal goed was bij de vk. En flesvoeding ieder doet het op zijn/haar eigen manier. Tegenwoordig is de flesvoeding ook heel goed. Niet schuldig of iets voelen. Een slechte moeder doet hele andere dingen. Dus doe wat je gevoel je ingeeft en geniet ervan!

@ All, nou die geboortebedankjes kon ik niet loslaten vandaag DUS.... ik heb wat besteld haha. Wilde het eerst zelf gaan maken maar hoef het nu alleen nog te vullen.
    Hier even een linkje:
    Glazen buisje met naam - organza zakjes

Zo leuk!

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik kom ook weer eens een teken van leven geven :)
    HOe is het hier?
    Sorry dat het zo stil is, maar we leven ondertussen tussen de verhuisdozen, ons huisje in Belgie is bijna rond.
    Alleen de financien moeten nog goedgekeurd worden en dan kunnen we over.
    Hopelijk is het nu snel rond, dan kunnen we over en heb ik weer eens tijd om mee te kletsen.

Sinds vanmiddag weten we dat deze mama het goed heeft gehad met het geslacht, we krijgen een MEID!!
    Ons madammeke doet het super, ze was lekker druk, dus we hebben een extra lange echo gehad omdat ze het niet goed konden zien.
    Ook mijn placenta is verhuisd, hij ligt niet meer voor de uitgang.
    Mama is ook weer goedgekeurd, ik moest alleen opletten dat ik niet te veel hooi op mijn vork nam met de verhuis.

Meiden, het eten is klaar, dus ik ga er weer vantussen.
    Sorry voor de ego, hopelijk gaat het nu snel en heb ik weer alle tijd om mee te kletsen.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje fijn dat alles goed was bij vk meis! En doen waar jij je goed bij voelt!!!
    Leuk Marim.. Ook toevallig, zo heet de dochter van mn vriendin ook :D !

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ mamasan, een meid gefeliciteerd en geniet ervan!!

@ Sam en all, het is trouwens een voorbeeld die op die site staat dus dat gaat niet de naam worden hoor.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej dat snap ik :p !! HAHA

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Halootjes

Hier vanmiddag onze nieuwe auto opgehaald:D
    Moek wel even aan wennen zo'n station:p

Ik heb vanmiddag boven me buik ten hoogte van me ribben zo'n spierpijn, zal ook wel weer groei pijn zijn:) wat gek dat voelde ik bij de eerste niet:), mja

Breng je mij ook ff stukje cake nancy?
    Mammasan succes met verhuizen...

shyness, gefelic!

Rest ik vergeet:)

ik heb me zelf net hele warme douche gegeven nu zo llker op de bank..

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Yeah Nancy, wat goed dat je weer opgeknapt bent! En hmmmm, lekker cake... WII is wel leuk maar ik moet zeggen dat wij hem heel weinig gebruiken. Toevallig dat ik hem gratis kreeg bij een nieuwe telefoon + abonnement anders had ik hem niet gekocht. Maar je kunt er wel leuke dingen mee doen zoals steppen, hoelahoepen, joggen, yoga maar ook mario e.d.

Gaaaaf Marsim!

Hai Mamasan, wat goed dat het goed met jou en de beeb gaat! En wow een meisje, gefelicitieerd! Veel succes met de verhuizing en ik duim voor jullie dat de financien snel rond zijn!

Feli met de nieuwe auto Mamma Chan! En relaxze vanavond:D;)!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamasan, dat is inderdaad lang geleden! Maar we wisten dat je druk aan het verhuizen/voorbereiden was. En gefeliciteerd dat de 20 weken echo goed was!! En jongen EN een meid nu, gaaf!
    Veel succes verder met verhuizen etc

@Marsim, ziet er leuk uit zeg!

@Mama chan, gefeliciteerd met de nieuwe auto! En dat soort spierpijn herken ik, gisteren ook enorme last van mijn ribben aan 1 kant :(

@Dithje, ik hoor meer van die geluiden dus geen goeie besteding lijkt me zo.. Beter de centjes dus bewaren voor onze kleine :D

@Hier, zoooooo de cake is lekker! Jammie ;)

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, jij komt lekker uitgeslapen over vandaag haha:p

@ Nancy, ow alleen die lucht van cake als het nog in de oven staat is al lekker. Geniet ervan he!

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Meiden ik heb terug gelezen maar geen idee wie wat heeft gezegt dus ik ga proberen te reageren op de onderwerpen

Zwangerschapszwemmen
    wil ik ook gaan doen als ik er wat meer tijd voor heb, nog maar paar weken werken en dan is het huisje ook zo goed als af ga ik heeeerlijk de tijd voor mezelf nemen

Kaartjes
    Binnekort ga ik even een paar boeken halen.
    Pooh zag wel dat jij een tip had gegeven even alvast op internet te kijken, gelijk gedaan heel handig!!
    Ben benieuwd of ik er uit ga komen met mijn mannetje.

Geboortebedankjes
    Ik weet nog niet of we dat gaan doen. Mensen gooien het toch vaak genoeg weg. Al is het niet meteen wel na een jaar ofzo. Even kijken of ik een goedkoop leuk idee tegen kom :D

HebbeHebbeHebbe
    Pam dat ken ik ook wel hoor, ik ben altijd als ik iets in me hoofd heb MOET ik dat en niet iets anders. Maja ik kan me gelukkig nu nog wel beheersen. Nu druk met dingen voor het huisje kopen.

Echo's
    Meiden hoorde gelukkig alleen maar goede echo's voorbij komen
    mogen allemaal van geluk spreken!!! :D

Nieuwe auto
    ik heb nu een seat ibiza maar rij er bijna niet in dus ga kijken voor een fiat panda haha zoals ik zou zeggen een echte mama auto :D, maaar is gewoon goedkoper en mijn mannetje krijgt binnekort een nieuwe leaseauto dus vind mijn ibizatje nu te duur worden
    Station is wel groot zeg, ben je dat wel gewend???

Schoonmaak
    Nog geen last van, maja kan ook niet als je huis nog opgebouwd word :D

Nou hoop dat ik alles zo'n beetje heb gehad :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi grappig, Wij rijden al jaren station :D !! Ideaal :D !! Maar geef mij maar een grote 4x4 :D ! HAHA .. Geniet lekker van je nieuwe auto mama chan :D
    MamaSan sorry, jouw berichtje had ik ff niet gezien (zo uitgeslapen ben ik dus niet ;) ) Gefeliciteerd en hopelijk snel verhuizen meis :D Wat leuk een meid erbij :D !!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jeeeeee ik ben HAPPY! Geboden op een hemeltje, gloedjenieuw nog in de verpakking en mag 'm 'hebben' voor E 10,- :D

Het is er zo eentje met een rond 'dakje' en voor een meid is ie roze en voor een jongen appeltjesgroen (dus vul maar in.... ;))
    Bas gaat 'm zo meteen halen jeeeeeeeeeeeeee!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Nancy :D :D !!!
    Ik zit net in de aanschuifbedjes, even kijken welke het nu gaat worden :D !!

Deel Deze Pagina