Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Auto, nee wij houden niet van station dus zijn eigenlijk op zoek naar iets 'kleins' wat wel genoeg ruimte biedt voor de spulletjes zometeen...
    Ikzelf kan ook echt niet zo groot rijden. Vriendje noemt mij altijd 'kamikaze" als ik weer achter het stuur zit :D dus prefereer dan wel dat ik lekker wendbaar kan zijn hahaha

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Nancy, dat is inderdaad een koopje. Kamikaze haha. Hoop niet dat ik jou ooit in een auto tegen kom dan haha.

Heb zelf een tijdje geleden een klamboe voor boven het bedje op de kop getikt op marktplaats. Helemaal nieuw nog in de verpakking. Ik had een super laag bod gedaan van 5 euro, uiteindelijk voor 10 euro inclusief het verzenden een mooie klamboe. Heerlijk voor tijdens de zomer met die rot muggen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Nancy, ja doe dan maar wendbaar.. Hangt natuurlijk ook af van waar je woont, in de stad zou ik liever een kleine hebben (hebben we ook :p ) maar met de honden is een station toch wel erg handig!!

Marsim: Ja als ze zo klein zijn kan dat ja, de klamboe eromheen, maar na een paar maanden niet meer. Hier horren voor de ramen en weinig muggen gelukkig :D !!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, ja ik ben een hardrijder, maar doe wel iets rustiger aan nu hoor met die kleine in mijn buik ;)

Ook voor 10 euri's dus, niet gek!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik had eerst een twingo en nu een opel astra ;)
    mijn ouders rijden ook een opel vectra dus ben wel wat groter gewend, haha ik zie het wel hoor;) ik heb nog nie veel gereden vriendlief wel:p
    mannen en auto's net kleine kinderen:p

Ik heb het kraampakket binne:$ leuke dingen joh ecgt fun om uit te pakken;)

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja en wij zitten midden in de stad.. En je moet het mij ook nog maar eens vragen als ik 2 kindjes heb en 2 honden hoor hihi :D

7. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeeeeh Nancy! Goed gescoord weer:D.

Jij ook al zo'n geweldige koop gedaan Marsim, super hoor!

Nu al kraampakket binnen Mamma Chan? Dat is lekker op tijd....

Zo, ik ben klaar met wii-en. Heb ruim een half uur gestept en yoga oefeningen gedaan. Nu overschakelen naar het schaatsen... Kijken of we nog medailles binnen kunnen halen;).

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
    Kraampakket moet ik geloof ik nog aanvragen
    pfff moet nog zoveel dingen regelen geloof ik :S

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

May 16, 2007
    1,119
    0
    0
    hallo dames!

Tijd niet geweest.. We zijn heel druk met klussen in ons nieuwe huis.. Het is nu helemaal gestript van onder tot boven. Heb dus erg weinig tijd om te komen kijken :(
    Hoe is het hier? Heb niets terug gelezen, sorry ben zo moe..
    Ben wel geinteresseerd hoor zal het het weekend doen want dan ben ik vrij en ga ik overdag in ieder geval niet naar het huis. We vieren Sam zijn verjaardag zondag.. Ik ga zo nog even kijken op de lijst of er al meer jongentjes of meisjes bij zijn gekomen..
    Nogmaals sorry hoor dames!

xxx

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy is goed joh :D !! ;)

Braaf Dithje :D :D !!

Bellamano: Meis doe rustig aan, wij blijven er wel :D !! Fijne verjaardag zondag alvast!!!

11. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Mamasan, van harte gefeliciteerd met het krijgen van een dochter!

Mama chan, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wagen!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nancy ik heb gebelt maar helaas word de schuld bij mij gelegt, ze zeggen gewoon doodleuk dat de brief niet aan gekomen is of mss we maar op de verkeerde afdeling enz.... met nog meerdere smoezen. dus ik zei ja dat ligt de fout dus niet bij mij, jawel zei hij u moet gewoon binnen 6 weken betalen ff over de 1000euro net alsof ik die hier heb liggen ik krijg er echt de schijt van. nooit hebben we problemen gehad met ze tot in juli 2009 toen begon de shit.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hahaha je lijkt mij wel....we hadden een super mooie golf 4 maar vanwege problemen moesten we hebben per direct weg doen. mijn man zag een audi a4 station ik had echt zoiets van uhmmmm nee ik in een station echt niet. maar toch is het hem geworden echt heerlijk ruimte genoeg

14. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeeeeh! Ik heb beebje heel actief en over duidelijk gevoelt vanavond. Zelfs zo erg dat je mijn buik aan de buitenkant zag bewegen:D!!!!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedenavond dames!!

Is hier nog wat gebeurd? ik heb niet terug gelezen sorry :(.....

Ff een vraagje: kan ik de kleine al voelen? volgens mij heb ik de kleine nl gisteren duidelijk gevoeld! twaren echt niet mijn darmen en iets anders kan ik me niet bedenken! :$:D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jahoe Dithje :D !!

Kikkert Grrrr :( :( :(

Jahoe deze hebben we net besteld :

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Dithje: fijn dat alles goed was bij de vk! En goed hoor, dat steppen. Ben trots op je! ;)

@ mamasan: gefeliciteerd!!! En rustig aan he, met de verhuizing. Hopelijk is alles snel rond.

@ Nancy: cake.... mjammie! En leuk je hemeltje!

@ Mama chan: gefeliciteerd met de nieuwe auto

@ Lucky blue: graag gedaan hoor, die tip

@ Einneh: ja hoor, dat kan heel goed.

@ Kikkert: balen zeg, die ellende met de b-dienst.

@ Hier: zit nog helemaal na te genieten van vanmiddag. Voel me echt gelijk 5 kilo lichter na de goede 20 wkn echo ;)

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Hoi meiden,

Niks teruggelezen. Ben erg moe de laatste dagen. Merk we dat 5 dagen werken, huishouden en dan nog alles daaromheen soms niet allemaal meer gaat.
    Nogal last van m'n banden. De kleine, maar vooral m'n buik groeit goed de laatste week. Kan m'n baarmoeder nu ook duidelijk voelen boven m'n navel zit ie al. Een harde rand.
    De kleine laat zich ook steeds vaker voelen en pappa voelt het nu ook heel duidelijk. Zoooo leuk!

Duik nu ook weer mijn bedje in. Ga nog even een poging doen om wat bij te lezen maar iets van 9 pagina's(berichten staan op aantal per pagina max al) is toch best veel. Alvast slaap lekker straks en hoop morgen meer tijd te hebben om even te bij te kletsen.

Knuf voor iedereen!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Sam: leuke wieg!!

@ Pooh: dan zal het toch wel zo zijn! :D Ik moest gisteren tijdens het trompetteren een erg hoge noot spelen, twas net of de kleine aan het protesteren ging door te "schoppen" hihi

@ Lizz: rustig aan doen hoor, en om jezelf denken!! ik ben om die reden terug gegaan naar 4 dagen!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh ja dat kan hoor :p !! :D

Share This Page