sow net de aanvraag weer opnieuw gedaan bij de belastingdienst....maar ja voordat dat weer geregelt is zijn we toch weer 6weken verder. zijn er hier eigenlijk dames die eigenlijk zelf de belastings teruggave over 2008 zelf regelen? zo ja is dat moeilijk?
2009 bedoel je kikkert? ja dat doe ik zelf, eigenlijk al jaren! vind het leuk om zelf te doen (nou ja papa kijkt alleen nog wel ff mee of ik nix vergeten ben ) Is niet echt moeilijk, gewoon een keer proberen!
ja 2009 bedoel ik idd. maar ben zo bang dat er dan weer wat fout gaat. maar aan de andere kant gaat het via dat programma wat ze nu hebben ook erg gemakkelijk
@Sam, mooie wieg! Handig ook @Pooh, heerlijk gevoel he! Tis voor mij alweer 1,5 week geleden maar heb het nog steeds @Einneh, Zou best kunnen hoor! Ik had het ook rond de 17/18 weken volgens mij @Lizz, sterkte doe rustig aan @Kikkert, nee geen ervaring mee en ik waag me er ook niet aan.. Helemaal niet na de laatste 'grap' van ze :x
maar als je em nu laat invullen dan kun je ook proberen om thuis eerst zelf 1 in te vullen en te kijken of je op hetzelfde uit komt? zo heb ik het ook geleerd!
@nancy ja de b-dienst heeft idd van de grappige grapjes:x eikels zijn het, we zitten nu al rond 3000euro wat we moeten terug betalen, denk dat ik maar eens wat boompjes moet gaan planten die met van die geldblaadjes aan hihi ow balkon is te klein past maar 1 boompje op
wat voor grap nancy?? Vorig jaar zou ik volgens het programma iets van 2000 terug krijgen, heb extra controle gehad en toen kreeg ik dat niet meer, zat een fout in het programma volgens de belastingdienst....... bezwaar heeft niet geholpen..... best wel jammer eigenlijk......
bah ik heb me net kotse misselijk gegeten in een zak dorito's chips....had er zin in maar was toch teveel van het goeie
Kikkert ben je lid van de bond? Die helpen je namelijk gratis!!!! Dames bedankt !! Ik ga nu lekker naar bedje!! Slaap lekker!!
@kikkert, ken het, ik heb teveel cake op pffffffff Ja soms denken de instanties dat wij geldboompjes hebben ja grrrrr :x @Einneh, ik heb in 2007 1500 euro voorlopige teruggave terug gehad. Gelukkig dat ik dat al die tijd apart hebt gehouden want kreeg vorige week de definitieve aanslag (na 2 jaar dus!) en mocht dus fijn bijna 1700(!) terug betalen, foutje grrrrrrrr :x
lijkt wel op ons gezeur met de b-dienst, maar hier gaat het om de zorgtoeslagen en de kinderopvangtoeslag eikels zijn het
Meiden trusten, we gaan naar bed, vriendje wil in bed schaatsen kijken en ik wil morgen weer fris en fruitig aan de arbeid Doegie!