Hey Es, De zonnekap zit verstopt in de achterkant (aan de bovenkant van de maxi cosi, waar je bekleding het plastic raakt...hmmm, hoe ga ik dit nou uitleggen...) Die trek je er dan uit, en dan maak je 'm met de 2 elastiekjes aan het handvat vast (daar zitten 2 "haakje" waar je die omheen kan doen) Snap je 't? En anders moet je maar ff langsrijden.... 't is dichtbij genoeg
Nancy ze wenste me zelfs nog een hele fijn zwangerschap en veel geluk straks met de kleine erbij !! Dus helemaal toppie !! Dank je wel nogmaals.. Pam: Neej geloof dat wij een andere hebben.. 1 met 1 boog denk ik, een kleedje en zit ook geen lichtjes bij !! Dus wij hebben vast de 'simpele' editie Mag ik vragen wat voor MPV jullie hebben??
Sinds kort een Kia Carens.. Bevalt prima! hijs soms wat luid maar dat hoort een beetje bij deze auto.. hij heeft iig lekker pit!
Dit is trouwens dat speelkleed wat ik bedoelde.. Bekijk bijlage 53936 [alarm] hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe! [/alarm]
Mja en als "Mama Pam" knopjes en lichtjes en muziek ziet dan is ze verkocht he.. Alles met een afstandsbediening is gevaarlijk want dan slaat mijn hebbe hebbe alarm op volle toeren aan! whahaha Toen de man bij de negenmaandenbeurs over de Grace Sweet peace schommel ook zei dat ie mp3tjes kon afspelen was ik even verblind geloof ik.. heb de prijs niet eens goed gehoord!
Oké bedankt voor de info Manlief had het ook over mpv vandaar de vraag ! Maar ik vind eigenlijk dat onze astra nog wel even mee kan, hebben hem nog niet eens 1,5 jaar. Haha jij bent echt erg!! Ik zit hier wat verplicht tubbies te kijken met Jildou. Als ik wegloop begint ze te krijsen, niet helemaal toppie en belt manlief net dat ze over moeten werken omdat iets nog niet klaar is (timmerman).. heel fijn, ze zitten met 4 man in a'dam. Maar allemaal apart en die andere 3 zijn dus klaar en moeten op hem wachten.. Hopelijk dan vrijdagmiddag eerder naar huis..
Es fijn dat alles goed was bij de verloskundige, mooi die maxicosi. pam wat een mooi speelkleed zeg, die wil ik ook Hebben jullie ook van die vreetbuien, en dan echt lekkere trek? Ik heb mezelf bijna niet meer in de hand, echt verschrikkelijk. Bedankt voor reacties over wieg. xxxx
Hoi meiden! Lang geleden zeg, was allemaal druk! Ben vandaag nog jarig ook, 28 jaar alweer, haha, klinkt al heel wat zeg... Is er iets gebeurt dat ik niet mag missen? Ik kan niet voor 10 dagen bijlezen, dat gaat echt te ver! Dus ik hoop dat het alleen maar goed nieuws is. Ik kijk zo wel even op de juli site!! Even een kleine update: De vakantie was heerlijk, 25 graden gemiddeld en lekker uitgerust en flink gegeten, kwam thuis met een kilo of 2 meer . Vliegen ging wel ok, maar ik doe het nooit meer zwanger, kon niet lekker zitten. Gisteren hebben we een echo gehad, de 20 weken en ons manneke (nu met 100% overtuiging en zekerheid) is helemaal in orde op de punten waarop gecheckt wordt! Hij was lekker beweeglijk en groot en woog zo'n 350 gram! Hij ligt nu in stuit tegen mijn blaas te trappelen, haha, en mijn placenta ligt ook voor de uitgang dus ik moet met 32 weken terug voor een controle echo of er al iets in de situatie is veranderd, maar dat loopt wel los, die verplaatst nog wel een beetje denk ik. En anders is het een keizersnede, we wachten het af. Verder is Bart vandaag weer gaan werken, helaas waren zijn dagen op maar waarschijnlijk begint hij per 1 april bij een klein koeriersbedrijfje voor tnt met erg gunstige werktijden en eigen verantwoordelijkheden. Mogelijk neemt hij volgend jaar de afdeling in Tilburg over omdat de eigenaar naar een andere stad verhuist. Gisteren is mijn broertje 3 geworden en zijn we lekker pannekoeken weesten eten. Verder was er nog erg leuk nieuws voor mij. Er is nog een kindje in mijn omgeving onderweg maar ivm geheimhouding mag ik niet zeggen wie, dus nog even 5 weekjes geduld en dan vertel ik het . Vannacht voor t eerst met voedingskussen geslapen (mijn buik is groot geworden in 1,5 week (!!!)). Crappy geslapen hoor, zal wel moeten wennen.. Nou dat was em ongeveer van mijn kant! Toch best veel en positief allemaal. Ik ga een taartje maken en daarna douchen meiden! Morgen heb ik wat meer tijd. Dikke kus Sue
Ooh Koekkie wat erg !! Suekes klinkt goed !! Mooi dat alles verder goed is!!! Verder zou ik het niet weten meis!!
Zo is dat !! Alle 20 w echo's zijn tot nu toe goed dus helemaal toppie !! Dat houden we ook zo hoop ik !!
Over t eten.. ik ga bewust niet uit eten, denk dat ik de zaak leegeet! whahaha Straks aan de boerenkool.. *jeej... * totaal geen zin in hea! naja doe t wel op een boterham.. das altijd wel lekker.. @Sue: Meis wat klinkt t allemaal gooeeeeed!! gefeliciteerd met de goede echo.. jammer van je placenta maar we duimen dat ie nog verplaatst.. Ook gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk! *gaat taart halen voor allemaal* En een hoop leuke dingen en goed nieuws dus.. super joh! Kleine update van mij dan maar? zit toch alleen maar te kutten (of mag ik dat niet zeggen ) achter de pc.. We hebben 1 echt slecht bericht helaas, juffie (precieze nickname weet ik niet) is bevallen met 17 weken van Noa.. dat is dus erg triest Verder gaat t lekker hier, veel goede 20 weken echo's! wel nog een paar meiden met de placenta voor de uitgang dus dat wordt spannend voor allemaal! De stand jongens en meisjes staat bijna gelijk, ik geloof dat de jongens met 1 voorlopen Er is een hoop geshopt van alle kanten.. Uuuhhm.. we zijn allemaal erg hongerig lijkt t al waren/zijn sommige dames goed ziek! gelukkig worden die berichten al wat minder (ook een hoop zieke ukjes gehad! ) uuuhhhhhhm....... *graaft in dr vergiet* De verhuizende dames zijn druk in de weer, er zijn een paar jarige kleintjes geweest.. de buikjes groeien allemaal hard door en verder zou ik t zo gauw niet weten!