Sue van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! ben benieuwd naar je goede nieuws! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Turkije. en super dat de echo goed was! Nancy:mooi kleed hoor. Ziet er inderdaad zacht uit. Hier ook geen 3D echo,veel te veel geld en zoals Sam zegt:weet zo ook wel da ons meisje een knapperd is wij gaan in April ook beginnen aan de tuin Lizz,is ook nodig
hmmmm milkshake banaan..... jammer dat de mac hier op minimaal 14 minuten rijden is strax maar een Wicky ijsje....
haha, stelletje vreetzakken zijn we hier met z'n allen bij elkaar @ Petatje: hee meis, ben je d'r weer. Voel je je weer wat beter? Had je weer last van je buik/nieren? @ Lizz: mooie buik! (en leuke blouse trouwens!) @ Einneh: klinkt goed! Veel plezier in de Ardennen!
Mooi LIZZ !! Pfff zo'n buik had ik echt niet met 21w van Jildou !! En nu?? man ik zie mn tenen niet eens als ik rechtop sta en naar beneden kijk!!
@Einneh, veel plezier! Weekendje weg? @Lizz, ook een mooie investering meid! Kan je zometeen weer heerlijk van genieten toch Mooie buik! Je hebt me aangestoken, ga er nu ook 1 plaatsen hihi
Net genomen, dus 22 weken en 3 dagen Whaaaa ik ben echt enorm!! haha dikke kop haha Bekijk bijlage 54011
Hihi...ben benieuwd! Als je dan een foto van jezelf ziet zie je pas hoe groot je buik eigenlijk is. Ik dan hoor. De blouse is van de Hema. Had hem van de zomer al gekocht maar kan hem nog steeds aan. T is geen zwwangerschapsblouse maar zit genoeg ruimte in voor een buik...haha
Wow wat een mooie buiken! zo ver ben ik nog lang nog niet (en ik zie mijn tenen nog steeds ) Ja wij gaan inderdaad een lang weekend weg! Ga nu ff bankhangen en filmpje kijken! Alvasat lekker koese! en misschien tot morgen en anders tot maandag!
Haha nou thanks, ik zie het zo omdat, tja ik weet hoe ik daarvoor was haha 8) Is goed Sam, wil ik wel zien!! Jurkje is van EDC Esprit, zaterdag gekocht daar en géén positie trouwens, gewoon lekker rekbaar
@ Nancy: mooie buik hoor! En dikke kop vind ik wel meevallen hoor! Maar ja, daar denk je zelf altijd anders over. Ik zie bijvoorbeeld echt megawit! Collega vandaag wilde me alleen daarvoor al wegsturen....Nou, dat is al weken zo! @ Lizz: hij blijft leuk hoor! Manlief komt weer binnen, met..... een tasje.....hmmm, wat zit daar nou weer in. Hij pakt borden.... Kroketjes!
Kroketjes mmmmmmmmmmmmmmmm!!! @Sam, moooooi! Slank ook.. Sprak van de week nicht van mijn moeder en die vertelde dat mijn moeder op het laatst niet eens de deur uit durfde omdat ze zo enorm was, viel elke keer om/zakte door haar benen Ook qua vocht etc. Vrees dat ik ook die kant op ga zo haha
Ooh bah Nancy!! Hihi ik wel hoor !! Ik huppelde nog vrolijk rond met 41 weken met een dikke buik en 2 hondjes !!