Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuh Dat is geen opgedroogde melk hoor, maar waarschijnlijk talg van de talgkliertjes op je tepels ;) !! Die maak je nu meer aan namelijk :D Is heel normaal ;) !!
    Haha jij slimmerd :)

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #3702 Kikkert, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    @koekie die van mij zit nu 1 vinger onder de navel, maar ligt ook aan hoe groot je zelf bent een beetje ;) (en bij mij is de buik beduidend kleiner als ie bij dylan was rond dit termijn)
    @nancy die 2 weken verlof voor papa's daar waren ze idd al mee bezig toen ik zwanger werd van dylan.
    verder niks gelezen

@all thanks voor de positieve reactie's ik begin hem wel wat te knijpen voor het gesprek voor morgen niet zo zeer
    bang voor hun maar meer bang dat het gesprek fout af loopt.
    ben net terug van mijn moeder dylan was daar omdat ik naar de
    kapper was. ik heb mijn haren donkergoudblond laten verven met hele donkere plukjes (bijna zwart) erin, was eigenlijk best
    ff lekker tijd voor mezelf (is iets wat ik eigenlijk niet echt heb/neem).

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue ik heb dat wel af en toe maar das echt melk dat weet ik zeker omdat ik ook al melk productie heb (niet mega veel hoor) maar het kan ook zeker wat sam zeg want melk doet nl niet pijn als je het weg haalt ;)

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goh eeeeuhhh, mijn concentratie wordt al minder...

Lucky: mooie collage!
    Es mooi hoor jouw buik!!

Hier de mijne:
    Bekijk bijlage 54206

Beetje jammer van deze foto is dat je hier niet ziet dat ik nog steeds vormen heb, op deze pic lijk ik net zo'n blok.

Ik merk wel dat ik geen zin meer heb in makeup en mijn haar doen enz, echt zo'n sloppy mom...

Sam beterschap met Jildou!

Bart heeft trouwens dat nieuwe werk aangenomen. Hij gaat morgen opzeggen. Vroeg die nieuwe baas of hij dan straks niet vrij wil op zaterdag voor de voetbalwedstrijden van zoonlief hahaha! Ik heb zelf gevoetbalt dus dan ga ik wel mee hoor hihi.

Euh vergiet...

xx

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes mooie foto :D En ik zie wel vormen hoor ;) !!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wauw Sue, ook een mooie buik!! :D

Ik heb lekker geshopt vanmiddag met mn schoonzusje.. 2 uni buikbanden gekocht, zwart en wit..:)
    En een maxi-cosi spanner met beertjes en dingetjes 8)
    En mezelf verwend met een lekker luchtje :D

Straks komt mijn vader lekker bij ons macaroni eten :)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue mooie buik meid en ik zie wel rondingen hoor
    @es lekker dat shoppen. en alvast smakkelijk

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn baarmoeder zit trouwens volgens de VK gisteren net boven mijn navel.. ;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben zooooo boos op ziggo, we zijn nu dik 2 jaar op ons geld aan t wachten wat we terug moeten krijgen maken ze een grove fout en wij nog steeds geen geld ze zouden voor dinsdag gebelt hebben das niet gebeurt dus nu ga ik het oplossen op onze manier, ik heb gewoon van 2 maanden geld terug geboekt heb ik al 1 deel van ons geld terug mafkezen....en daar boven op ga ik weer een brief sturen met een klacht en dat ik een vergoeding wil voor het lange wachten wat wij gedaan (nog steeds) hebben, en als ze dit af ketsen ga ik er mee verder ;) :D

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Kan beiden zijn dan, het deed pijn omdat ik er heel lang over deed voor ik het eruit had gepulkt en het was echt in het midden van mijn tepel (dus niet de tepelhof oid) en het was echt een versuikerd korreltje. Ik heb ook best vaak last van stuwend gevoel (in overleg besloten dat het dat is) Ik denk niet dat het talg was, maargoed then again what do I know...

Ik blijf er maar lekker af iig.

Pam, niet fijn, hoop dat het vannacht beter gaat.

Ik hoor maandag weer het hartje bij de vk en dan hoor ik wel waar mijn bm zit, ben benieuwd!

Zo ik ben er weer ff klaar mee, ik probeer bij te houden maar is erg moeilijk hahah.

Dikke kus en fijne avond allen!
    xx Sue

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Haha dankjewel voel me net een blok hoor haha!

Hier de zijkant let niet op die kop die ik trek :)

Bekijk bijlage 54211

Oh ik wet niet wat ik mot eten vanaf, iemand ideetjes?

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    De e en a blijven hangen, het is een rebus geworden haha.
    Weet dus niet wat ik moet eten vanaaf...

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Goedzo Kikkert!!!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    HELP!!

Zo hoort de zonnekap toch te zitten? Ik heb trouwens geen haakjes waar Pooh het over had.. Maar volgens mij zit ie zo wel goed!?

Bekijk bijlage 54233

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

hier ben ik weer na ja half haha ben echt helemaal ope de pop maar de slaapkamers op zolder zijn klaar nu de rest nog ....maar het ergste is gedaan gelukkig ..zal morgen of van het weekend ff foto hier neerzetten ...

heb niet alles terug gelezen was een beetje te veeeeel ....

@es mooie buik meid groeit goed .. en ja zo als ik het kan zien zit het goed op de cosi ...
    @sue jij ook een mooie buik zeg en zie zeker geen blok hoor .. hoe was je huwelijks reis??? heb je een mooie dag gehad ? zag wel ff je foto voorbij komen echt een mooie bruid ;)

wij eten zo stampot spitskool miss een idee ???
    maar weet dat het niet makelijk is wat eten we vandaag pffffff had zon zin in friet vandaag maar dat doen we morgen maar want dan heb ik niet veel tijd van koken hahah heb er nu al zin in ....

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ff ego berichtje, lees later wel terug;).
    Badstandaard mag/hoort die te wiebelen? Of moet hij na het uitklappen meteen stevig staan? Lijkt wel of 1 pootje korter is en ding wiebelt onwijs....

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje volgens mij mogen ze niet te veel wiebelen een beetje kan wel maar niet te veel ....

verder probeer ik straks ff iets bij te lezen en te reageren op iedereen ...

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje als de vloer aardig recht is hoort hij niet te wiebelen ;)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sue, mooi buikie meis!! Jij bent geen blok, dat ben ik pas! En ik lees net in mijn week-verhaaltje dat ik vanaf nu gemiddeld een pond per week aan ga komen! WTF!!? :$ haha
    En lekker verwend, leuk man! Hey ook Turkije dus! Wij gaan naar Alanya, is niet hetzelfde toch :( BlonT he ;) en dat van die scheten whahahah ik kwam niet meer bij! :D En ik heb altijd last van mijn darmen in het vliegtuig, dus kan nu helemaal m'n lol op dus hmmmmm :( ach, dan geef ik mijn vieze man wel de schuld hahaha :D

@Kikkert, ach ja Ziggo *&^%$ :x Wij zaten toentertijd in de klachten-kruiwagen van Radar en toen was het ineens verholpen ;) Klote-tent vind ik het..

@Dithje, foto!! :D En nee badje mag niet wiebelen volgens mij, balen zeg :(

@Angel, fijn dat het al opschiet meid! Pak van je hart dan he

@Pooh, ik weet je te vinden dan, thanks voor het aanbod :)

@Hier, vriendje gaat zo voetbalkijken bij vriend, dus rijk voor mij alleen :D beetje moe, dus ga lekker rustig aan doen.

Deel Deze Pagina