Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    meiden, niet terug gelezen. Er was weer zoveel geschreven.

Gister met mannetje naar het zkh geweest. Foto's maken van de pols. We dachten dat het gebroken was maar dit was niet zo gelukkig. Al was ik er toch heel erg van overtuigd. Nu weten we dus niet wat het is maar hij heeft er nog wel last van. We kijken maar even aan.

Vandaag naar de vk geweest. Baarmoeder nu 1 vinger boven de navel. Alles was goed, de bloeddruk, het hartje en de groei.
    Weer even lekker duidelijk naar ons meisje kunnen luisteren.

Morgen weer een half dagje werken. Duik zo lekker vroeg mijn bed in, ben kapot, haha.

Nou meiden tot snel. Veel in de planning voor het weekend, natuurlijk met rustmomenten. Probeer er nog te zijn en anders gaat het na het weekend worden.

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, dat is me ook wat! Vooral rustig aan doen he en niet te eigenwijs (hmmmm zeg ik ;))

@Marsim, Wat heeft je mannetje gedaan dan? Gelukkig dat het niet gebroken is..
    Fijn dat alles goed was bij de VK! Trusten voor strakkies alvast

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Dat heeft hij weer gestoten. Hij stoot zijn eigen weet ik niet hoe vaak per dag dus hij kon ook niet precies zeggen wanneer het gebeurd was en hoe, haha.

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sue: mooie buik! En niks geen blok hoor!

@ Es: hmmm. zal het nieuwe model wel zijn. Ik kan het niet heel goed zien, want het is allemaal vrij zwart;) Maar het lijkt wel goed hoor.

@ Kikkert: pfff, het zit je ook niet mee. Maar gelukkig zit je haar goed:D

@ Angel: wow, jullie zijn dus al verder met de verbouwing dan wij. Foto's!

@ Dithje: de badstandaard mag niet wiebelen hoor, als je vloer gelijk is. Probeer het anders ook nog ff in een andere kamer, maar het lijkt of er iets niet helemaal goed is.

@ vaderschapsverlof: meiden, ik heb het even nagevraagd. Het wetsvoorstel voor vaderschapsverlof (ook wel babyverlof genoemd) is vorige week in de Tweede Kamer verworpen. Dus het zit er niet in dat onze mannen 2 weken krijgen in juli a.s.. Ze zullen het helaas met 2 dagen moeten doen (die ze krijgen dan, verder dus vakantie opnemen) :(

@ Marsim: balen dat jullie nog niet weten waar je mannetje last van heeft. Wel fijn dat de vk zo tevreden was.

En volgens mij ben ik iemand vergeten, die ook bij de vk geweest was maar het nu wat rustiger aan moest doen en ook last van d'r darmen had. Heel veel succes enne...rustig aan he?;)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es dat systeem ken ik niet wij hebben ook met haakje aan de beugel ;) (ouder model denk ik)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy moet echt altijd zoooo lachen om jou omschrijvingen echt geweldig, wat dat betreft zitten we echt op een lijn hihihi. en ziggo tis een zooitje ongeregelt daar (dan druk ik me heel netjes uit)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh hahaha ja de kleur zit goed maar de haren niet....heb ze echt alleen laten verven ;) :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Als dat al mogelijk is, vakantie opnemen. Hier dus niet het geval, wij zitten aan de bouwvak vast :( !

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier gaat vriendlief ook voetbal kijken bij vrienden, dus ook heerlijk het rijk alleen :D

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Nou ja, 't gaat om het idee :D

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Balen hoor! Hier ook aan een bepaalde periode gebonden voor het opnemen van vrije dagen.
    Hoe valt de bouwvak dit jaar? Of moet je dan heeeeeel lang je benen bij elkaar houden? :D;)

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, een stunteltje dus ;) balen zeg

@Kikkert, haha ja daar heb je gelijk in! hahaha :p

@Es, dat krijg je met die ajaxcieden he :p
    Ziet er goed uit hoor de maxi cosi, wij moeten dat nog proberen dus ben blij me je voorbeeldje hihi ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou op zich mag het van mij een week langer blijven zitten :p Dan is de kraam er en dan volgens mij nog 2 weken hooguit en dan heeft hij vakantie. Nou ja we zien het wel :D !! Ik red het wel op, zit alleen met de honden, maar dat komt vast ook wel goed.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi hier geen voetbalgek als man :D :D !!!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, bofkont :p

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Es HELP!! Hoe moet ik de adapters op de kinderwagen plaatsen???? Ben domme, blonde doos.......lukt mij niet;):)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden manlief gaat de laptop opnieuw installeren dus als ik even een paar dagen niet reageer dan weten jullie waarom ;)

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @nancy ja zeker fijn dat het opschiet pfff heb het ook wel gehad hoor de buik zit behoorlijk in de weg :D
    @pooh ja het schiet op hier hoever zijn jullie??

onze lijst nu nog : hal zolder , trap, baby kamer , overloop , achtertuin plus de veranda bouwen ...en dan is alles klaar pfffffffff:D

hier een paar foto,s .. op een paar kleine dingen na zijn de kamers helemaal klaar ...
    de overloop op zolder links en rechts en in het midden een deur

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kamer dion

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009