haha moeilijk uitleggen, maar tis eigenlijk een heel makkelijk en simpel systeem! het is gewoon erop schuiven ff goed kijken naar de lange gaten van de kinderwagen en dan kan je de adapter er zo overheen schuiven..
dit is onze hond fred die houd alles netjes in de gaten robin heeft 2 delen op zijn kamer een slaap gedeelte en game gedeelte ...foto van jelle zijn kamer morgen dan is hij helemaal af met inrichten ...
EUH? zo weinig dagen voor de papa! Hier krijgen ze 3dagen van de werkgever en 7 dagen van de ziekenfonds...maar aangezien ik zal bevallen in manlief zijn verlof, zal hij die 3dagen kwijt zijn ...maar goed, hij heeft een maand verlof en dan mag hij nog 7dagen opnemen van de ziekenfonds...
Hihi Gogo Fred!! Mooi hoor Angel, leuke kamers!! Ook al zo'n gamer !! Ik heb een broertje van 19 en die heeft het nu mooi voor elkaar Die heeft een slaapkamer en op zolder z'n computerkamer zeg maar HAHA!! Dat heb je als je broer en zus de deur al uit zijn
@sam idd hier ook zon gamer gelukkig maar 1 hahhah.... dion is echt een geweren gek die maakt ook heel veel zelf van lego enz ... en onze jelle is een film gek en een verzamerlaar van oorlogs spullen ... en we hebben gelukkig nog een bo die lekker voor het buiten spelen is en een echte voetballer maar ook een verzamelaar van van alles kan echt alles gebruiken hahhaha.... maar wel fijn dat je broertje nu de zolder heeft hahaha...
Haha idd houden zo !! Moet zeggen dat m'n broertje ook voor zn school en werk (ICT) veel met de computers bezig is hoor, het is tegenwoordig niet alleen maar gamen !!
Hoi meiden, Even een echo berichtje, ben net pas terug, de 20 weken echo was helemaal in orde. Ze kon alles goed nakijken. Ze is goed op schema, ze woog 324 gram. We zijn zo blij. Daarna even naar de stad geweest voor meegroeibhs, want mijn e cup werd ook al weer te klein. Ik ga nu douchen en bed in, ben kapot hahaha. xxxxxx
@Angel, ziet er goed uit allemaal hoor! En wat een schatje die hond *smelt* @Eline, gefeliciteerd meid, helemaal top!!
Hmmmmmm Lizz, wat vervelend. Wat bij mij erg goed helpt mbt volle darmen is lactulose. Dit mag je tijdens je zwangerschap gebruiken. Hopen dat het snel beter gaat en goed op jezelf passen! Wat liefffffff die echo Sue! En mooie foto's hoor! Thanks Sam, Angel en Pooh voor jullie reacties mbt het badstandaard. Die gaan we morgen ruilen! Hij wiebelt zo ontzettend, is echt niet goed. Een voordeel... kan ik meteen de babydoos meenemen. Foto's, die volgen later hoor meiden. Zijn nog niet klaar met de bouwpakketten. Jeetje wat een werk zeg. Morgen gaan we verder, dus morgen foto's! Fijn dat alles goed was bij de vk Marsim! Mooie foto's Angel! Goed nieuws Eline! Slaap lekker... Pfff, wat een ontzettende puinhoop is het hier. Onwijs veel dozen, piepschuim en plastic. Verpakken kunnen ze wel bij de babydump. Zijn echt een paar uur bezig geweest met alles in elkaar zetten en nog lang niet klaar. Kast is inmiddels klaar en commode bijna. Morgen nog ledikantje en box en natuurlijk de boel neerzetten zoals wij het graag willen. Wel grote meubels hoor... Ga bankhangen, ff uitrusten. Fijne avond allemaal en alvast welterusten
Zo net de muurstickers besteld JAHOE en mijn bod op een kinderbadje + standaard op marktplaats is geaccepteerd! E 15,- en zo goed als nieuw, ben weer blij!! Voor een jongen is het een groen badje met een kikker en voor een meid een roze, dus vul maar in Als het goed is gaan we 'm morgenavond ophalen. Lag net op de bank en smurfje lag te kicken niet normaal, zag gewoon mijn buik op en neer gaan
Leukleukleuk Nancy !! Woehoe als het goed is wordt zondagmiddag ons dressoir opgehaald !! Dan is de babykamer leeg !!
@Dithje, alles op z'n tijd hoor, en was het compleet? Is ook altijd nog maar de vraag Morgen lekker verder en als alles dan staat ben je zo trots! Ik sta nog elke dag ff in het kamertje te dromen Welterusten alvast!!
waah er is weer giga veel bijgekomen deze middag/avond. Suekes:mooie foto's/buik Angel:ziet er leuk uit de kamers Es:leuke speelboog meid Lizz:hoop dat je darmpjes snel in orde zijn Elineroficiat meid met jullie goede echo! toen was de zeef leeg haha de wieg staat als ze helemaal opgeknapt is mama toch maar even vragen hoe ik ze echt helemaal ineen zet haha ben er niet zo goed in. Morgen start ik met het afschuren,dan kan ik ze opnieuw schilderen en de bekleding wassen. En dan heeft ons meisje een proper wiegje waar toch de hele familie heeft in gelegen (jaja,van de broer van mijn oma,over mijn mama en tante,naar mij,al men zussen en men broer. Dus al 55 jaar in de familie ) Heb rugpijn en buikpijn,lang leve de oefeningen bij de kine haha
jpehoe alles bijgelezen niks blijven plakken alle manne weg voetbal kijken? hier ook Meneer gaat zaterdag een xtje uit, sjaaah ik had wel mee gewild mja das weer net iets te hard(hardcore) houd ik niet van! En voel me ook niet echt een vlotte dame nu hahah Ik voelde schopjes nu beter wel zachtjes nog maar ze zijn er wel Ik heb al weer kleertjes geshopt ik zal van het weekend even alles op de foto zetten, wil iemand dat wel zien?? ik weet niet eens hoeveel ons prinsesje weegt ikke vergte te vragen Kga zo maar weer slapen, bleeegh ik lig zo vroeg in bed en wordt vaak wakker
Mamachan weet ik ook niet hoor !! Ach is ook geen probleem, goed is goed denk ik dan maar !! Hier net een leuk setje via mp gescoord voor 7 euro van noppies voor Jildou, nieuw met kaartjes er nog aan Make my day.. En dan ga ik nu dus lekker naar bedje !! Tot morgen!! XXX