Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Even nog een laatste

Sue, hele mooie buik hoor! En vormen die zitten er nog wel in hoor bij je. Mooie echofoto ook, onwijs duidelijk.

Es, bij jou zie je goed hoe je buik groeit hoor, leuk gedaan zo.
    Wij hebben ook denk ik haakjes aan de maxi cosi. Denk dat we eind maart de spulletjes gaan ophalen. Dus ook de maxi cosi. Wij hebben voor die nieuwste gekozen. De Pebble.

Ziggo! M'n ouders zijn er ook vanaf gestapt. Wat een zootje en slechte service daar zeg!

Eline wat fijn een goede 20 weken echo. Gefeliciteerd!

Angel, wat een werk hebben jullie al verzet zeg. Ziet er goed uit hoor! Lief hondje in de vensterbank ook!

Mammachan....alweer kleertjes geshopt. Is het zo erg? Haha...het kind heeft straks meer in de kast dan pappa en mamma bij elkaar?

Petatje, wel even een foto maken he van het wiegje als het af is.

Nancy, ik dacht vanmiddag ook dat hij door mijn buik zou heen schoppen. Niet normaal! Manlief haalde me op van het werk en begin te praten. Nou die kleine reageerde er meteen op.

Dithje, ben benieuwd naar jullie kamertje. Lijkt me zo leuk om alles dan ineens ingericht te zien. Of het is zoals je hoopte dat het zou staan.

Sam, dat is een goeie deal via marktplaats. Foto?

Voor degen die ik vergeten ben...sorry.

Heb vanmiddag activia gekocht, kiwi's en vezels. Hopen dat het helpt. Stomme darmen. Heb er nog nooit last van gehad. Maar hij voelde het gewoon zitten vanmiddag. Dus misschien ben ik met een paar dagen overal vanaf en meteen een paar kilo lichter.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sssstttt..... niet te hard roepen maar mijn laptop doet het weer

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    oooooowwww:$ dan is dat de oorzaak hihihi.... maar ja aan de andere kant niemand heeft zijn navel op gelijke afstand :D:D:D

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    20 weken buik tis een beschaafd buikje vind ik, als ik vergelijk hoe ik bij dylan was ;)

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @ iedereen bedankt voor de leuke reacties;)
    @eline gefeliciteerd met je goede echo ;)
    @nancy wat leuk zeg en een mooie prijs foto,sss :D
    @lizz hoop dat het helpt meid ..is echt vervelend die darmen brrr... ik drink iedere ochtend als 1e een glas drinkontbijt en moet wel zeggen dat het bij mij goed werkt heb iniedergeval minder last van mijn darmen dan voorheen en ik drink het al een tijdje nu
    @petatje wat gaaf zeg dat het wiegje al zolang in de fam zit ..
    @sam wat fijn als je zondag de kamer leeg hebt ;) kun je hem weer vol gaan zetten hahah
    @dithje ben wel erg benieuwd na jullie kamer foto,ssss :D

hier nu lekker na bedje vind al knap dat ik het zolang heb volgehouden vanavond ..ma ja de jongens hebben vakantie dus dan moet je een keer volhouden he hahah...
    weltrusten allemaal

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Aan mij weer de twijfelachtige eer om het ontbijtbuffet op zp te openen;)

Sebas meldde zich vanmorgen om 5.40 uur:$
    Nog ff kunnen rekken tot 6.05, maar toen was de dag toch echt begonnen voor meneer, en dus voor ons ook 8)

Heb wel bijgelezen, maar niet alles is blijven hangen ('t is ook nog zooooo vroeg!)

@ Eline: gefeliciteerd met je goede echo!!!!

@ Dithje: leuk dat er al zoveel in elkaar zit. Groot gelijk dat je de badstandaard gaat ruilen. Enne...wat Nancy zegt: is alles compleet???
    Alles checken he?

@ Angel: mooi geworden hoor! Hier is de zolder gestuct, het plafond komt de timmerman vandaag maken.Dan nog het dakraam (mss vandaag maar is van het weer afhankelijk), verven, behangen, laminaat op zolder.
    Dan Sebas z'n kamertje verven en behangen en beide kinderkamers laminaat, dan trapgat verven. Onze slaapkamer ook opnieuw verven en behangen en dan vloerbedekking op alle trappen, overloop en onze slaapkamer..... pffff. Duurt dus nog ff. Hoop eind april klaar te zijn.

@ Lizz: succes. Kiwi's zijn bij mij het toverwoord;)

@ Kikkert: mooi buikje hoor!

Nou, nog ff gauw boterhammen smeren voor manlief en dan staat de timmerman al weer voor de deur. Vandaag helaas weinig tot geen hulp voor Sebas, dus het kan zijn dat ik wat minder online ben...

Veel plezier vandaag!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Petatje, 55 jaar oud! :$ Ik dacht dat onze wieg oud zou zijn met z'n 38 jaar :D Wel superleuk zeg!

@Mamma chan, Jij kwam uit Den Haag toch? Dan zal jouw mannetje wel voor ADO zijn :D
    Hardcore? Wow dat is lang geleden :$ Ben vroeger ook echt gabber geweest he hihi enkel is dat al 15 jaar geleden, wat gaat de tijd hard 8) Is me nu ook ffies te hard die muziek ja :)

@Sam, jeeeeeh ben gek op Marktplaats! :D

@Lizz, het voelt nog steeds zo vreemd he dat schoppen hihi maar zoooo mooi..
    Veel sterkte met je darmen meis, goeie poep! :)

@Kikkert, fijn van de laptop en mooi buikie!! Zeker beschaafd, en dat voor de 2e! :)

@Angel, ik kan helaas geen foto laten zien want dan is het geslacht hier bekend hihi :p

@Pooh, hoop dat Sebas je een beetje ontziet vandaag, fijne dag in ieder geval meid!

@Hier, laatste dagje werken, JAHOE! :D
    Vanavond waarschijnlijk badje ophalen en morgen uit eten met mijn liefde vanwege ons 8-jarig samenzijn en zondag moet vriendje naar Ajax dus kijk wel wat ik ga doen.
    Fijne dag meiden!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, zie nu dat je uit Haaksbergen komt, hoe ik nou bij Den Haag kom :( hihi

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen :D
    Maar ben zo weer weg, er wordt iemand wakker ;) !!
    Foto volgt nog als die nog op mp staat ;) en verder...
    Manlief heeft giiteravond de kleine voor het eerst gevoeld :D Zo leuk deze reageert op je hand, Jildou zwom altijd weg :D !!

Angel: Nou volstouwen lukt nog niet, de meubeltjes komen pas in week 16 of 17 :( ...Maar goed eerst maar klaarmaken :p

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

@nancy ohhhhhhhh ja blond he :D was ik ff vergeten ... bijna weekend meid ..
    @sam je kunt wel lekker aan de slag dat is al fijn toch... en wat voor meubeltjes hebben jullie??
    @pooh oh meid jullie hebben dus ook nog aardig wat voor de boeg pffffffffff heel veel succes meid met het klussen ... hier gaan we ook nog ff door :D
    @kikkert mooi buikje hoor!!!!

hier rustig dagje vandaag ... ff een ritje achterhoek en ff bakkie doen bij mijn zusjes en dan pas weer tegen 5u thuis eten en lekker op de bank ...dus mocht ik jullie niet meer spreken dan wens ik jullie een fijne dag toe allemaal ...en voor de gene die niet komen dit weekend ook vast een fijn weekend .. :)

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen

hier een kort nachtje gehad, maar wel lekker kunnen slapen. dylan is de laatste tijd er een potje van aan t maken hij word iedere ochtend eerder wakker vanochtend was het kwart voor 7 ben benieuwd hoelaat het morgen zal zijn (al denk ik dat hij door papa wakker word als die gaat werken en nogal luidruchtig is).

nou de boterhammetjes zijn al op....zometeen ff het werk bellen en dan uhmmmmm denk dat ik maar ff ga babyshoppen heb ik echt zin in :D :D :D

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Morgend dames!

Kikkert: veel plezier bij het babyshoppen! en mooi buikje :D
    Sam:fijn dat jullie ukje zich heeft laten voelen aan de papa.
    Pooh: waah zo vroeg knuffel hoor! :p

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Alles was compleet Nancy! Dus dat scheelt in ieder geval al weer. Op het badstandaard na is ook alles goed...

Wat gaaf Petatje dat de wieg al zoveel generaties gebruikt wordt en dat jullie meisje er nu in mag!

Mamma Chan, tuurlijk willen wij de geshopte kleertjes zien! Wij zijn gek op foto's:D.

Mooi buikje hoor Kikkert!

:$Pooh wat vroeg! Nou ja, zo heb je in ieder geval iets aan je dag:p.

GAAF Sam dat manlief beebje heeft gevoeld!

Hier, wij hebben zo om 09.00 uur een rondleiding bij het kdv en daarna gaan we verder met de babykamer:D. Als alles klaar is, kom ik hier zeker foto's spammen!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks meiden, ik vind mij buik echt niet zo gegroeit en best bescheiden....maar 1 voordeel dan zit die ook niet zo in de weg hihihi

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    buikje van kort bij

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje de badstandaart van ons is helaas ook wankel en daar is niks aan te doen wij deden de badstandaart alleen in het begin gebruiken, daarna deden we het badje in de douche of op de tafel zetten.

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, de kamers zijn mooi geworden zeg!

@ Eline, meid super dat de 20 weken echo goed was. Altijd weer een opluchting.

@ Nancy, geweldig he zo'n druk hummeltje in je buik, geniet er maar lekker van! En weer dingen gescoord bij marktplaats, super. Je bent aardig op dreef.

@ Dithje, volgens mij was jij het met het kamertje van babydump. Veel afval dus, haha. Dan staat ons ook nog wat te wachten. Lekker dat alles binnen is en dan lekker inrichten.

@ Kikkert, mooi buikje hoor!

@ Petatje, geweldig zo'n oude wieg. lekker opknappen en schoonmaken. Is wel een speciaal iets vind ik altijd.

@ Mamma chan, we wachten lekker op de foto's.

@ Sam, geweldig dat je mannetje de kleine heeft gevoeld. Geniet er samen lekker van.

@ All, weer heerlijk geslapen maar heb het de laatste tijd zo snel ontzettend warm, pfff. Heb vannacht zonder dekens geslapen. Vandaag wat uurtjes werken en aan het einde van de middag naar de fysio. Mijn bekkenband komt zaterdag binnen. Gevonden via marktplaats. Heb nu 17.20 betaald. Bij de fysio moest ik 70 euro betalen. Ik zou toch wel gek zijn he, haha.
    Nou meiden, voor degene die al weekend hebben geniet ervan! Voor de meiden die nog een dagje moeten werken, we slaan ons er wel doorheen, haha. Ik kan het weekend al ruiken.
    Meiden nog leuke plannen voor het weekend?

Wij gaan vanavond de bouwmarkt onveilig maken denk ik.
    Wat hout kopen om de vlinders te maken en natuurlijk rozo verf, verschillende kleurtjes. Wat plinten voor de kinderkamer en dan zijn wij ook zover voor de meubeltjes. Moeten helaas nog even geduld hebben. Kan niet wachten om het in elkaar te zetten en lekker elke dag even te staren naar waar ons mooie meisje straks komt te liggen.

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

We hebben hier toch maar besloten om rond 11 uur te gaan rijden, mogen toch pas om 16.00 uur het huisje in en tis een uurtje of 5 rijden dus dat moet lukken! kan ik nog ff zpen ;)

@ Sam: hoe is het met je meisje? knapt ze al een beetje op?
    Leuk een prijs! al wat uitgezocht? :D

@ Zwkleding en BH: vanaf week 8 heb ik al zwbh's ik had (maar) een kleine 70B en nu bijna een D-cup....:). Zwbroeken ook al sinds week 8 maar ja had ook maar maatje 34/36...... ;)

@ Pam: he bah, vervelend..... ist echt geen blaasontsteking??

@ Lizz: blij dat alles goed is met de kleine! Ik heb een poos die drinkactivia gebruikt, werkt bij mij niet echt maar is wel lekker!! :D

@ Suekes: mooie foto!! :D

@ Marsim: Gelukkig dat het niet gebroken is en blij dat het goed was bij de VK!

@ Eline: gefeliciteerd met de goede echo!!

@ Angel: Mooie foto's ziet er leuk uit!!

Voor de meiden welke ik vergeten ben een dikke knuff :D

Zo zal nog ff wat dingen bijeen gaan pakken en dan nog een bakkie doen!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: ik vind het geen klein buikje hoor!
    En kwart voor 7?? Waar moet ik tekenen??:D Pfff, dat zou ik ook wel weer eens willen....

@ petatje: oh, geweldig zo'n familiewieg. Ik wil straks wel foto's zien hoor!

@ dithje: veel plezier bij het kdv. en ben benieuwd naar al je spam!

@ angel: ja, er is nog wel wat werk aan de winkel. En ik kan niets doen behalve koffie zetten en stroopwafels halen... Het dakraam gaat er in ieder geval vandaag niet in, met dank aan de regen:(

@ hier: m'n ouders belden net: die hoorden dat m'n vriendin niet zo lang zou komen vanmorgen, dus die komen om een uur of 11 en dan lunchen ze hier. Vandaag is hun trouwdag en ze zouden wat leuks gaan doen... Nou ja, dat wordt dus hier. Wel onwijs lief van ze!!
    Zit nu gezellig met Sebas te kleien en ondertussen een klein beetje te zp-en.... ;)

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Veel plezier Einneh!

Deel Deze Pagina