Dames gezellig hier ?? Jildou is iets minder gezellig, maar net uur geslapen dus niet optimaal zeg maar.. Maar goed, ze is nu even aan het spelen !! Ik heb mooie foto's voorbij zien komen !! Super !!
Meiden even een dringende vraag. mag je celavita aardappelsticks met mozerella? Moeten 15 min in de oven op 220 graden. xxxxx
ok kan er mij iemand gerust stellen? Heb ons meisje al van gisteren avond niet meer gevoeld. Ik voel haar dagelijks van week 13. Heb net naar de gyn gebeld en die zegt dat het wel kan. Ik mag altijd naar spoed gaan voor een echo,daar helpen ze u wel zegt ze. Maar ondanks dat ze dat zegt ben ik nog altijd niet gerust. En mannetje is ook al niet thuis.
oww meissie maak je niet te druk.. heb je geen angelsounds om jezelf ff gerust te stellen? Ik voel onze meid ook niet dagelijks hoor.. de ene dag veel vaker als de andere dag, en dat is volkomen normaal..
@petatje ik heb dat bij dylan ook wel eens gehad, neem ff een warme douche, creme je buik ff lekker in en ga eens heel rustig liggen...als je de uk dan nog niet gevoelt hebt en je nog ongerust bent dan ga je gewoon als nog naar de speod
heb net knallende ruzie gehad met mijn man...en we hebben vanavond ook nog het gesprek met mijn schoonvader en zijn vriendin, ben al geheel in de stress en tranen en dan vanvond dat ook nog. zal de details maar achter wegen laten maar voel me goed heel goed kl*te bah.... dylan kwam zelfs naar me toe om te vragen wat er was waarom mama verdrietig was
Ach kikkert !! Petatje: Is helemaal niet erg in dit termijn, heel normaal zelfs, maar ik snap dat je ongerust bent. Wat ik zou doen is even lekker ontspannen en kijken of de kleine zich laat voelen! Net wat Kikkert zegt!
Ben je nog op tijd weggegaan Nancy? Is die shoot dan ook gratis door die collega van Bas of . Mooie foto's Es! Mooiiiiiiiiii Mamma Chan! Volgens mij is het heel normaal hoor Petatje, maar als jij het niet vertrouwd dan zou ik zeker even langs de spoed gaan. Ik heb beebje dinsdag heel actief gevoeld en woensdag en donderdag niet tot nauwelijks... &^%$ Kikkert! In ieder geval veel succes en sterkte vanavond. Hier, het badstandaard is omgeruild. Hij was inderdaad te wiebelig zeiden ze bij de babydump.....helemaal happy nu dus. De box staat inmiddels en de meubeltjes hebben ook hun vaste plekje... 'T is nog wel een rotzooi op het kamertje, ben nog niet klaar met inruimen... Zodra het netjes en toonbaar is kom ik foto's spammen. Denk dat 't morgen wordt, omdat de foto's met licht denk ik mooier worden. Zometeen eerst maar even eten, spinazie met vissticks en dan vanavond nog naar verjaardag van vriend van ons. Hmmm, niet heel veel zin in...
Ah kikkert! sterkte!! Petatje hoe drukker jij je maakt hoe rustiger die kleine is in je buik.. neem idd een warme douche of bad, ga lekker op de bank of op bed liggen.. En als je je echt veels te veel zorgen maakt zal ik lekker bellen zodat je zelf gerust gesteld kan worden..
Wij gaan naar de gamma.. morgen komt me schoonvader helpen met onze slaapkamer te verbouwen.. Planken aan de muur hangen en een grote kast weghalen waar het ledikantje komt te staan. heb er helemaal zin in, vind die voorbereidingen al leuk 8)
@ Dithje, wij hebben de kamer Miami uitgekozen. Lekker wit en verder met leuke en frisse kleurtjes aankleden. De bouwpakketten zitten dus in elkaar, super!! Nu lekker alles op zijn plek en genieten. @Sam, leuk setje hoor en voor dat geld. @ Pooh, lang leven Dora, haha. @Es, super dat je de kleine ZIET bewegen. Kan niet wachten. @Nancy, fijn van die meedenkende collegas. Laat ze lekker met zichzelf bezig zijn. Dat zijn van die mensen die het altijd beter weten maar zelf niks goed doen. Laat je niet kisten hoor heb jij zin in die tosti gewoon pakken! @Mamma chan, wat een leuke spulletjes!! @ Kikkert, dikke knuffel meid. Al die stress en ruzies om gek van te worden. @Petatje, als de vk er geen spoed in zag zal ik me niet te snel zorgen maken meid. Het is volgens mij nog heel normaal dat je soms de kleine niet voelt, dit termijn. En anders voor je gevoel even een echo laten maken. @ Iemand nog wat van Pam gehoord?? Ze zou naar de vk gaan maar niks meer daarna gelezen geloof ik. @ All, nou na zon dagje werken en fysio geen puf meer. Manlief ook niet. Dus we duiken zo op de bank lekker tv kijken en op tijd naar bed. Spulletjes voor de kamer komen later. Ik heb genoeg ideeën nu alleen nog een kwestie van uitwerken, haha. Komt goed.