Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nog wachtende op het hoog bezoek om de ruzie uit te praten ik knijp hem nu wel een beetje...pffff

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, o meisje toch :( Ik zou even rustig gaan liggen en ik heb het ook weleens, dat ik soms een dag niks voel ofzo..

@Kikkert, sterkte meis en ook vanavond he!

@Dithje, ja het is een soort 'probeersel' voor 'm als fotograaf en vind het leuk om dat te doen bij ons.. Nou graag, super zelfs! :D
    Gelukkig maar dat de standaard nu in orde is! En inruimen is leeeeeeeeeuk, kon ik helemaal van genieten :D Eetse!

@Marsim, Lekker rustig aan doen!

@Es, veel plezier bij de Gamma!

@Pampapilio, heb je al nieuws???

@Hier, uit het werk met vriendje naar winkelcentrum geweest en zit ook een drukker, dus lekker boeken met kaartjes bekeken en zat leuks gezien! :D
    Verder de film Inglourious Basterds gehuurd voor vanavond, I looooooooooove Quentin Tarantino, JAHOE! :)
    Gistermiddag trouwens mensen van dat badje teruggemaild of we vanavond op konden halen, maar nog niks gehoord :( Ik vind dat nou zo raar he, als je toch iets te koop hebt staan, zorg je toch dat je dezelfde dag nog reageert??? :x

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes Kikkert...

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks meiden ik zal straks wel even (mits het niet te laat word) wat laten weten.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy, veel plezier :D .. Dat doe je snel, geboortekaartje.. Was hier een drama :p !! Ik houd er ook niet van dat mensen niet terug mailen..Bleagh..

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja we hebben gewoon een beetje gekeken en wat dingetjes opgeschreven, nog niks besteld hoor ;) Gelukkig vinden we allebei een beetje hetzelfde leuk :D
    Khoef dat badje dan denk ik niet meer, vind dat zo raar..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ook! Zo had ik deze week een rokje via mp.. ze zou het opsturen zodra geld binnen was, meteen overgemaakt.. Vandaag nog geen rokje ik mailen waren ze paar dagen weg geweest ivm vakantie, had zoiets van waarom zeg je dat dan niet even. Grrr..

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ook zoiets ja :x:x:x
    In principe ben je klant want ze zijn toch handel aan het drijven :( Ach wat, ik ga wel wat anders zoeken ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi :D !!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Man o man, ik schrik ervan :D !!

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond meiden,

Ik logde speciaal in voor Pam is er al meer nieuws? Iemand iets vernomen?

Petatje, inmiddels al iets gevoeld. Het is echt geen probleem in deze fase van je zwangerschap als je kindje een dagje niet voelt. Vanaf 25 weken voel je het dagelijks (moet je 5 maal voelen geloof ik).

Als ik druk bezig ben geweest voel ik niets maar als ik dan even ga relaxen krijg ik gelijk weer een paar trappen. Vaak vallen ze in slaap van de vele bewegingen die je maakt.

Fijne avond allemaal. Mijn man legt de kinders in bed en we gaan daarna lekker saampjes eten en een filmpje kijken.

x

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow Sam wat een verschil joh! Stoer, mooie buik trouwens

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wauw! Sam, mooie buik!!:D

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Heb de hele tijd wel meegelezen. Hier alles nog hetzelfde, veel moe. Nog niet bezig met kamer(s), wachten op timmerman. Deze week vakantie gehad, leuke dingen gedaan met kids + verwend door vriendinnen. Allemaal cadeautjes voor beeb gehad.
    Verder vandaag (weer) naar crematorium geweest, 3e x in half jaar. Afgelopen maandag belde vriendin al om half 9 met slecht nieuws.
    Schrok erg, haar man is de vriend die nierkanker heeft en vorige week te horen heeft gekregen dat de kans dat hij er over 5 jaar nog is nihil is. Haar vader bleek te zijn overleden, 66 jaar, totaal onverwacht. Pfff, wat krijgen zij veel voor de kiezen!
    Haar vader is voor ons ook een goede bekende, mijn mannetje kegelde met hem.
    Heftig dus weer, zo'n weekje...

Mag wodag weer nr de vk. Voel heel sporadisch iets (en dat bij de derde).

O ja, leuke opmerking van de oudste. Hij is nl overtuigd dat dit een zusje is. Vroeg hem of een broertje ook goed is. Jawel, als ie maar niet bruin is. Waarom? Die zijn altijd vies!
    Waar haalt hij het vandaan? Is nu al aan het discrimineren!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj: Ooh wat sneu, nou idd dan krijg je het wel voor je kiezen zeg :( Bah :( :( !!

Whaha lekker kind heb jij :p Wij zagen laatst 2 donkere kindjes in de prenatal. Jildou wees ernaar en begon keihard te wijzen en te lachen...:$:(;)

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo alles is gehaald, morgen kan het klussen beginnen!!
    Nou ja de mannen klussen en ik geef de aanwijzingen :p:p

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    zo,heb een ontspannend badje genomen en ons meisje heeft drie keer heel zuinig geschopt. Ben dus opgelucht hier.
    Bedankt trouwens voor de steun :)
    Marj:sterkte hoor meid! dikke knuffel.
    Sam:heel mooi buikje en wat een verschil :$
    Marj en Sam:eek:oh,discriminerende kindjes :$ haha,je kan het ze niet kwalijk nemen,ze weten niet beter ;)
    Nancy:van mij mochten ze hun badje in hun *** steken :x zou ook op zoek gaan naar een ander :)
    Koekkie:veel plezier met jullie filmpje
    Nancy:jij ook. Inglorious bastards is trouwens geweldig! :D
    Kikkert:succes meid! dikke knuff

Hoop dat met Pam alles in orde is.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja daar wacht ik ook wat op eigenlijk.. Fijn dat jij iig de kleine meid gevoeld hebt!!! :D Weer een zorg minder vanavond :D !!

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even een heel korte ego update van mij..

Met de kleine man is alles helemaal goed gelukkig! echootje gehad en die doet t hartstikke goed..

alleen met mij wat minder.. ;) ik lig nu in t ziekenhuis en tis nog ff kijken wat er precies is.. de pijn komt iig van mn nieren en ze hebben nu toch iets van een infectie gevonden dus krijg nu AB en paracetemol en dan is t morgen weer aankijken!

dan weten jullie dat iig :)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje meis, maar fijn dat er iig iets gevonden is!! Rustig aan en super dat je even een berichtje kon plaatsen!! Dikke knuffel en hopelijk snel weer naar huis!!!

Deel Deze Pagina