Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Pam, veel beterschap en laat je goed verzorgen he!

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo lady's,

ben een beetje aan het teruglezen maar doe het in etappes anders ben ik alles alweer vergeten ;)

@kikkert en pooh, Sam is 89 cm en wordt woensdag 2 is hij dan zo klein??
    @mamachan schattige kleertjes zeg!!
    @Petatje ik had dat gisteren ook was ook erg angstig maar nu voel ik hem/haar gelukkig weer. Als je het niet vertrouwd gewoon langs gaan hoor
    @es Idd heel leuk die voorbereidingen! lief van je schoonvader
    @kikkert sterkte!! en succes vanavond
    @dithje ben benieuwd naar je foto's!!

Zo nu op naar de volgende pagina's, ik ga verder bij pagina 385 tot zo :)

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    aargh Pam ik ken het,heb het drie weken terug ook gehad. Nieren doen pijn he meid! Hoop dat het snel beter gaat! veel beterschap in ieder geval,veel drinken en een dikke knuffel!

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @sam Wow wat een verschil!! Mooi hoor!
    @Nancy ik zou hem ook niet meer willen hoor, haha. wij hebben trouwens ook al geboortekaartjes op het oog! wij kunnen nog niks doen aan het kamertje i.v.m. de verbouwing dus nu doen we andere dingen..
    @petatje fijn dat je jullie kleine meid hebt gevoeld!!
    @pam: jeetje schrik me een hoedje ben een tijdje niet geweest en slecht terug gelezen! heel veel beterschap, doe rustig aan en laat je goed verzorgen hoor!!

Wij zijn druk bezig in ons nieuwe huis en ons huidige huis is weer onder voorbehoud verkocht.. Hopen dat het nu wel door gaat..
    Alles in ons nieuwe huis is er nu uit. dus vanaf volgende week kunnen we aan de opbouw beginnen.Mijn man begint maandag met de electriciteit, dinsdag komt de stucadoor een offerte maken en woensdag begint de badkamer man en hebben wij dan eindelijk de 20 weken echo!! Vandaag trouwns 20 weken heerlijk gevoel!! Dit weekend ook heel druk morgen bouwinkopen doen zondag Sam zijn 2e B-day vieren!! Maar ik kom zeker nog langs en zal vanavond vast ook nog wel even meelezen/reageren;)

Knuffel

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden,
    Heb heel kort deze pagina gelezen..

Sam, wat een mooie buik!

Pam, oeh schrik even, heb wat gemist denk ik.. Veel beterschap en doe het rustig aan, en heel fijn dat de kleine man het goed maakt!

Jammer van het badje Nancy! Volgens mij zijn ze nieuw ook niet duur!

Ego: nou Bart heeft zijn baan opgezegd... op hoop van zegen dan maar, hij moet nl een verklaring omtrent gedrag overleggen op zijn nieuwe werk, als koerier. We hebben natuurlijk dat akkefietje gehad vorig jaar maart en het heeft op zich niks met elkaar te maken maar we knijpen hem evengoed een beetje. Gelukkig is hij voor de 'uit het hart'-beslissing gegaan, is k*t als je hem elke dag met ziel onder de arm naar het werk ziet gaan.

Hier voel ik de hele dag getrappel zodra ik ga zitten/liggen, echt te gek! En ook heel vaak en flink ook!

Dikke kus

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oh ben trouwens vandaag bij sabon geweest met een bon voor verjaardag, heb de scrub en bodybutter vanilla-coconut en coconut-ess. olie, ben er helemaal weg van!! Ik zo'n luchtbevochtiger waar je olie in kunt doen, het ruikt hier naar vakantie, heerlijk! Kan het iedereen aanraden.

Zo ziet dat ding eruit en is niet duur.

Bekijk bijlage 54564

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het gesprek is niet goed verlopen.

ik begon zelf het gesprek en begon bij het begin, meteen werd ik onderbroken door de vriendin van mijn schoonvader, ze wilde voor dat we verder gingen dat ik mijn excuus deed maken. hierop zei ik dat ik dat niet zou doen, ik sta achter mijn dingen en ga daarvoor niet sorry zeggen aan het begin van een gesprek. hiermee was het voor haar al over ik mocht niet eens uitleggen waarom ik geen sorry zei. mijn schoonvader vond het ook niet te geloven dat ik nog niet eens sorry wilde zeggen enz... hij stond achter haar. ze vonden ook dat ik nou voor iedereen ging beslissen enz... terwijl ik heel kalm en rustig over alles wilde praten. het was heel verwarrend....heb dus ook echt in tranen gezeten toen ze weg waren vind het zo erg voor davy niet eens voor mezelf, ik wilde het graag voor hem (maar ook een beetje voor mezelf) uitpraten. hiervoor heb ik maar ook davy geen kans gekregen. tis jammer dat het zo moet lopen ik had uiteindelijk (mits goede afloop van gesprek) heus wel mijn verontschuldigingen aangeboden, want sorry zeggen daar heb ik echt geen moeite mee maar niet aan het begin van een gesprek en al helemaal niet onder druk. het zal even tijd nodig hebben maar we leggen ons erbij neer tis goed zo, wij hebben gedaan wat we konden. uiteindelijk gaat het toch wel aan ze vreten als dadelijk de kleine geboren is en ze dylan ook niet meer zullen zien, maar dan is het ook te laat een punt erachter is bij mij een punt en geen halve ;) . davy zal het wel moeilijk krijgen omdat hij met zijn pa in een berijf werkt en ook nog eens de "mede"baas van het bedrijf waar davy werkt maar goed hij zegt ook tis over voor hem.

sow dit was het verhaal beetje ingekort.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Kikkert wat balen dat je niet de kans hebt gekregen :( !! Lijkt me zeker ook moeilijk voor Davy!! Dikke knuffel meis!!!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bella denk niet dat ie klein is hoor, dylan is gewoon erg groot dat zeiden ze bij de februari mama's 2008 ook al daar is dylan ook volgens mij de grootste (bij geboorte 54cm)

@pamp jeetje meis....gelukkig ben je in goede handen doe het maar rustig aan en heel veel beterschap....dikke knuffie

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam mooie buik en lekker gegroeit :D

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    aah wat jammer Kikkert! pff zal inderdaad wel moeilijk zijn. :( Dikke knuffel i.i.g.

pfff moet eigenlijk nog naar een home warming maar heb zo geen zin. Wil gewoon op de bank. Maar ja,gelukkig is het achter de hoek dus kan ik snel terug naar huis :p

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Kikkert dikke knuff voor jullie, ik had het ook niet zo gedaan hoor op hun voorwaarden. xxx

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @kikkert, wat vervelend zeg, lijkt me idd moeilijk voor Davy i.v.m. zijn bedrijf.. Sterkte en een knuffel!

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Petatje :D !!

Trouwens: Ik dacht dat wij wispelturig waren :p .. Nou vindt manlief de oude namen die we al hadden ineens wel weer mooi :p WHAHAHA

16. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay dames!allereerst vindt ik het erg lief dat jullie me gemist hebben hier!!
    alles gaat super hier hoor,,maar zit midden in een grote verbouwing en heb een tijdje geen internet!vanaf eind volgende week kan ik weer rustig gaan zitten!ik hoop dat het met iedereen erg goed gaat!!en iedereen heeft zeker al de echo gehad??ik ben maandag aan de beurt!spannend,,,ik laat wel even weten hoe het gegaan is!
    nogmaals,,erg lief van jullie dat jullie aan me gedacht hebben!
    xxx erica

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh wat fijn om even iets te horen!!! Succes met de verbouwing en echo meis!! Dikke knuffel!!!

18. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dank je wel lieverd,,en een dikke knuffel terug!!!ik beloof om snel weer regelmatig mee te kletsen hier,als alles klaar is!!
    nog 2 weken troep en dan genieten!!
    xxx

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Wow patatje! Wat een mooie buik!

Het valt mij door jullie foto's wel op dat ik echt een klein buikje heb..

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga lekker slapen.. Ik wordt ff helemaal gek van die kleine meid in mijn buik, ze ligt volgens mijn gevoel echt boven op mijn blaas, ik blijf naar de wc gaan :p

Welterusten!!!

Deel Deze Pagina