Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Pam: Jeetje, is dat ff schrikken. Fijn dat jullie mannetje het in ieder geval goed doet. Hopelijk slaat bij jou de AB snel aan en knap je snel weer op. Beterschap meid!

@ Marsim: die fysiobezoekjes blijven heftig he? Wat zegt hij daar eigenlijk van?

@ Kikkert: balen dat het gesprek niet gelopen is hoe je gehoopt had. *knuf*

@ Nummer 4: fijn weer wat van je te horen en dat het goed gaat met je! Succes met de verbouwing en tot snel.

@ Bellamano: volgens mij valt dat wel mee hoor. Ik zal morgen eens op z'n kamertje bij z'n meetlat kijken hoe lang hij was op z'n verjaardag. Ik weet wel dat hij sindsdien 2x een enorme groeispurt heeft gemaakt. Maar Sebas blijft een klein opdondertje hoor ;)

@ Petatje: wow, wat een mooie buik!

@ Hier: vanavond ook m'n buik van buitenaf zien bewegen!!! Ik moest zo lachen!!! Zit me suf te genieten :D:D

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, in het ziekenhuis!!? :$ Meid wat erg! wel fijn dat alles goed is met het manneke. Take care en alle beterschap meis!

@Kikkert, balen van het gesprek, maar jij hebt in ieder geval je best gedaan en dat kan je jezelf nooit kwalijk nemen..

@Nummer4, daar is ze!! Goed van je te horen meid!! Succes met de verbouwing en succes aanstaande maandag. Hopelijk tot snel weer!

@Sam/Petatje, mooie buikies dames!! En Petatje, fijn dat je haar gevoeld hebt, gelukkig maar, pak van je hart dan he! :)

@Suekes, spannend met hubbie zijn werk.. Hier hadden we hetzelfde probleem wat betreft de verklaring v goed gedrag. Vriendje heeft ooit in een ver verleden een buurman geterroriseerd met wat vriendjes (begon met pizza's bestellen op zijn naam en eindigde met hele kiepwagens zand :$) Valsheid in geschrifte dus, waar hij voorwaardelijk voor kreeg. Bleek niks aan de hand achteraf, kregen gewoon de verklaring maar je knijpt 'm toch.. Succes meis!

@Pooh, gaaf he, ik blijf het helemaal super vinden! :D

@Bellamano, weer verkocht onder voorbehoud, spannend! Ga weer voor je duimen!

@Hier, net de film gekeken, maar voor het mooie mocht ie een uurtje korter (beetje langdradig, maar hij was wel aardig). Vond ook een mail van de vrouw van Marktplaats in mijn mailbox, dat ze het net pas las :x Heb geantwoord dat we inmiddels wat anders hebben, daaag

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden,

even terug gelezen, maar blijft niet hangen :s
    hier de 20-weken ecjo gehad, en was niet helemaal goed.
    1 van de aders in de navelstreng naar de baby ligt verkeerd,
    hij hoort recht te lopen, maar bij ons loopt ie in een bocht vlak langs de galblaas. we hebben al een second-opinion gehad, en maandag gaan we naar het academisch ziekenhuis in leiden.
    wat voor gevolgen het gaat hebben weten we nog niet, ik hoop zo erg dat alles goed komt! sorry ben een beetje 'raar'

dikke kus

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Jeetje Claire, knuffel hoor. Zal wel even schrikken zijn. Hopelijk heeft het niet al te veel gevolgen. Ik ga heel hard duimen en maandag ga ik een kaarsje branden! Dikke knuffel! xxx

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy, ik blijf positief, moet goedkomen, allemaal dankzij die rotzakken.. grrr..

Claire, wat erg.. bah.. hoop dat het verder geen gevolgen heeft... dikke knuff voor jullie!

Ik duik mn bed in!
    Xxx

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames,hier is mini petat nog steeds heel zuinig met schopjes. Hou het er maar op dat ze tegen men rug aan het trappelen is ofzo :)

ik ga zo naar de stad,er ligt een setje van petit filou opzij voor ukje en dan langs de hubo voor verf voor ons wiegje.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@ Claire: jeetje meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je je "raar" voelt. Gelukkig ben je bij het LUMC in heel goede handen. Ik ga voor je duimen meid en zal net als petatje een kaarsje opsteken!

@ Nancy: groot gelijk hoor. Heb je ook al wat anders? ;)

@ Suekes: komt vast goed meid! Ik duim met je mee.

@ Petatje: shop ze!

@ hier: heerlijk geslapen vannacht. Sebas hoorde ik zowaar voor het eerst pas om 10 voor half 7, dus bijna een uur vooruitgang ten opzichte van gisteren :p
    Om 7.10 wilde hij er echt uit, dus heb gewoon het gevoel dat ik uitgeslapen heb!:D

Manlief vandaag aan de klus, nu is hij op weg om het laminaat alvast te halen en verf en latex om de zolderkamer te kunnen verven. Morgen komen m'n ouders ook verven en volgende week zal m'n moeder de muur behangen!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Claire jakkes meis!! Hopelijk valt het mee!! Dikke knuffel, onzekerheid is killing :(

Es.. Haha die van mij lag gsiteravond ook steeds fel in m'n blaas te schoppen.. Leuk hoor ;) !!

Verder.. Lekker geslapen en zometeen gaan we even weg :D !! Even naar mediamarkt en kijken voor babykamer :D De bisolvon helpt Jildou goed, hoest heel weinig en als ze hoest komt het los :D !! Verder helemaal blij :D HAHA :D

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!! vandaag aan de klus!! :D:D
    Heb er zin in!!

Nu ff wat eten en douchen! manlief moet werken tot 11 uur geloof ik..

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij hebben ook Miami Marsim! Het is echt heel erg mooi:D. Wel groter dan verwacht dus we moesten wel even puzzelen met de indeling, maar het is gelukt.

Mooiiiiiii hoor Sam!

He bah Marj wat een vervelend nieuws! En :$ohh, wat een opmerking van jullie mannetje... Wat kids toch al niet oppikken;).

Gelukkig Petatje dat je je meisje hebt gevoeld:D. En mooie buik!!

:$Pam, hopen dat je snel weer opknapt meis! Heel veel sterkte en beterschap!! *Knuf*

Super Bella dat jullie huis onder voorbehoud verkocht is! En gefeliciteerd met je 20 weken en ook alvast met de verjaardag van jullie mannetje!

Spannend Sue, ik duim voor jullie dat die verklaring in orde komt!

Jeetje Kikkert, wat een nare situatie weer:(. Petje af hoor dat jullie het geprobeerd hebben en heel erg jammer dat het niet gelukt is. *knuf*

Jeeh Nummer 4, wat goed dat je iets laat horen en dat het goed met je gaat!!

Gaaaff Pooh! Lekker van genieten joh:D!
    En jippie, het verdere werk kan beginnen!

Nancy, you go girl:p! Heb je ook al wat anders gevonden?

Ohhhh Claire wat schrikken zeg! Een hele dikke knuffel voor jullie!

Shop ze Sam!

Hier, lekker rustig dagje vandaag. Nog even de boel de boel maken hier in huis, babykamer is netjes en klaar maar de rest:$. Dus dat moet vandaag dan maar even gebeuren. Verder geen plannen, jippie!

Nou dames.......hier zijn ze dan........de foto's!

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Claire, jeetje wat een rotnieuws zeg! Dit zijn van die dingen dat je toch weer met de neus op de feiten wordt gedrukt, dat het ook weleens fout kan zijn... :( Meis, heel heel veel sterkte en ik denk aan jullie. Take care!!

@Petatje, ze ontziet je gewoon even met al haar getrappel, die kleine meid ;) Ik ken het merk niet, dus showen hier vanmiddag!! :D Hey de Hubo kennen we hier ook ;)

@Pooh, uitgeslapen pffff :$ Maar ik ken je situatie natuurlijk ;)
    Je moeder de muur behangen!? Wow :$ wat een supermam!
    Ik heb alweer iemand anders gemaild op MP over een badje maar ik kan de kleur niet goed zien, dus heb eerst die vraag gesteld.

@Sam, wat kan je vinden bij de Mediamarkt voor de babykamer :( Kan even niks bedenken daar hihi
    Fijn dat Jildou iets beter wordt!

@Hier, net wakker :$ Uitslapen heb ik geen probleem meer mee hoor ;) wat een pestweer trouwens, dan maar binnen vertoeven vandaag :x We gaan wel om 19u uit eten, heerlijk! Verder weinig te melden
    Fijne dag meiden!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Echt onwijs mooi!!!
    Heb je trouwens ff gepb-t

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009