@ Dithje: wat is het gaaaaaf geworden!!!!!! Helemaal geweldig! Enne, die mobiel boven de box: die hebben wij ook! Sebas vond 'm geweldig en het muziekje is prima te doen (dat wil namelijk nog weleens verschillen ) Ik zag trouwens dat ik een paar meiden vergeten was in m'n vorige post. Sorry! Bellamano: gefeliciteerd! Ik duim mee dat het deze keer helemaal goed komt! @ Marj: pfff, het zit jullie ook niet mee he? Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte.
@claire jeetje wat rot meid, hoop dat het niet erg is.. Zal voor je duimen!! KNUFFEL @dithje jeetje wat een onwijs mooie kamer!! Heel GAAF!
Sam ligt lekker te pitten die was al om 5:30 klaar wakker!! Ik heb ook een enorm moe en gespannen gevoel in mijn buik, vind ik dan gelijk weer super eng waardoor ik de beeb ook weer niet voel.. Zal wel allemaal met elkaar te maken hebben toch??? Sam ligt nu wel lekker te slapen gelukkig. Vanmiddag naar de bouwmarkt en vanavond bij mijn schoonouders eten, schoonvaders is jarig geweest.. Denk dat ik morgen of vanavond nog even langswip
Wow dithje, wat hebben jullie een mooie kamer zeg. Al helemaal klaar he. Echt supermooi. Clair ik hoop dat het meevalt meis. Belammo, mijn buik voelt ook helemaal strak en gespannend. Petatje, wat een buik heb je al zeg, echt mooi. Nummer4, gelukkig gaat alles goed met je, succes nog he met de verbouwing. sam mooie buik heb je ook al zeg. Pam, jeetje meid in het ziekenhuis, een knuffel, en hopenlijk knap je snel weer op Hoe is het verder met iedereen? Ik heb sinds een paar dagen last van rug, en raar soort pijn tussen mijn borsten en buik. Zijn er meer die dit hebben? Gisteren hebben we ons trouwringen opgehaald, ze zijn echt mooi. Woensdag is het al zover. We gaan daarna 4 daagjes weg, heerlijk even uitrusten xxxxx
Dithje: Moooooooi zeg!!! de box heb ik eigenlijk net weg ivm de andere kleine, wanneer doen jullie m dr weer in ( die al een kindje hebben)????? Ben benieuwd naar de rest van de kamers, vandaag zijn de gordijntjes af dus zal ik vanaaf foto s maken van de hele kamer die af was
Heeft vast allemaal met elkaar te maken Bella. 's avonds heb ik ook een erg gespannen buik... net of de rek eruit is. Hoe voelt het dan bij jou? Wat gaaf Eline dat de trouwringen klaar zijn! Nog even geduld en dan is het zover, jippie! Waar gaan jullie naartoe na het trouwen? Leuk Mamma Chan, spammen maar! Thanks voor al jullie leuke en lieve reacties dames! Dat doet een mens goed! Mijn vader is net ook even geweest om te spieken naar de kamer en begon helemaal te stralen, zo lief. Heb wel een probleem, ik heb heeeeeeeeeeeeel erg last van nesteldrang. Ben de hele ochtend al bezig met opruimen, schoonmaken, weggooien, poetsen......Manlief is het huis ontvlucht, zo erg is het. Heb meteen maar even gezegd dat hij 2 nieuwe planten mee moet nemen, want die nu in de keuken voor het raam staan zien er niet meer uit. Zo erg is het dus......
Dithje:geweldige kamer...ben helemaal vlieft! heb je echt super gedaan! Belammo:hier ook zo'n gespannen buik. zo,de verf is gekocht. Ga er deze middag aan beginnen denk ik. Foto's van de kleedjes zijn aan het uploaden
@ Bellamano: het zal idd met elkaar te maken hebben. Pfff, 5.30 uur..... Hier ook zo'n vroege vogel, maar vandaag mochten we uitslapen tot half 7 (toen we 'm voor het eerst hoorden, en om 7.10 wilde hij er echt uit) Ik snap dus heeeeel goed wat je bedoelt! Probeer nog ff lekker te gaan liggen en zelf ook ff een powernap te doen! @ Eline: het schiet al op! Leuk dat jullie de ringen opgehaald hebben. Waar gaan jullie na de bruiloft naar toe? Lekker even nagenieten met z'n 2-en. De pijn die je beschrijft ken ik niet. Wel af en toe boven tussen m'n bm en middenrif, maar dat wijt ik maar aan het groeien en enkele protesterende organen Voor de zekerheid anders gewoon ff je vk bellen hoor. @ mamachan: hier komt de box denk ik met een week of 36 weer in de kamer. Wil 'm wel weer hebben staan voordat de kleine komt. Ik ben benieuwd hoe het met Pam is. @ Dithje: mocht je thuis klaar zijn met je nesteldrang, ik kan hier wel wat hulp gebruiken hoor! Trouwens, ff lachen! Nancy: jij had het van de week over tactische opmerkingen he? Sebas net: (hij is nogal bezig met vormen, dus de botervloot is vierkant(rechthoek) en z'n glas is rond) "de melk is rond". Vraagt manlief wat er nog meer rond is. Sebas "de maan is rond, de wielen zijn rond en mama is rond" Manlief dus helemaal in een deuk, maar gelukkig nam Sebas op tijd wraak voor mama. "Papa is rond"
Dithje super kamer hoor!!! En mooie box en stoel!! Nancy niets voor baby hoor, ff nieuwe tv bekeken en er zit een praxis bij in lwarden Maar daar hadden ze dus de behangrand niet die we willen En manlief nieuwe mobiel maar die is roze We hadden niet naar kleur gekeken omdat hij er alleen in blauw en grijs lag maakte hem dat niets uit, maar niet de roze natuurlijk. Grrrrr....
WHAAH Pooh !! Geweldig Geweldig Petatje !! Mamachan, hier komt hij er ook rond die tijd er weer in, rond 36 weken dus. Staat hij er maar vast...
ahhh petatje wat leukkkkkk Hier wordt druk geklust in huis.. hihi ik loop er bij te commanderen en de mannen zijn aan het werk ''nee zo'' ''nee zo wil ik het'' ''nee zo moet het'' haha leuk hoor al die voorbereidingen.. woensdag het echte werk.. ledikantje en commode in elkaar zetten als het binnen is
Leuk Es! al die voorbereidingen...kan al niet meer wachten maar moet wel wachten tot de eerste week van april haha wordt evengoed leuk! ben benieuwd naar het resultaat dus foto's he ga het nieuws zien,weer een aardbeving
Ja ik las het ook net Petatje over de aardbeving Ze verwachten ook een tsunami geloof ik, met golven van 2 mtr.. ppff erg he!!