Wat lekker Pooh dat je hebt kunnen relaxen in bad! Ik denk dat je die satejes wel mag eten na verhitting, maar weet het niet zeker... Die stoel hebben wij gekocht bij de Ikea. Was blankenhout en wij hebben hem zelf wit geverft. Het is niet echt een schommelstoel, maar zit wel heel erg fijn. Veel plezier vanavond Nancy! Lekker genieten van de bon. Wat lief van je schoonmoeder Kikkert!
Ik zal even laten zien hoe het er nu uit ziet Voor de mensen die het nog niet weten, ons huis staat al heel lang te koop (al voor ik zwanger raakte) helaas hebben we nu dus maar 1 slaapkamer dus moet de kleine zo lang we dit huis hebben nog bij ons op de slaapkamer, maar we hebben het prima opgelost vind ik 8) ben er heel blij mee.. Bekijk bijlage 54718
Het lijkt klein maar we houden zelfs nog wat ruimte over Ons bed staat aan de andere kant van de kamer.. Ook woezel en pip hangen aan de muur die hangt boven het ledikantje 8) Bekijk bijlage 54722
Haha Pooh, ja dat moet zo zijn, ze houdt me in de gaten Kent me ook langer dan vandaag.. Zoo tubbies weer gehad HAHA!! Es ooh joh, ruimte zat zo!!
Hi meiden, thanks voor de 'complimentjes' over mijn nog bescheiden buikje. Met manlief oude foto's opgezocht maar ik heb geen foto's rond de 20 weken maar het lijkt erop dat het bij de andere 2 zwangerschappen ook pas goed begon te groeien na de 20 weken. Tja ik verwachtte bij een 3de zwangerschap een mega buik. Hmmm sate, daar heb ik ook zin in. Als je kook met wijn maar je gaat het verwarmen is het echt geen probleem hoor. Leuk dat paars Es. En woezel (zeg altijd woefel haha) en pip is altijd erg lief. Kikkert, sympathiek van je schoonmama om even langs te komen. Helemaal als je niet zo goede band had/hebt. Door jullie is het de eerste zw dat ik misschien wel wil weten wat het geslacht is. Jullie hebben zo'n leuke (geslachtsgericht) spulletjes gekocht qua kleding of kamer. Ik ga nu met de jongens maar mijn ouders... chinees eten. Jaren niet gedaan maar nu wel trek in. Mjammie. x
@Es, zat ruimte! Wat goed opgelost zo zeg! @Koekkie/Sam, ja iedereen steekt elkaar lekker aan, alleen Sam is ondoorgrondelijk volgens mij Goed zo meid! Een vriendin van mij zei dat dat zo gaaf was, zo een verrassing toen haar zoon geboren werd en dat heeft natuurlijk ook wel wat he
Leuk Es, moet goedkomen zo...! Eet smakelijk Koekkie! En natuurlijk alle andere dames ook! Zit net de zappen en kom 16 and pregnant tegen op MTV. WTF, zijn stiefbroer en -zus, hebben een relatie en zij is zwanger. Maar....... zij waren eerder bij elkaar, hun ouders zijn later getrouwd8). Jeetje zeg.....
@Dithje, ja is shocking, ik heb het ook een paar keer gezien.. Meiden ik ga afsluiten, ff opfrissen en dan eten en hopelijk stappen Doei doei en fijne avond!!
@ Nancy: toevallig de waardebon voor je zwager en schoonzus?? Je zit er nu al, maar toch: eet smakelijk! @ Es: goed gedaan hoor! Hopelijk zijn jullie je huis snel kwijt! @ Koekkie: zelfs jij aan het twijfelen? Zo zie je, ieder zwschap is weer anders @ Sam: groot gelijk hoor. 't Is dat ik m'n eigen nieuwsgierigheid niet kan bedwingen. Tja, en onder het motto van: dan hoeft de gyn er ook niet iedere keer omheen te echo-en @ hier: net belde een vriendin om te vertellen dat ze weer zwanger is. De oudste is deze week een jaar geworden, en ze is nu al 14 wkn zwanger Grappig, wij wilden er juist een paar jaar tussen, zodat we uitgebreid van onze kleine man konden genieten, en zij willen ze juist heel dicht op elkaar, want dan zijn ze er maar vanaf Grappig om bij iedereen de verschillen te zien...
@ Dithje, wij krijgen ons kamertje half april. Achteraf gezien vind ik dat wel laat maar ach de tijd vliegt al vind ik dus dat is het ook zo. Maar kijk er in ieder geval wel naar uit. Ja, haha met 1 deur hadden ze ook. Als het had gepast dan hadden wij ook 2 deuren genomen hoor. Kan je toch net iets meer kwijt. Al lijkt 1 me wel voldoende. We zullen zien en anders kom ik jou kast wel vol duwen, haha. @ Pooh, meid wat fijn dat je even lekker tijd voor jezelf hebt genomen en gekregen. Zon bad kan je super goed doen. Mannen kunnen soms ook hun dag niet hebben, zo moet je maar denken. De bekkenband ga ik alleen dragen op het moment dat ik moe ga worden en me niet meer goed kan concentreren op mijn spiercorset. Ik heb in ieder geval handvatten gekregen en nu moet ik maar kijken hoe het verder gaat. Er helemaal vanaf helpen kunnen ze toch niet. Bij mij is het ook wel erg afhankelijk of dat ik goed heb geslapen want als ik niet goed slaap dan draai ik de hele nacht en sta ik al op met ontzettend veel last van mijn bekken. De laatste week gaat het goed dus hopen dat het zo blijft. Nou meid doe rustig aan! @ Nancy, veel plezier vanavond meid! @ Kikkert, fijn zon schoonmoeder die je dan net weer even dat gat kan uittrekken. Erg lief!
Haha Pooh .. wat een mooi motto !! Zo die hebben er ook vaart achter gezet ! Ieder z'n ding idd !! Wel grappig om die verschillen te zien!! Nou en ik ga nu dus maar even eens het leed dat babykamer bekijken.. Zien of er nog wat leuks bij zit HAHA!! Ik krijg nog een week van manlief anders bedenkt hij iets ooh jee !!
Wat leuk voor je vriendin Pooh! Zo zie je maar weer dat iedereen er anders over denkt....vrienden van ons hebben het ook snel gedaan, de eerste was 1,5 toen de tweede geboren werd. Hahahaha Marsim, je bent welkom hoor! Nou Sam, dan moet je maar snel aan de slag!
Vanaaf lkker alleen manlief gaat uit naar ZAK Dld.. ik ga bezig met de foto 's op cd's zetten want de pc wordt traag... Volgende week geef ik mijn verjaardag voor de vrienden dus mo0et daar ook nog even van alles voor doen Ik wordt 30!!!!