euhmmm 9 uur..... vanacht voor het eerst sinds zondagnacht weer een uurtje of 5 geslapen dat zal het wel zijn
meiden even een vraagje de juli mama hyves is dat alleen van dit forum of ook nog van andere forums? het is nl mss slim om een hyves te maken alleen voor dit forum zodat we meetingen enz... daar prive kunnen afspreken want we hebben bij de feb. mama's een "stalker" gehad. ik weet niet wat jullie ervan vinden?
Juli 2010 mama's - Hyves.nl bij deze de link van onze prive hyve's de is niet te vinden in de zoekmachine enz... en de inhoudt alleen zichtbaar voor leden
jip maar er mag niet meer openlijk over gepraat worden op dit forum ik zal het wel ff op de prive hyve's zetten
daarom is het ook oooo zo belangrijk om geen meetingen enz.... openbaar te bespreken want je weet maar nooit hoe en wat
deel 2, hoezo? Ga zo even terug lezen maar eerst even heel hard roepen dat we een jongetje krijgen!!!!!
Gefeliciteerd Guppie!!! Deel 2 omdat alle topics met 1000 en meer berichten gesloten worden ivm traagheid van zp
ah ok! Meeting vind ik leuk, maar ik kan niet vaak ivm werk man en kindje, dus ik kijk wel of ik kan bij wat jullie plannen Ga me even aanmelden op de hyve!
@Petatje/meeting: lijkt mij gezellig, maar is wel afhankelijk van de locatie. @Kikkert: leuk idee hyves, maar ik doe niet mee. Heb net mijn hyves account verwijdert. Dus als jullie locatie(s) afspreken dan ontvang ik graag een pb-tje. Als iemand zo vriendelijk wil zijn natuurlijk... @Einneh: rekenwonder @Guppie: gefeliciteerd, een jongen!
@guppie hoera een jongen!!!!super @alle,heb me ook net aangemeld voor de hyves 2010 meeting??leuk maar ligt er aan waar het is in het landben niet zo'n held op de weg met autorijden voor de rst las ik hier net over een stalker???:xen over een heel mooi huwelijkscadeau!!en slapeloze nachten:x:x hier de middelste thuis wegens buikpijngaat wel weer denk ik want ze is de hele morgen al met haar jongere zusje aan het bekvechten:x:xgggrrrrr!!gauw naar school vanmiddag